Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hamulec telepie budą przy hamowaniu, pompowanie-twardnieje i idzie do podłogi


mareksz82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Szukałem ale nie znalazłem pewnej odpowiedzi.

Przy hamowaniu telepie całą budą, pomogło mocne parokrotne hamowanie, myślałem, że może któryś zacisk się zapiekł i puścił przy mocnym hamowaniu ale problem wrócił. Dodatkowo na uruchomionym silniku gdy wcisnę parokrotnie pedał hamulca to się pompuje i twardnieje w skrajnej górnej pozycji ale przytrzymany idzie powoli do podłogi. Dodam jeszcze, że siła hamowania osłabła, nie jest zła ale wcześniej siła była większa. I jeszcze jedno nie wiem czy to może mieć związek ale samochód nie ma takiego odejścia jak wcześniej i sądzę, że zaczęło to się wraz z problemem z hamulcem. Jakiś pomysł??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz metalowy kruciec wychodzacy z pompy vacum, przy pompie luka lubi sie luzowac i puszcze podcisnienie, czy tarcze byly ostatnio wymieniane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze raz ,zapieczone tłoczki to może być druga strona medalu a prościej mówiąc tloczki przyblokowały tarcze ty jeszcze bardziej ja dopaliłeś być może wilgoć doszła i tak to wygląda klocki spalone o ile juz nie rozwarstwione , tarcza szrot bo nawet jak klocki wymienisz to będzie piszczeć przy kazdym hamowaniu , nie mówiac o biciu tarczy dodatkowo przy odrobinie szczecia mogłeś załatwic łozysko :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez szarpie ....wymieniam tarcze z klockami:thumbdown:

dokładnie oczysc piasty, najlepiej szczota czołową na szlifierce katowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny efekt, jak nie odbijał mi ręczny... Przy hamowaniu szarpało, byłem pewien że z przodu. Sprawa raczej nietypowa i rzadko spotykana, ale w razie czego najprosciej sprawdzic zaciagajac ręczny na przyczepnej nawierzchni tak żeby koła sie nie zablokowały i przejechanie kilku metrów stopniowo go zaciagajac jeszcze mocniej. Jeśli wystapi szarpanie, przegrzane tylne tarcze, jesli nie i kola sie zablokuja, to tak jak pisza koledzy wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bede zakladal nowego tematu podepne sie do tego, kupilem w tamtym roku uzywany ori zestarw s4 na przod , tyl zostal ori tymczasowo , teraz tak tarcze mialem w dobrym stanie coprawda nie wiem jakiej firmy....wszystko bylo cacy do tej pory ...znowu zaczyna mi yebac kierownica przy hamowaniu a szczegolnie przy skrecie w lewo stukanie slychac na odleglosc .....i co znowu czeka mnie zmiana tarcz ktorys raz z rzedu? co prawda przod bardziej dostaje po d*pie bo tyl seria ale juz by tak tarcze zcharatalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz tam dokladnie zestaw ?

Jaka srednica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwon do mnie to obgadamy temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwon do mnie to obgadamy temat

oki wieczorkiem tyrkne

---------- Post dopisany at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany at 09:05 ----------

Zadzwon do mnie to obgadamy temat

dzieki dev za info cos przerwalo ale juz wiem na czym stoje , w razie czego bede w kontakcie thnx:hi: sorki za ot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...