Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przycisk START ENGINE RS4


Mario1991

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli i tak trzeba włożyć kluczyk i przekręcić na zapłon a dalszej pozycji do odpalenia nie ma? Czy działa alternatywnie?
Przycisk trzeba przytrzymać czy wystarczy wcisnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak że przekręcam kluczyk , i wciskam przycisk. Ogólnie lepiej on wygląda niż ten mini guzik z MENU.

Domin ma przycisk z Q7 i w ogóle zasklepioną stacyjkę , wsiada i odpala z przycisku. Ja wolałem zostawic stacyjkę tym bardziej że z guzikiem jest połączony dodatkowy imobilajzjer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ivanek u mnie wygląda to tak że przekręcasz do pozycji zapłonu i później trzymasz przyciskiem do momentu odpalenia, samochód normalnie wyłączasz kluczykiem. Ogólnie nie tracisz możliwość odpalenia go kluczykiem  :thumbup1:

 

Moj trupek odpala od razu więc nawet nie czuje że muszę chwilę przytrzymać. Aaa i zalecam nie naciskać gdy samochód jest odpalony bo można normalnie kręcić rozrusznikiem, wiem że pisało to w tej dokumentacji ale i tak musiałem sprawdzić :facepalm:   Podobno są też inne rodzaje stacyjek i ten przycisk moze odpalić po jednym kliknięciu ale nie wiem ile w tym prawdy, bo nie widziałem na własne oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Garnus napisał:

Aaa i zalecam nie naciskać gdy samochód jest odpalony bo można normalnie kręcić rozrusznikiem

To póki możesz daj to komuś, kto to poprawi i puści przez przekaźnik bo tylko sobie tym krzywdę zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, afroo. napisał:

To póki możesz daj to komuś, kto to poprawi i puści przez przekaźnik bo tylko sobie tym krzywdę zrobisz

A który przekaźnik fabryczny jest od stacyjki, bo wiązka tego przycisku ma też swój przekaźnik. A tak poza tym to stacyjka też mogę zakręcić rozrusznikiem gdy jest odpalony bo kiedyś sprawdzałem :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Garnus napisał:

u mnie wygląda to tak że przekręcasz do pozycji zapłonu i później trzymasz przyciskiem do momentu odpalenia, samochód normalnie wyłączasz kluczykiem

No to niezły macie bajer jak trzeba włożyć kluczyk, przekręcić na zapłon i wtedy odpalić z dodatkowego przycisku.

Dla mnie ma to sens jak odpalamy przyciskiem bez użycia kluczyka, a tutaj trzeba przekręcić na zapłon i przypadkiem nic dalej bo auto odpali i bajer w postaci dodatkowego przycisku będzie zbędny :grin: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak zrobione że podczas jazdy nawet jak dotkę przypadkowo przycisk to nic się nie dzieje.

Ogarnij to u siebie koniecznie bo zrobisz młynek do kawy z rozrusznika.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, pelonek1 napisał:

a tutaj trzeba przekręcić na zapłon i przypadkiem nic dalej

Wydaje mi się, że niewiele osób ma ten problem by PRZYPADKIEM z zapłonu na rozruch przekręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, afroo. napisał:

Wydaje mi się, że niewiele osób ma ten problem by PRZYPADKIEM z zapłonu na rozruch przekręcić.

To było napisane tylko po to, żeby zobrazować do końca działanie zbędnego bajeru jak dla mnie. Oczywiście można modzić, żeby tylko coś modzić, tylko po co :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie mam tego przycisku ze względu na jego funkcjonalność mimo, iż wizualnie wygląda spoko i kilka razy podchodziłem z zamiarem montażu.

W ten sposób można podważać sens wielu modyfikacji np. pakowania innych kół, bo przecież tak samo się kręcą i to tylko modzenie dla modzenia więc po co?

A wracając do samego przycisku to musi on być zdezaktywowany podczas uruchomionego silnika. O ile samym kluczykiem ciężko przypadkiem przekręcić podczas jazdy ze względu głównie na jego lokalizację, tak już przycisk na środku tunelu łatwo jest wcisnąć czymkolwiek i totalnie przypadkowo.

Natomiast co do sensu przekręcania kluczyka na zapłon i uruchamiania przyciskiem to ktoś już na forum uruchomił funkcję odpalania bezkluczykowego w B7 ale nie mam teraz na tyle cierpliwości by ten temat znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, afroo. napisał:

O ile samym kluczykiem ciężko przypadkiem przekręcić podczas jazdy ze względu głównie na jego lokalizację

Sprawną stacyjką nie uruchomisz ponownie rozusznika jak auto jest odpalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, pelonek1 napisał:

Sprawną stacyjką nie uruchomisz ponownie rozusznika jak auto jest odpalone.

Tu kolega napisał zupełnie odwrotnie

W dniu 29.04.2022 o 12:44, Garnus napisał:

A tak poza tym to stacyjka też mogę zakręcić rozrusznikiem gdy jest odpalony bo kiedyś sprawdzałem :eusathink:

Więc jak to jest? Sam sprawdzał nie będę. :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, afroo. napisał:

Tu kolega napisał zupełnie odwrotnie

U mnie nie przekręce w prawo jak już auto mam odpalone, no chyba że to u mnie jest niesprawna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest keyless to rozumiem ale kluczyk, guzik.... słabe to..

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Dev napisał:

jak jest keyless to rozumiem ale kluczyk, guzik.... słabe to..

Ja zrobiłem to aby wypełnić przestrzeń /mini schowek/ za popielniczką. Przycisk MENU jest śmieszny i wygląda słabo jak guzik od windy z la 70tych. Dlatego mam START ENGINE  i dodatkowy imobilajzjer przy nim.

Owszem zrobiony keyless o wiele lepszy ale jak się spieprzy to auto uziemione , a tu mam plan B.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dekiel 13 napisał:

Owszem zrobiony keyless o wiele lepszy ale jak się spieprzy to auto uziemione , a tu mam plan B.

Też mam plan B, kluczyk, wkładam do portu i odpalam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dev napisał:

Też mam plan B, kluczyk, wkładam do portu i odpalam.

Tak , miałem w e92 .

Chodziło mi o rozwiązanie , które miał Domin w swoim b6 , przycisk z Q7 , wchodzi , naciska odpala . Stacyjki brak /miejsce po niej estetycznie zasłonięte/..

W razie jak to kucnie to lipa totalna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@afroo. dziś sprawdziłem i wygląda to mniej więcej tak xd Faktycznie nie da się przekręcić kluczyka do pozycji rozruchy gdy silnik jest włączony ale da się odpalić samochód i nie puszczać kluczyka w tej pozycji, wtedy spod maski wydobywa się straszny dźwięk i tak samo jest  gdy wcisnę przycisk start engine podczas uruchomionego silnika. w tej dokumentacji pisało 

""Uwaga! 

-Konwersja umożliwia obsługę rozrusznika nawet podczas pracy silnika. Proszę wziąć to pod uwagę. Niewłaściwa obsługa może zniszczyć 
rozrusznik. "  tłumaczone z Niemieckiego :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...