Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie ? Opinie


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

ale całość czy tył??

Tył. Przód mam weitec z B5. U mnie tył w sedanie fwd siadł trochę niżej niż 1be. A Ty jaki masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprezyna z tyłu prosta czy baryłka taka jak w passacie b5?baryłki strasznie siadają.

ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony :kwasny:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosta, po prostu taka klasa wagowa sedana, pewnie kupie nowe sprężyny na tył tylko do avanta i będzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam co prawda w B5, ale też może się przyda :D Firma to supersport ;) nie narzekam ;D kupiłem używke i jest ok. W zakretach super ;) twardo to wiadomo ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony :kwasny:

No wlasnie. A masz zawias od sedana, czy avanta? Bo z moich poszukiwan informacji, to wynika, ze roznica w klasach wagowych zawieszen miedzy FWD SEDAN, a QUATTRO AVANT to tylko 65 kg (!). :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony :kwasny:

No wlasnie. A masz zawias od sedana, czy avanta? Bo z moich poszukiwan informacji, to wynika, ze roznica w klasach wagowych zawieszen miedzy FWD SEDAN, a QUATTRO AVANT to tylko 65 kg (!). :shock3:

Michał ale to liczy się 65kg na koło czy na oś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z sedana

Marcin to robimy podmianę springów samych?:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony :kwasny:

No wlasnie. A masz zawias od sedana, czy avanta? Bo z moich poszukiwan informacji, to wynika, ze roznica w klasach wagowych zawieszen miedzy FWD SEDAN, a QUATTRO AVANT to tylko 65 kg (!). :shock3:

Michał ale to liczy się 65kg na koło czy na oś?

No na oś. Nie wiem jak to interpretować. Czy jak kupie nowy gwint to mi siądzie -40/45mm na max podkreceniu w gore, czy jednak siadzie te ksiazkowe -35mm i bede mial mozliwosc regulacji w dol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer, z tego co słyszałem to nie powinno się gwintu z przodu ustawiać na max w górę ze względu na charakterystykę pracy,...

Ja u siebie nawet nie próbowałem tak ustawić, teraz z tyłu na zimę mam na max w górę przy KONI i stoi jakieś 7 cm niżej od serii(porównywałem na dwóch autach z takim samym rozmiarem kół i opon).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer, z tego co słyszałem to nie powinno się gwintu z przodu ustawiać na max w górę ze względu na charakterystykę pracy,...

Ja u siebie nawet nie próbowałem tak ustawić, teraz z tyłu na zimę mam na max w górę przy KONI i stoi jakieś 7 cm niżej od serii(porównywałem na dwóch autach z takim samym rozmiarem kół i opon).

Z przodu nie mam na maksa w gore z tego co pamietam, z tylu tak mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz te 65KG to może kilka centymetrów obniżyć:wink: U mnie 2 lekkie osoby(kobiety) z tyłu i gumy obcierają o błotnik na nierównościach a wysokość na pusto jest mniej więcej jak 1BE może troszkę niżej:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się zachowuje gwint w avancie przy 18 na 225 oponach przy 4 osobach i torbami w bagażniku ???? i czy przy max podwyższeniu gwintu jest twardszy czy odwrotnie ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się zachowuje gwint w avancie przy 18 na 225 oponach przy 4 osobach i torbami w bagażniku ???? i czy przy max podwyższeniu gwintu jest twardszy czy odwrotnie ????

Tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja kupilem do B5 nowy gwint mtsa bo 2 miesiacach do wymiany bo amorki przod nie trzymaly. przyslali po miesiacu nowe ale tez lipa juz odpuscilem walke z nimi bo sie reklamuja a to zwykly chinczyk .jesli chodzi o prowadzenie to tragedia buja buda nie trzyma trakcji w zakretach . nie polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem(w B5) supersporta - twardo, zero komfortu, potem H&Ra i było to samo, jako trzeci gwint włożyłem KW - przepaść, nawet na 19'' było fajnie, auto nie było miękkie ale też nie było twarde, wręcz ciężko było uwierzyć że jedzie się starym B5 na 19'' i gwincie :decayed:

Teraz czekam na paczkę z używanym "Wejtekiem" i zobaczymy co to warte bo jak na razie seryjny zawias (1be) w B7 jest twardy i mało komfortowy:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z weiteca będziesz zadowolony, to praktycznie to samo co kw, chociaż moim zdaniem bardziej komfortowy jest weitec, zresztą to gwint z średniej górnej półki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz czekam na paczkę z używanym "Wejtekiem" i zobaczymy co to warte bo jak na razie seryjny zawias (1be) w B7 jest twardy i mało komfortowy:facepalm:

Bedziesz bardzo zadowolony. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZAWIESZENIE GWINTOWANE AUDI A4 B6 B7 GWINT VOGTLAN (3979603677) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

jak sadzicie?:decayed: warto nie warto? teraz mam h&r - 35 mm ( siedzi - 45 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...