Adas 1 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Witam, Pacjent: moja 2.0TFSI, Objawy: Silnik chodzi do rozgrzania, nagle gaśnie. Nie idzie odpalić. Dopiero jak ostygnie to idzie znów odpalić, po czym jak się nagrzeje to gaśnie. Na komputerze pokazuje błąd P310B ciśnienie paliwa poza zakresem tolerancji. Czujnik od zaworu G410 podmieniony, dzieje się to samo. Jakieś sugestie co to może być? Czy pompa czy zawór G410 czy coś innego? I jeszcze mam pytanie, czy po zgaszeniu silnika, ciśnienie paliwa pomiędzy pompą a zaworem G410 powinno być stałe (jakie?) czy może maleć? Proszę pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 O ile spada to ciśnienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas 1 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 po zgaszeniu jest 3 bary i czasami maleje a czasami nie. Gdy maleje, to różnie, do 2, do 1 bara Nie wiem jakie jest ciśnienie jak jest odpalony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Adaś a jak tam u ciebie w b7 jest rozwiązanie odpowietrzenie baku paliwa - może ci się zapchało i to nie zagrzanie silnika powoduje te objawy tylko podciśnienie w baku - może spróbuj bez korka wlewu paliwa pojeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojosan 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Witam, Mam ten sam problem z tym samym silnikiem. Może ktoś coś podpowie. Słyszałem że może być czujnik połiożenia wału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 sprawdz w jakim stanie jest wklad pompy wysokiego cisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 pompa wysokiego ciśnienia wymieniona, to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 sprawdziłeś to o czym ja pisałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Wina była podobno pompy w baku, została wymieniona wraz z innymi pierdółkami. Chodzi.. wreszcie myślałem już że nie zdążę na letnie felgi wrzucić w tym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymondzik 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Witam mam taki sam problem w 2.0fsi tylko że nie ma checka A błąd pokazuje p310b. Pompa w baku zmieniona. Czy to może być przyczyną tego czujnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się