pezet202 3 Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 38 minut temu, kamil-vag napisał: Jest OK, nie wygląda żebyś miał jakieś problemy z nieszczelnością... zrób adaptację o której pisałem i poobserwuj... Dzieki ? tez tak mi sie wydawalo ze wszystko ok. Wiec skad ten błąd? Co go boli? Zaczelo sie to po zmianie oleju. Jezdzilem na castrol a teraz zalalem motula. Ale to przeciez nie powinno miec wplywu na egr i ten błąd. Musze dorwac kogos z vagiem zeby zrobic adaptację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 A powiedz mi może być problem z przepływką? Że komputer chce wartość 250 z idzie wartość 380-420 Może przepływkę przeczyścić? tylko czym? jakim środkiem? Ze znajomych nikt niema vaga, więc będę musiał się wybrać do jakiegoś majstra co ma vaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Kup kabel za 30 zł i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Pewnie tak zrobie, kupie kabel i vaga bedzie trzeba skombinowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Jest wszystko na forum w dziale diagnostyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Dzieki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Kamilo a powiedz mi jakie ma byc napiecie na tym N18? I chyba powinno sie zmieniac w zaleznosci jakie ma dac podcisnienie? Bo wypiąłem kostkę, podłączyłem miernik i pokazuje troche ponad 13V cały czas. Auto chodziło troche, dodawalem gazu itp i caly czas jest bez zmian Czy czasem nie padło sterowanie z komputera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Między pinem 2 wtyczki a ziemią ma być 11-14V (napięcie aku) Sam zaworek ma mieć rezystancję 14-20 ohm Tak tego nie sprawdzisz, musiałbyś włączyć tryb BS grupy 003 i wtedy sprawdzać napięcie na wtyczce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Czyli jak w vcds w grupie 003 dam BS to jak wtedy napiecie powinno sie zmieniac? I gdzie podpinac plus i minus miernika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Normalnie wsadzasz we wtyke na piny 1 i 2 i mierzysz w trybie BS, czy sie zmienia cokolwiek... Tą adaptację robiłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Adaptację dzisiaj bede robil i przetestuje czy dalej bedzie błąd. Napiecie w trybie BS tez dzisiaj sprawdze przed adaptacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Adaptacji nie zrobilem bo cos calkiem sie powalilo. Mierzylem napiecie w trybie BS i jest caly czas 13V. Gdy egr jest otwarty czy zamknięty caly czas jest 13V. Na dodatek w trybie BS wartość przepływu jest caly czas taka sama w okolicach 400. Czy egr otwarty czy zamknięty przeplyw jest taki sam. Na dodatek nie slychac w ogole cykniecia egr gdy sie zmieni wartość na on i off. W vcds pokazuje sie ze 19% lub 80% przy zamknięty i otwartym, ale nie slychac cykniecia zeby sie otwieral i zamykal i przeplyw jest caly czas staly. Czyli co teraz? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 no to albo sam zawór mechaniczny (membrana) albo zawór elektryczny n75. weź duza strzykawkę, załóż na koniec egra i zaciągaj i zobacz czy wtedy przepływ się zmienia... jak tak to coś nie tak z podciśnieniem lub n18 jak nie uszkodzona membrana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet202 3 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Wezme sie w poniedzialek za to. Podepne do gruszki przewod ze szczykawka i zobacze jak zaciagne czy szczykawka normalnie pojdzie czy bedzie chciala wracac. Jak bedzie chciala wracac to znaczy egr w porzadku. Sprawdze tez wtedy jak w vcds przeplyw sie zachowuje. Jak egr bedzie w porzadku to byc moze N18 nowy jest zepsuty bo tez tak moze byc. Jego wtedy tez sprawdze w vcds 003 BS i sprawdze czy zasysa powietrze. I sprawdze czy przewody podcisnienia dobrze wszystkie podpialem. Jak wszystko bedzie ok to wyjme i przeczyszcze przeplywomierz. Jak to wszystko nie pomoze to chyba pojade do majstra i zaslepie i wylacze komputerowo egr bo nie bedzie juz wyjscia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się