Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] EGR czy N18 ?


yongus

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 9.06.2018 o 17:51, pezet202 napisał:

Od razu wymienie wszystkie wezyki podcisnienia, nie tylko te od N18. 

Jak robic to raz a porzadnie ?

Tylko teraz nie wiem jakie bo widze czesc osob poleca silikonowe,  a czesci gumowe zbrojone w srodku. I teraz zglupialem jakie kupic jakie beda lepsze ?

Tak samo widze po schematach co umiesciles w innym watku ze maja byc srednicy 3,5 i 5 mm. A widze ze montuja 3,2 oraz 4 mm. To wtedy lepiej dla podcisnienia? 

I silikonowe i gumowe zbrojone spełnią swoją role. Niewielka różnica w średnicy nie ma wpływu. Byle było szczelnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze biorę te - 3mm grubość ścianki i 3mm średnicy, są masywniejsze i unika się możliwości zassania ścianek ;)

http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3mm-black-3-waz-silikonowy-i6669633132.html

15 minut temu, pezet202 napisał:

Dzieki chlopaki za odpowiedz ?

A numer 8E0906628B to czujnika N75? 

8E0906628C to N75 - turbina; 8E0906628B to N18 - EGR. Poprawiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, kamil-vag napisał:

Ja zawsze biorę te - 3mm grubość ścianki i 3mm średnicy, są masywniejsze i unika się możliwości zassania ścianek ;)

http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3mm-black-3-waz-silikonowy-i6669633132.html

8E0906628C to N75 - turbina; 8E0906628B to N18 - EGR. Poprawiłem.

Dzieki ? Jutro zakupie zaworek i przewody podcisnienia na miejscu u mnie, a w czwartek z kumplem umowilem sie na robote bo akurat garaz bedzie mial wolny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem przewody podcisnienia na srednice 3,2mm, grubosc scianki 3mm. Przewod firmy gates. 

Niestety po 5km znowu pojawił sie ten sam błąd. 

Logi 003 BS W trybie on 370-390, a w trybie off 410-430 wiec bez zmian.

W poniedzialek odbieram zamowiony czujnik N18 i bedzie wymiana. To musi juz pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś czy nie masz przypadkiem zaślepki EGR z małym otworem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

A sprawdzałeś czy nie masz przypadkiem zaślepki EGR z małym otworem :P

Mozesz dokładnie opisać gdzie i co mam sprawdzić bo nie rozumiem ?

Edytowane przez pezet202
Błedny opis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do egr dostałem normalne uszczelki metalowa i papierowa i obie wymieniłem. Były w komplecie z ori egr 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odebralem czujnik N18. Na dniach montaz, wiec dam znac. 

A mam pytanie, czy po montażu nowego egr nie trzeba zrobic jakiejs adaptacji jak w innych autach? Czy poprostu sie go montuje i juz? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma adaptacji, przyuczenia itd... to jest zawór mechaniczny, nie określasz w nim pozycji min/max... steruje nim N18 na podstawie odczytu z MAF... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz ? Tak myslalem ale oczywiscie jest mase ,, madrych mechanikow,, co mowili inaczej i czlowiek juz zglupial ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.06.2018 o 13:12, makaveli1985 napisał:

Witam takie pytanie czy N18z awx 130 km. Będzie pasował z 110 konnego

Wtyczke ma inną ten z 110km- taką kwadratową. Po przelutowaniu wtyczki będzie działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie N18 wymieniony ale błąd dalej jest. Rece opadaja. Przed wymiana zapalil sie po okolo 5km teraz po okolo 20km. Pomocy bo zglupiec mozna 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj w vagu zrobić adaptację... logujesz się w Login 12233, potem adaptation, kanał 003 i zmieniasz wartość z 32768 na maksymalną możliwą, zazwyczaj 33768.  Zwiększy to wartość zadaną przepływu na jałowym do ok 350 mg/h, może akurat nie wywali błędu... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kamil-vag napisał:

Spróbuj w vagu zrobić adaptację... logujesz się w Login 12233, potem adaptation, kanał 003 i zmieniasz wartość z 32768 na maksymalną możliwą, zazwyczaj 33768.  Zwiększy to wartość zadaną przepływu na jałowym do ok 350 mg/h, może akurat nie wywali błędu... 

Dzieki ? musze dorwac kogos z vagiem i zobaczymy ?

A może byc ze gdzies jest jakas nieszczelnosc, albo np syfy co blokuja przeplyw? 

Albo np cos z przeplywomierzem? Bo niby wartość w grupie 003 co chce komputer ma byc zblizona do wartości jaka ma dac przeplywomierz a te wartości duzo sie roznia 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrõb log dynamiczny grupy 003+008+011 i zobaczymy co dzieje się z przepływem, tylko nie krec filmiku, a wrzuc plik z vcds na vaglogi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi robione jak świecił się błąd

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_O43P019.html

logi robione po usunięciu błędu

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_1o3A6gV.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest OK, nie wygląda żebyś miał jakieś problemy z nieszczelnością... zrób adaptację o której pisałem i poobserwuj... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...