Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0TFSI Gaśnie na rozgrzanym silniku, odpala dopiero jak ostygnie, błąd P310B


Adas

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Witam,

Pacjent: moja 2.0TFSI,

Objawy: Silnik chodzi do rozgrzania, nagle gaśnie. Nie idzie odpalić. Dopiero jak ostygnie to idzie znów odpalić, po czym jak się nagrzeje to gaśnie.

Na komputerze pokazuje błąd P310B ciśnienie paliwa poza zakresem tolerancji.

Czujnik od zaworu G410 podmieniony, dzieje się to samo.

Jakieś sugestie co to może być? Czy pompa czy zawór G410 czy coś innego?

I jeszcze mam pytanie, czy po zgaszeniu silnika, ciśnienie paliwa pomiędzy pompą a zaworem G410 powinno być stałe (jakie?) czy może maleć?

Proszę pomóżcie :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po zgaszeniu jest 3 bary i czasami maleje a czasami nie. Gdy maleje, to różnie, do 2, do 1 bara

Nie wiem jakie jest ciśnienie jak jest odpalony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaś a jak tam u ciebie w b7 jest rozwiązanie odpowietrzenie baku paliwa - może ci się zapchało i to nie zagrzanie silnika powoduje te objawy tylko podciśnienie w baku :decayed: - może spróbuj bez korka wlewu paliwa pojeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wina była podobno pompy w baku, została wymieniona wraz z innymi pierdółkami. Chodzi.. wreszcie :decayed: myślałem już że nie zdążę na letnie felgi wrzucić w tym roku :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...