Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie ? Opinie


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

To ok. W poprzednich gwintach miałem taką kontrującą, stąd to zastanowienie. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli zabieram się za montaż DTSa do siebie, jak myślicie, wywalać helpery z przodu czy je zostawić, nie będzie później problemu że mi braknie regulacji?

Edytowane przez Radeksc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj z helperami. Jak już wszystko będziesz miał poluzowane, to ile to wywalić je ewentualnie. Ja bym póki co zostawił. Chociaż kiedyś w golfie miałem wywalone i do tego zawias był skręcony na 1 cm z przodu, tyłu już nie pamiętam, ale też było dość mocno dociągnięte. Pewnie jest tak, że zawias zawiasowi nierówny, a druga sprawa, to to jak bardzo nisko chcesz zejść..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cra5her - jak w golfie miales wywalone helpery i regulacje skrecona 1cm od dolu to chyba przeswitu miales tez 1cm... ;)

Radek - zostaw helpery, a wywal odboje i pozniej sobie dosztukujesz na klipsach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KoJ@k - no było trochę wyżej, ale lekko się nie jeździło po naszych drogach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jedno pytanie. Z przodu jest śrubeczka, którą blokuję możliwość kręcenia nakrętką pod sprężyną. Z tyłu takiej blokady nie ma. Nie będzie się to w żaden sposób odkręcało, luzowało?

Przednia jest "na zaś". Z tyłu nakrętka sama świetnie da sobie radę, szczególnie że z tyłu nacisk jest mniejszy niż z przodu z racji wiszącego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacie jakiś gwint poza KW Street Comfort, który ma zakres regulacji 20-40 mm, tak żeby wracać na zimę do wysokości 1BE ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy do gwintu AP trzeba dokupic osłony/odboje na amortyzatory? czy daja w komplecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy do gwintu AP trzeba dokupic osłony/odboje na amortyzatory? czy daja w komplecie?

Są w komplecie - chyba, że potrzeba Ci więcej, to wtedy dokupić sobie możesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem dziś tył. Jak nakrętkę mam wkręcona to jest maksymalnie nisko, a jak wykręcam to idzie w góre tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem dziś tył. Jak nakrętkę mam wkręcona to jest maksymalnie nisko, a jak wykręcam to idzie w góre tak?

Dokładnie tak - jak logika podpowiada..

Nakrętkę masz z góry czy na wahaczu?

Jak nisko Ci schodzi? Bo u mnie na 19" w ogóle nie jest nisko :P

Przód to odrębna historia - tam mam zapas jeszcze na -6cm :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie jest za nisko. chyba się jeszcze ułoży. ale na razie podobnie jak 1bv

Nakrętka jest z góry, na dole guma. Inaczej nie da się tego zamontować.

Edytowane przez barb123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie jest za nisko. chyba się jeszcze ułoży. ale na razie podobnie jak 1bv

Nakrętka jest z góry, na dole guma. Inaczej nie da się tego zamontować.

No tak, racja.. Mam to samo.

U mnie po 2tyg usiadł ok 3-5mm.

Fotkę wrzucę jutro, bo teraz piszę z telefonu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto zostawiłem u mechanika, montowany jest gwint H&R, teraz jeżdżę na 1BV czyli SLINE, dam znać czy jest lepiej czy gorzej :decayed:

H&R dokładnie taki:

928.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotka na 1BE, przed montażem gwintu - z połowy marca:
20160321_00mm.jpg

^^ Tu przód był ok 2,5cm wyżej niż tył (wina zmęczonych oryginalnych sprężyn) ^^ Jeszcze gorzej było to widać na zimowym setupie 16" :facepalm:

I po - połowa kwietnia:

Przód 3cm niżej niż tył :kox:

20160412_-40.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i git. :) teraz dupeczke jeszcze troche posadz, kolo na jakis jasny kolor i malinka. :) a jak wrazenia/odczucia z jazdy itd, duzo twardziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest mały problem, bo z tyłu już nie zejdę, bez wyciągania regulacji- jest na maxa dół a nie chce narazie jej wyjmować..

Przód wczoraj też podniosłem o ok 6mm - bo tarły opony o blachę błotników przy dociążniu przodu na skręconych kołach :-P

Auto używam codziennie i bagażnika też wiec się wszystko wyrównuje ;-)

Tak, koła w przyszłości będą w kolorze lusterek :-)

Powiem Ci tak: nie jeździłem wcześniej na gwincie, no może u kumpla 2km..

Ale tragedii nie ma, nawet spodziewałem się że będzie twardszy, ale na codzienne jazdy ok 200km jest dla mnie w sam raz - no i to prowadzenie :-D

Mój 1BE to już chyba zmęczony życiem był ;-P

PS. Nawet żadne plastiki się nie odzywają - coś tam czasem zatrzeszczy na polnych, albo na przejeździe kolejowym, ale wcześniej tak samo było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...