Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki wydajniejszy Intercooler do 2.0 TDI CR


insane69

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę kupić nowy intercooler od 3,0 TDI

Jakiej firmy polecacie, NISSENS, NRF wystarczy czy musi być BEHR albo HELLA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by ktoś to mam taki IC - do B7 za duży. Są też dwie nowe kierownice 8K0121284F i 8K0121283F.

Edytowane przez keczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Marcin_G napisał:

Czyli IC od A6 C7 Bi turbo trzeba docinac czy taki IC+węże od Q5 i będzie pasować?

Żaden oprócz oryginalnego nie pasuje p&p. Nie zrozumiem po co kupować używany IC od A6 czy Q5 skoro i tak trzeba go dopasować. Nie wiesz w jakim stanie kupisz. Żaden IC montowany seryjnie nie ma takiej wydajności jak customowy. Za cenę tego od A6 masz nowy IC od FMIC.pl na nowym rdzeniu, który jest bez porównania wydajniejszy. Dwie B8 zrobione na tym IC w upalne dni trzymały ok 26 stopni w dolocie. Na seryjnym ok 60 stopni. Oba pomiary w ten sam dzień przy tych samych parametrach. Dziś kolejna B8 po mapie na tym IC od FMIC.pl i temperatura w dolocie po upalaniu  na hamowni też okolice 25 stopni.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.09.2018 o 17:08, corradoowner napisał:

Nie zrozumiem po co kupować używany

można pisać do znudzenia, oni i tak wiedzą lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, marcin4x4 napisał:

można pisać do znudzenia, oni i tak wiedzą lepiej.

na szczęście są tu jeszcze tacy, którzy czytają i myślą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Może by tak uporządkować temat. Skoro mowa o 2.0 TDi to prosiłbym o informacj:

Nr intercoolera od 3.0 BiTurbo?

Co potrzeba do wymiany oprócz samego IC

Pacjent oczywiscie a4 b8 2.0 tdi przedlift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wie ktoś jak jest z IC w poszczególnych wersjach po fl 190,177,150 koni? Chodzi mi czy jest wodny w którejś z wersji mocowej.?Bedzie wdzięczny za info. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Paweł216 napisał:

Panowie wie ktoś jak jest z IC w poszczególnych wersjach po fl 190,177,150 koni? Chodzi mi czy jest wodny w którejś z wersji mocowej.?Bedzie wdzięczny za info. Pozdrawiam

Jest wodny w polift b8 ale nie wiem od którego roku napewno z 2.0tdi 190 cnha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. I jak się mają te wodne od klasycznych czy jest możliwość zapakowania większego wodnego w takim 2.0 190.Ktoś ma jakieś doświadczenie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2019 o 20:40, Borzos napisał:

Ja mam intercooler Wagnera. Tani nie był ale robi robote

akurat do A5 mogłeś ładować chińczyka 300... raczej większy ogień niż to co kupiłeś o cenie nie wspominając.

W dniu 25.03.2019 o 16:38, Paweł216 napisał:

Witam. I jak się mają te wodne od klasycznych czy jest możliwość zapakowania większego wodnego w takim 2.0 190.Ktoś ma jakieś doświadczenie? 

Nie masz większych wodnych, Ic siedzi w kolektorze i niczego nie ulepisz. Można wymienić wymiennik ciepła na większy i pompę wody na mocniejszą (jeden z podstawowych modów dla 3.0 TFSI) albo zrobić FMIC.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok! 
jestem prosto po montażu intercoolera od 3.0 bitdi 8R0145805A do silnika 2.0 tdi CAGC ( chociaż to bez różnicy ). Zdecydowałem się na metodę z rosyjskiej strony ( w kwesti odcięcia części rur):

WWW.DRIVE2.RU

Автомобильная социальная сеть

Tak wiec w momencie kompletowania części zamówiłem rury od q5 3.0 tdi (8R0145790H, 8R0145979E), nie pasują.....:facepalm:. Raz ze są za szerokie i od strony turbo to ni jak tego założyć. Od strony kolektora kompletnie inne wyprofilowanie . Pieniądze w błoto jak ktoś chce chętnie odsprzedam :lol:.

