Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kompendium wiedzy EA888


griga-st

Rekomendowane odpowiedzi

Opis silnika EA888 który zagości w naszych Audi na następne kilka dobrych lat :

http://freeweb.siol.net/liliko37/mp3/SSP%20384%20-%20Audi%201,8l%204V%20TFSI-Motor%20mit%20Kette.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konstruktorzy prezentują rodzinę silników EA888. Wprawdzie w rodzimym języku producentów, ale po obrazkach coś tam można zakumać:wink:

Präsentation Dr.-Ing. Brenneisen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle obiecuje ABT:
http://www.abt-sportsline.de/typo3temp/mp_soap_client_files/ProduktDokument/1/8V0%20120%20370%20CJXC_kompakt_quattro_AS_D.pdf
a tyle MTM:

http://www.mtm-online.de/de/Audi/S3-8V-Limousine/2-0-TFSI-221-kW-300PS-Quattro?FZID=S38VL221Q&KIT=m2s3l300380qmv

---------- Post dopisany 15-03-2014 at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany 07-02-2014 at 22:17 ----------

W ostatnim Audi Magazin jest obszerny PR-artykuł o tych silnikach.
42fe.jpg


Demontaż dolotu. Wprawdzie w jakimś Vauwiku, ale silnik ten sam.

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza poza drobnym szczegółem: problem miały WSZYSTKIE silniki wyprodukowane do polowy 2011.

Posty raczej do "paniki olejowe"j pasują jak tu?

EA888 generacja IIIB:

http://www.greencarcongress.com/2015/05/20150514-gen3b.html

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...