Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kłopoty z odpaleniem pomocy


domestos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ostatnio moja niunia zaczęła slabiej palić. Myślałem ze to wina padajacej pompy paliwa ale po po wymianie wkladu nadal tak jest. Wymienilem filtr paliwa dwukrotnie bo wczesniej wcześniej wymieniłem ale sywierdzilem ze moze byl trefny. Teraz mam boscha i nadal tak samo. Zauważyłem taz ze zaraz po odpaleniu zalacza sie wentylator wydaje mi się ze nie powinno tak być. Nie wiem czy to powietrze w ukladzie paliwa. Turbo mi sie konczy ale to chyba nie ma nic wspólnego pomocy

---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ----------

Jutro podeone vaga moze to rozjasni temat.

---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ----------

Podejrzewam tez czujniki ale temperatura elegancko 90 tylko tylko dłużej się nagrzewa ale to wina wentylatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lpg nie mam. Zalapuje ale chwile musze przekrecic. Choc jak sie rozgrzeje odoala na strzał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz błędy to pierwsze . A może nie trzyma paliwa i dlatego długo kręci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to normalne ze ze wentylator złącza sie chwile po uruchomieniu

---------- Post dopisany 25-12-2013 at 19:48 ---------- Poprzedni post napisany 24-12-2013 at 01:31 ----------

Wymienilem czujnik g62 ale nadal ciezko pali slychac pompę paliwa

---------- Post dopisany 26-12-2013 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 25-12-2013 at 19:48 ----------

Błędów brak przy jakiej temperaturze na vagu termostat powinien puścić. Na jałowym biegu ciężko się nagrzewa

---------- Post dopisany 28-12-2013 at 09:05 ---------- Poprzedni post napisany 26-12-2013 at 18:50 ----------

Halo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat ma pełne otwarcie przy 100st

Czujnik oryginał?

Sprawdzałeś temperatury silnik - zegary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wentylator załącza się na chwilę => uszkodzony czujnik temperatury albo źle wpięta kostka wentylatora. Co do trudnego zapłonu może być uszkodzony zaworek zwrotny paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Jak sprawdzić ten zaworek? Czujniki oryginalne tylko zmienialem je na potęgę zanim trafilem na nie uszkodzone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos mi sie zdaje nie ma u was zadnego zaworka zwrotnego, pompa zalancza sie na chwile od razu po przekreceniu kluczyka na zapłon i dobija cisnienie, domestos zrób loga dynamicznego z grupy 002+033 bedzie widac czy pompa niedomaga.

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienialem wklad pompy. Ale ppstaram się niebawem podpiąć vaga.

---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ----------

W katalogu ic jest jakiś zaworek ale to chyba odpowietrzajacy

---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:42 ----------

A co do wentylatora to doczytalem się ze avj tak ma ze się wentylator złącza jak wylacze klime wiatrak tez przestaje kręcić. Chyba ze się mylę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście tak ma być, klima na ECON i wtedy wiatrak stoi.

Włączając klimę wiatrak też się włącza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam proponuję zajrzeć do komputera czy tam nie ma wilgoci ? pod kompem są takie dwa przekaźnki może sa mokre, zawilgotniałe ??

colak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wyciagales komputer celem ogledzin przekaznikow? Glownie ten z numerem 219. Zobacz czy ma czyste wtyki. I dołączam sie do problemu. Tez mam problem z odpalaniam. Na cieplym na dotyk a na zimnym musi troche pokrecic. Wklad ma nie caly rok i mam z nia problem typu pompa buczy przy hamowaniu

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja się podepnę pod problem, auto mam od nie dawna więc proszę o wyrozumiałość. Zaczęło się w ten sposób, że stało jakieś 2 dni nie odpalane, wsiadłem i kręce rozrusznikiem kilka sek i nic, odpuściłem i krece znowu po chwili złapało ale z bólem ale niestety check został na desce, pojeździłem trochę do konca dnia i było ok, palił bez problemów, na drugi dzień już nie zapalił tylko kręcił. Kolega podpiął mi swój komputer i pokazało błędy:

16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

16501 P0117 Obwód temperatury chłodziwa silnika - niski wejście (wysoka temp.) A

16517 P0133 Obwód czujnika O2 – powolna odpowiedź (bank 1 czujnik 1) B

16501/P0117 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62): Signal too Low

Zapalilismy go na samym gazie i złapał, jak się rozgrzał to działał normalnie, palił na benzynie od strzała, zobaczymy co będzie jutro rano.

Zakupiłem kabelek więc jak dojdzie i ogarnę jak się robi logi to mógłbym zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda że problem z odpalenie jest przez czujnik temperatury silnika, sprawdz wtyczke a potem wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem schować go do garażu, postał parę godzin i wywaliło check przy zapaleniu i prawie udusił się przy dodaniu gazu, ale poczekałem chwile i dało sie wjechać do garazu. Jutro spróbuję coś pogrzebać bo dziś już ciemno, a gdzie szukać tego czujnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...