Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężkie odpalanie TDI VP - Temat Zbiorczy


Aron21

Rekomendowane odpowiedzi

Mógł się samoczynnie przestawic ? Wcześniej nie było problemow , na zimnym pali od strzala

Warto spróbować zwiększyć dawkę paliwa?

Edytowane przez Amare Deus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompreche na zimnym sprawdź.

Kat jak oscyluje tzn w jakich granicach od do???

Tutaj wygląda jakby nie miał paliwa,odpala tak jak po zmianie wtryskow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym pali bez problemu 

Niżej kat wtrysku na zgaszonym podczas i po zaplonie, i dawka paliwa oraz korekty wtryskiwaczy, dawki paliwa nie mogę zmienić w vagu

Silnik ahh

IMAG1608.jpg

IMAG1611.jpg

Edytowane przez Amare Deus
Dodanie zdj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Chyba problem rozwiązany , podniosłem dawkę startowa vcds'em na maxchociaż nie wiele pomogło , ale nastepnie  dawkę paliwa na nastawniku z 10mg na ok 6mg i teraz pali jak złoto 

Tak czy siak dzięki wam za pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś coś robione z pompą że musiałeś ustawić 6mg z 10mg?  Fabrycznie ustawiona pompa ma 4-5mg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.01.2021 o 00:23, Hezen napisał:

Miałeś coś robione z pompą że musiałeś ustawić 6mg z 10mg?  Fabrycznie ustawiona pompa ma 4-5mg

3.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie , nie ja nic bynajmniej z pompa nie robilem , moze ktos wczesniej cos ogolnie problemy zaczely sie po regeneracji rozrusznika wiec obawiam sie ,ze to w nim problem lezy.

nie mniej jednak po podniesieniu dawki paliwa na wieksza na nastawniku , problem na cieplym silniku zniknał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopadło i mnie, ma ktoś pomysł co jeszcze sprawdzic?
A wiec, pierwszy odpał po nocy jest taki, ze trzeba krecic z dobre 5 sekund przy -8, swiece grzane z 3 razy do cykniecia przekaznika.Swiece nowe, wiazka swiec nowa, kat ustawiony na ideał, dawka na nastawniku wg. Vag 3,6/3,8mg na rozgrzanym, na wolnych obrotach napięcie nastawnika to 1.520V, odpinalem kostke od pompy na rozgrzanym i krecilem, vag pokazuje nastepujaco takie obroty 180, 230/252 i tego sie trzyma.Podczas odpalania sprawdzilem obroty i zaczyna sie od 160, pozniej cos pod 300 widzialem, spadlo, podbilo i zapalil.Pochodzi 2-3 sekundy i pali na dotyk, na cieplym pali od kopa.Paliwo raczej sie nie cofa, czy paliwa jest 3/4 baku czy rezerwa to samo, teraz wlozony aku 60Ah 600A (ktory na testerze pokazuje 99% sprawnosci) i tez bez szału, przy temperaturach 0/+2 auto stalo tydzien (z akumulatorem, ktory zamiast 700A trzyma jakieś 540A) i zapalil bdb.
Dawka startowa jest na max, nie mam juz pomysłów o co moze mu chodzić.Może coś pominąłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.01.2021 o 00:28, Dev napisał:

3.8

Myslałem że 4-5mg sugerujac się tym że w moim afn siedzi nie ruszana pompa, na tej a'la trojkątnej śrubie nastawnika fabryczny żółty glut czyli nastawnik nie ruszany to i powinna być ori dawka.

Po rozgrzaniu mam 4.4 - 4.8mg ale dlaczego? Spalanie w normie, praca silnika i odpalanie bez żadnych problemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Hezen napisał:

Myslałem że 4-5mg sugerujac się tym że w moim afn siedzi nie ruszana pompa, na tej a'la trojkątnej śrubie nastawnika fabryczny żółty glut czyli nastawnik nie ruszany to i powinna być ori dawka.