Po odcięciu rur z chłodnicy wszystko pasuje idealnie na ori gumowych rurach od intercoolera 2.0 ja miałem w między czasie od 3.0 tdi, metoda montażu rur taka sama - opalarka, smar , cierpliwość ..... kierownice powietrza ( ja swoje docinalem ) pasowały już bez poprawek. 
Dolna płytę plastikowa trzeba dociąć i to chyba zajmuje najwiecej czasu. 
Cala zabawa od wstawienia do wyjechania zajęła mi 3 godziny, na kacu... to może w 100% kondycji to 2 godziny. 
Różnic - nie czuć. Może w lato...

03F5CBA3-48CF-4710-879A-7365C300F184.jpeg

49A52879-3DDE-4946-984E-F3097ACFD302.jpeg

C6EC7E66-FFDF-4298-A8C7-9F344C68AA2F.jpeg

7BE1CE65-2A3A-4E01-98F8-4CDF52C19DEA.jpeg

134E82FC-C90E-4DAB-9951-0BE93A6F6739.jpeg

EC6F9ECC-CFD3-4682-8B23-2F098EF89F75.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Afik napisał:

Ok! 
jestem prosto po montażu intercoolera od 3.0 bitdi 8R0145805A do silnika 2.0 tdi CAGC ( chociaż to bez różnicy ). Zdecydowałem się na metodę z rosyjskiej strony ( w kwesti odcięcia części rur):

WWW.DRIVE2.RU

Автомобильная социальная сеть

Tak wiec w momencie kompletowania części zamówiłem rury od q5 3.0 tdi (8R0145790H, 8R0145979E), nie pasują.....:facepalm:. Raz ze są za szerokie i od strony turbo to ni jak tego założyć. Od strony kolektora kompletnie inne wyprofilowanie . Pieniądze w błoto jak ktoś chce chętnie odsprzedam :lol:.

Po odcięciu rur z chłodnicy wszystko pasuje idealnie na ori gumowych rurach od intercoolera 2.0 ja miałem w między czasie od 3.0 tdi, metoda montażu rur taka sama - opalarka, smar , cierpliwość ..... kierownice powietrza ( ja swoje docinalem ) pasowały już bez poprawek. 
Dolna płytę plastikowa trzeba dociąć i to chyba zajmuje najwiecej czasu. 
Cala zabawa od wstawienia do wyjechania zajęła mi 3 godziny, na kacu... to może w 100% kondycji to 2 godziny. 
Różnic - nie czuć. Może w lato...

03F5CBA3-48CF-4710-879A-7365C300F184.jpeg

49A52879-3DDE-4946-984E-F3097ACFD302.jpeg

C6EC7E66-FFDF-4298-A8C7-9F344C68AA2F.jpeg

7BE1CE65-2A3A-4E01-98F8-4CDF52C19DEA.jpeg

134E82FC-C90E-4DAB-9951-0BE93A6F6739.jpeg

EC6F9ECC-CFD3-4682-8B23-2F098EF89F75.jpeg

W lato też nie poczujesz różnicy bo ten IC do niczego się nie nadaje. Puchnie jak seryjny. Za te same pieniądze miałbyś nowy od fmic.pl na lepszym rdzeniu, który naprawdę robi robotę. Montaż wg mnie zdecydowanie prostszy, nie trzeba docinać kierownic czy innych g..., w dodatku pasuje na ori węże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie wielkość wskazuje ze musi być różnica 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie będę miał do opchnięcia swój IC od 3.0 z nowymi oryginalnymi elementami kierującymi powietrze - także z 3.0 i silikony z opaskami. Moze ktoś będzie chętny.

Post #43

Edytowane przez simon__75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...