Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kłopoty z odpaleniem pomocy


domestos

Rekomendowane odpowiedzi

O elegancko, widzę że trzeba mieć giętkie ręce, dziękuje :cwaniak:

---------- Post dopisany 04-01-2014 at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2014 at 19:06 ----------

Operacja się udała, pacjent żyje jak narazie :D umiejscowienie tego czujnika to jakaś porażka, gimnastyka była straszna, u mnie jeszcze jakieś rurki od gazu tam lecą.

A jeszcze jedne pytanie, odchodzi taka długa metalowa rurka od tego gumowego trójnika który musiałem zdjąć, jaką ona spełnia rolę ? bo prześwit jest chyba tylko połowe tego co był :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta rura to odma - odpowietrzenie komory silnika

Skoro masz zabite to wyczyść to czym prędzej.

póki co nie ma mrozów, ale jak będą i ci zamarznie to może olej wywalić jakimś uszczelnieniem

Wyczyść całą drogę tą rurkę, zawór, później taką metalową za silnikiem oraz kolanko odmy

download.php?id=12110

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc długa rurka mówiłem o czesci nr 17 z rysunku, numer 13 zdejmowałem to było ok. Mógłbyś podać numery bo po nazwach nie bardzo wiem, się nie znam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurka nr 9 (często zabita), trójnik nr 5, oraz kolanko nr 2, dodatkowo zawór - nie ma go na rysunku.Znajduje się pomiedzy 17 a 13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam jest, masz racje :) ale sprawdzałem kolanko gumowe przed tym zaworem i było czyste, ta metalowa rura tak jakoś zassała syf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz całą odmę bo taki syf zapewne będzie w całej odmie,tj za trójnikiem za głowicą w dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnii kręcił mi az strzelił juz nie wiem co może być

---------- Post dopisany 07-01-2014 at 00:32 ---------- Poprzedni post napisany 05-01-2014 at 20:08 ----------

Po potpieciu vaga błędów brak. Czujnik Czujnik g62 zmieniony ten na wejściu do chlodnicy tez. Interesuje mmnie jeszcze czujnik temperatury zasysanego powietrza jak go sprawdzić vagiem bądź na vcds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie jestem po po pięciu vaga i wskazania sa takie ze mam uboga mieszanke ale sady pracują dobrze, czujnik g62 wymieniony tez ok temperatura ok wklad pompy wymieniony. Brak błędów już nie wiemy czemu czasem ma problem z odpaleniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co tych logow nie mozesz zdradzic tak? To jakiej pomocy oczekujesz, nikt nie ma szklanej kuli :-)

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robil to znajomy pracujący w serwisie skody i mówił ze wsazania w normie

---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ----------

Nie posiadam logow a na moim polskim vagu nie bardzo potrafię to ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy kabel masz tylko to program niet, poszukaj w necie sa pełne wersje 3.11 i tym zrobisz logi, wiadomo ze nie ma pewnosci ze na 100% ukaze sie przuczyna ale zawsze to jakis krok do przodu niz wymienianie po koleji moze nie potrzebie częsci.

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie tak. Znajomy powiedział ze zrobił mi nastawy zebym pojezdzil 2 dni i zobaczyl czy nadal tak się będzie działo

---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ----------

A ja msm polskiego vaga to ten kabel bedzie ddziałał na vcds? bo mam gdzieś płytkę z programami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...