Po rozgrzaniu mam 4.4 - 4.8mg ale dlaczego? Spalanie w normie, praca silnika i odpalanie bez żadnych problemow.

Zobacz w nastawach podstawowych w grupie 000 i w czwartym okienku jakie masz wartości 

Prawidłowo jest od 015 do 020

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobną przypadłość A4 b5 Ahu, ciężko odpala czy ciepły czy zimny. Kąt wczoraj ustawiłem na 51 i dawkę startową jest trochę lepiej ale jak wypnę czujnik temperatury to jest idealnie. Czy wymieniać czujnik jakie bloki sprawdzić ew 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wypniesz czujnik to widzi -40 i leje paliwa na max, swiece tez dlugo grzeje w tedy.Co do parametrów to silnik kanał 7.

Rozrusznik ile podaje obrotow?Sprobuj zmienic kodowanie na automat i zobacz jak pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się tu wbije, bo temat dość ciekawy, mianowicie na kąt wtrysku jestem umówiony u mechanika na 30 września bo ma wartość tylko 25-30 :facepalm:, ale odkryłem coś ciekawego, może ktoś z was ma jakieś luźne spekulacje ocb, mianowicie, zatankowałem na full ostatnio ile się tylko dało i samochód jak ręką odjął pali o wiele lepiej , z rana na zimnym, ogólnie za każdym razem na zimnym pali teraz o 2 sekundy krócej. Czy to mogło być przez to, że w baku było powietrze i układ był zapowietrzony, a teraz gdy bak jest pełen to tego powietrza nie ma?:decayed:sam się odpowietrzył?:lol:Dodam,że wcześniej jak tankowałem to miałem czasem problem, bo pistolet mi odbijał i trudno było zatankować, musiałem kręcić i wyginać pistolet w różne strony żeby nalać. A w poniedziałek tankowałem full i nie miałem tego problemu, od tamtej pory auto pali niebo a ziemia to co było jeszcze jakiś czas temu moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, mafiu1111 napisał:

Ja się tu wbije, bo temat dość ciekawy, mianowicie na kąt wtrysku jestem umówiony u mechanika na 30 września bo ma wartość tylko 25-30 :facepalm:, ale odkryłem coś ciekawego, może ktoś z was ma jakieś luźne spekulacje ocb, mianowicie, zatankowałem na full ostatnio ile się tylko dało i samochód jak ręką odjął pali o wiele lepiej , z rana na zimnym, ogólnie za każdym razem na zimnym pali teraz o 2 sekundy krócej. Czy to mogło być przez to, że w baku było powietrze i układ był zapowietrzony, a teraz gdy bak jest pełen to tego powietrza nie ma?:decayed:sam się odpowietrzył?:lol:Dodam,że wcześniej jak tankowałem to miałem czasem problem, bo pistolet mi odbijał i trudno było zatankować, musiałem kręcić i wyginać pistolet w różne strony żeby nalać. A w poniedziałek tankowałem full i nie miałem tego problemu, od tamtej pory auto pali niebo a ziemia to co było jeszcze jakiś czas temu moim zdaniem.

podepnij VAGa i zobacz jaki jest kąt wtrysku i dawka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Dev napisał:

podepnij VAGa i zobacz jaki jest kąt wtrysku i dawka

Kolega trochę niepotrzebnie zaczyna dublować swoje posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Dev napisał:

podepnij VAGa i zobacz jaki jest kąt wtrysku i dawka

Kąt wtrysku 25-32, dawka podniesiona, nieznacznie ale zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mafiu1111 napisał:

Kąt wtrysku 25-32, dawka podniesiona, nieznacznie ale zawsze.

powinno byc 52-53

a dawka ile ?

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiększyłem ile się dało, jeśli  o to Ci chodzi, była wartość 32768, dałem na 33268, tam widziałem skok wacha się między 3,6 3-8 Inj. Quantity, maksymalnie ile przyjął przez vaga. co do kąta to wiem, niedługo będę miał ustawiony.

Edytowane przez mafiu1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...