martin0485 1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Więc tak. Kolega usiłował odpalić tempomat w swoim a4 b5 1.9AHU 1998r. Popodłączał niby wszystko jak w instrukcji w temacie o instalacji tempomatu w b5 i zaczeły się problemy już jak podpiąłem waga mianowicie brak reakcji na pedał sprzęgła w bloku 006 hamulec ok (przed instalacją wszystko było ok) oczywiście manetka też w żaden sposób nie reaguje. Ale to wszystko nic. Po odpaleniu silnika wydaje on dziwny dźwięk przy dodawaniu gazu (dość głośny metaliczny klekot) na wolnych obrotach chodzi normalnie. No i zero mocy. Wszystko zostało zdemontowane i przywrócone do stanu fabrycznego ale nadal jest jak było. Na vagu wywala takie błędy: zdjęcie niżej. Czy możliwe, że coś źle podłączył i ECU szlag trafił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Czy części do tempomatu masz odpowiednie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Manetka chyba była od 2.8 benzyna. Ale po wywaleniu wszystkiego i tak jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zobacz na podszybiu badz pod nogami czy nie sfajczyl sie bezpiecznik bo wywalilo bledy z zaworkow a one sa na jednej lini zasilania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 prawdopodobnie spaliłeś bezpiecznik 15A jest on z lewej strony koło ecu tak troszke schowany powinien być niebieski. sprawdź to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Panowie po kłopocie. To faktycznie był bezpiecznik. Tylko czemu się spalił? Coś było źle podłączone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Źle tempomat podłaczony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 albo lutowaliście kable na podpietym akumulatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Nie no akumulator był oczywiście odłączony. Podłączane wszystko było jak w instrukcji więc są dwie możliwości albo kolega gdzieś się pomylił albo może coś z manetką jest może nie tak? A ma ktoś jakąś konkretną rozpiskę który pin gdzie powinien być podłączony? Chyba sam się za to wezme i mu to podłącze bo drażni mnie ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Nie no akumulator był oczywiście odłączony. Podłączane wszystko było jak w instrukcji więc są dwie możliwości albo kolega gdzieś się pomylił albo może coś z manetką jest może nie tak? A ma ktoś jakąś konkretną rozpiskę który pin gdzie powinien być podłączony? Chyba sam się za to wezme i mu to podłącze bo drażni mnie ten temat. A wg ktorej instrukcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Kurde, nie wiem. gdzieś to na forum tu chyba wygrzebał. On montował, lutował, a ja tylko vagiem miałem aktywować. Jutro go spytam dokładniej skąd to wziął? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Kurde, nie wiem. gdzieś to na forum tu chyba wygrzebał. On montował, lutował, a ja tylko vagiem miałem aktywować.Jutro go spytam dokładniej skąd to wziął? Sprawdz dokladnie , bo moze wpieliscie sie w biala kostke a w ahu tez jest biala ale instalacja zupelnie inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Z tego co pamiętam to większość kabli szła w żółtą a 1 w brązową i 1 w jeszcze którąś ale nie pamiętam już w którą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 To powinno byc dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Jutro wezmę od niego rozpiske gdzie które piny lutował i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 pewnie gdzieś - z + sie pomylił poszła zwara i wszystko:kwasny: ---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:40 ---------- ja u siebie w polifcie afn zakładałem i tez sie motałem bo była rozpiska pod ajm-a pod inne przedlifty i bardzo były inneo od siebie ale trochę cierpliwości i sie udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Jest temat na forum trzeba poświęcić trochę czasu i poczytać rozpiskę przewodów rozpisać czytelnie na kartce papieru i bezstresowo zamontować nie mam za dużego doświadczenia w elektryce ale nawet nie odpinałem akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Jeszcze ten temat nie skończony, a już mam kolejny problem tyle, że z moją b6. I akurat problem też dotyczy tempomatu. Zaczął się sam wyłączać. Jakieś zrządzenie losu czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się