Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI kilka pytań


bulk_1986

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów,

Jestem na etapie kupna B8 i biore pod uwagę silniki 2.0 diesel o mocy 170 lub benzynę 180/211 km. Bardziej sklaniam sie ku benzynowej jednostce ze względu na moje przebiegi ok 20tys rocznie jak i inna kulture pracy.

Kilka pytań:

- problem z konsumpcja modelu - od kiedy go wyeliminowano?

- jak wygląda sprawa rozrządu w 2.0 TFSI?

- czy jeśli auto z tym silnikiem jest z quattro to automat będzie tip czy Multi?

- do uzytkownikow - mieliście jakieś problemy z tym silnikiem?

Jestem mocno zainteresowany autem z 2011 roku, silnik 2.0TFSI 180km, quattro, automat i 30tys/km przebiegu. Auto nadal na gwarancji Audi.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Koniec 2011 ale wcześniej tez można trafić na jednostkę bez problemu z olejem ale nie jest to pewne

2. lancuch

3. Quatro to z automatów tylko tip lub s-tronic

4. Największy problem to rozpoznanie co sie dzieje w sprawie oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp. Auto jest z 2011 ale wiem z kiedy dokładnie. Co do skrzyni to tak wlasnie czytalem ze Multi to oski a quattro to tip/stronic. Auto jest o malym przebiegu bo raptem 30 tys/km i nadal na gw, ciezko wyegzekwować naprawę tego problemu w ASO?

Czytalem różne fora i widzialem Twoje wpisy odnośnie oleju itp. Jak spisuje sie ten millers 0W40? Co zalewales wcześniej i czy widzisz roznice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja leje motula specyfic u siebie...jestem zadowolony, ale jako zwykły zjadacz chleba , nie testowałem innych ...co do egzekwowania naprawy w ASO to oni robią próbę olejowa czyli zalewają silnik na full, plombują i właściciel ma przejechać 1000km , po tym dolewają znowu do full i patrzą ile ubyło jak więcej niż 0,5l to naprawa ...jak mniej to cię olewaja podpierając sie instrukcja w której to napisane jest ze do 0,5 l na 1000km to jest normalne , co jest oczywiscie bzdura No ale taki wpis w instrukcji jest i nic im nie zrobisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem gruby temat na A5 forum odnośnie problemu olejowego 2.0 TFSI, widzialem ze nawet od nas z forum koledzy sie wypowiadali, jest tez tam mocno aktywny uzytkownik którego firma naprawia ten problem poza ASO - orientuje sie ktoś w kosztach takiej operacji?

Poprzednie auto mialem jak w profilu i mimo ze to slawne 2.0 TDI o symbolu BLB to zlego slowa o nim nie powiem, przy 200tys/km przeszczepilem naped pompy oleju u AZ'ow w Pruszczu, poczyscilem i uszczelnilem pompowtryski i w trakcie jeden egr i napinacz paska rozrzadu. Przez 6 lat i ponad 100tys/km tylko wymiany eksploatacyjne i bylem z auta mega zadowolony. Teraz z racji przebiegów i zalet benzyniaka myślę o 2.0TFSI ale nie chcial bym wdepnąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...