misiek95 59 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 W dniu 9.06.2018 o 17:51, pezet202 napisał: Od razu wymienie wszystkie wezyki podcisnienia, nie tylko te od N18. Jak robic to raz a porzadnie ? Tylko teraz nie wiem jakie bo widze czesc osob poleca silikonowe, a czesci gumowe zbrojone w srodku. I teraz zglupialem jakie kupic jakie beda lepsze ? Tak samo widze po schematach co umiesciles w innym watku ze maja byc srednicy 3,5 i 5 mm. A widze ze montuja 3,2 oraz 4 mm. To wtedy lepiej dla podcisnienia? I silikonowe i gumowe zbrojone spełnią swoją role. Niewielka różnica w średnicy nie ma wpływu. Byle było szczelnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 Dzieki chlopaki za odpowiedz ? A numer 8E0906628B to czujnika N75? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 Ja zawsze biorę te - 3mm grubość ścianki i 3mm średnicy, są masywniejsze i unika się możliwości zassania ścianek http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3mm-black-3-waz-silikonowy-i6669633132.html 15 minut temu, pezet202 napisał: Dzieki chlopaki za odpowiedz ? A numer 8E0906628B to czujnika N75? 8E0906628C to N75 - turbina; 8E0906628B to N18 - EGR. Poprawiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 47 minut temu, kamil-vag napisał: Ja zawsze biorę te - 3mm grubość ścianki i 3mm średnicy, są masywniejsze i unika się możliwości zassania ścianek http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3mm-black-3-waz-silikonowy-i6669633132.html 8E0906628C to N75 - turbina; 8E0906628B to N18 - EGR. Poprawiłem. Dzieki ? Jutro zakupie zaworek i przewody podcisnienia na miejscu u mnie, a w czwartek z kumplem umowilem sie na robote bo akurat garaz bedzie mial wolny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 Wymienilem przewody podcisnienia na srednice 3,2mm, grubosc scianki 3mm. Przewod firmy gates. Niestety po 5km znowu pojawił sie ten sam błąd. Logi 003 BS W trybie on 370-390, a w trybie off 410-430 wiec bez zmian. W poniedzialek odbieram zamowiony czujnik N18 i bedzie wymiana. To musi juz pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 A sprawdzałeś czy nie masz przypadkiem zaślepki EGR z małym otworem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, kamil-vag napisał: A sprawdzałeś czy nie masz przypadkiem zaślepki EGR z małym otworem ? Mozesz dokładnie opisać gdzie i co mam sprawdzić bo nie rozumiem ? Edytowane 15 Czerwca 2018 przez pezet202 Błedny opis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 Do egr dostałem normalne uszczelki metalowa i papierowa i obie wymieniłem. Były w komplecie z ori egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Dzisiaj odebralem czujnik N18. Na dniach montaz, wiec dam znac. A mam pytanie, czy po montażu nowego egr nie trzeba zrobic jakiejs adaptacji jak w innych autach? Czy poprostu sie go montuje i juz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Nie ma adaptacji, przyuczenia itd... to jest zawór mechaniczny, nie określasz w nim pozycji min/max... steruje nim N18 na podstawie odczytu z MAF... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Dzieki za odpowiedz ? Tak myslalem ale oczywiscie jest mase ,, madrych mechanikow,, co mowili inaczej i czlowiek juz zglupial ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaveli1985 0 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Witam takie pytanie czy N18z awx 130 km. Będzie pasował z 110 konnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Sprawdź jakie ma numery OE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 W dniu 21.06.2018 o 13:12, makaveli1985 napisał: Witam takie pytanie czy N18z awx 130 km. Będzie pasował z 110 konnego Wtyczke ma inną ten z 110km- taką kwadratową. Po przelutowaniu wtyczki będzie działał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Panowie N18 wymieniony ale błąd dalej jest. Rece opadaja. Przed wymiana zapalil sie po okolo 5km teraz po okolo 20km. Pomocy bo zglupiec mozna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Spróbuj w vagu zrobić adaptację... logujesz się w Login 12233, potem adaptation, kanał 003 i zmieniasz wartość z 32768 na maksymalną możliwą, zazwyczaj 33768. Zwiększy to wartość zadaną przepływu na jałowym do ok 350 mg/h, może akurat nie wywali błędu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 15 godzin temu, kamil-vag napisał: Spróbuj w vagu zrobić adaptację... logujesz się w Login 12233, potem adaptation, kanał 003 i zmieniasz wartość z 32768 na maksymalną możliwą, zazwyczaj 33768. Zwiększy to wartość zadaną przepływu na jałowym do ok 350 mg/h, może akurat nie wywali błędu... Dzieki ? musze dorwac kogos z vagiem i zobaczymy ? A może byc ze gdzies jest jakas nieszczelnosc, albo np syfy co blokuja przeplyw? Albo np cos z przeplywomierzem? Bo niby wartość w grupie 003 co chce komputer ma byc zblizona do wartości jaka ma dac przeplywomierz a te wartości duzo sie roznia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Zrõb log dynamiczny grupy 003+008+011 i zobaczymy co dzieje się z przepływem, tylko nie krec filmiku, a wrzuc plik z vcds na vaglogi.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 logi robione jak świecił się błąd http://vaglogi.pl/log-003_008_011_O43P019.html logi robione po usunięciu błędu http://vaglogi.pl/log-003_008_011_1o3A6gV.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Jest OK, nie wygląda żebyś miał jakieś problemy z nieszczelnością... zrób adaptację o której pisałem i poobserwuj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się