Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


misza_miszka

Rekomendowane odpowiedzi

DEV, Krzysiek a jak to w końcu jest z tymi zwrotnicami z A6 C5 Allroad ... będą pasować do B5 czy nie ?

Wydaje mi się że raczej nie bo ... mam Allroada i chciałem mu założyć felgi z S6 (Avusy2) z ET 35 co prawda z oponą 235/45 i nie weszły na przód, opona haczyła o zwrotnicę, potrzeba było dystansu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuba pasuja,ale allroad mial 2 wersje tarcz chyba o roznych wysokosciach trzeba szukac tych z 2 tlokow 321mm gdzie tarcza ma wys.46.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznica jest raczej tylko w bardziej wystajacej piascie, a w tym wypadku tym bardziej powinna fela pasowac bo bardziej wystaje na zewnatrz, ale w obydwu przypadkach takie kolo powinno byc ok

pierwsze slysze zeby obcieralo cos w takim rozmiarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pewnie proste pytanie. Chce zrobić na tył w B5 wentylowane tarcze. Z czego oprócz S4 b5 siada zacisk? Zauważyłem że w A6 C5 4.2 jest (taki sam? a przynajmniej dźwignia od ręcznego się pokrywa). Z czego ew. innego można szukać. Do tego daję jarzmo z a8 (4.2 miało wentyle czy tylko S8?) i tarcze 269, tak?

Edytowane przez zgredek27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie dostałem zwrotnice od audi a4 b6 o numerach 8e0258e i 8e0257e. W swojej audi mam zwrotnice o numerach 8D0407257AL czy jak zamienie ja na od audi b6 czy poza wymiana dolnego wahacza trzeba wymieniać przegub czy bedzie pasował p&p ? z góry dziekuje za wszelka pomoc

p.s zaciski mam od audi s4 b5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz i z opisu wynika że masz 1.9d 116ps czyli "grube" przeguby, czyli wsio będzie pasowało.

A co do wahacza to albo dajesz taki od b6 albo przebijasz w swoim tuleje na węższą.

Weź tez poprawkę na to że przód zrobi się szerszy około 7mm na stronie, i oczywiście siądzie niżej około 10-15mm.

Ale masz jak widzę zwrotnice od s4 b5 więc jaki sens zmieniać?

:kox: Ja tez taka wymianę zrobiłem ale stare akurat sprzedawałem :kox:

Edytowane przez davidlive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc zwrotnice u siebie mam zwykle 94 mm rozstaw dlatego zmieniam od a4 b6 bo tam rozstaw jest wiekszy bo ładuje heble od s4 b5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że masz teraz założone od s4.

Ale wywal te zaciski od b5 tz sprzedaj np, to złom, klocki bardzo drogie, nie wyglądają dobrze i są drogie w utrzymaniu, jak masz juz tarcze np to kup zaciski np od a6 c6 pod 321mm na jednym tłoku, klocek jest praktycznie identyczny jak w seri 288 to i jego cena nie zabija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Z tego co piszesz i z opisu wynika że masz 1.9d 116ps czyli "grube" przeguby, czyli wsio będzie pasowało.

Niestety raczej nie ma grubych.

Zmieniałem u siebie przeguby tj dawałem ośkę z AJM a zwrotnice zostały te same :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

116 byly tylko jedne, ATJ

AJM mialy 115km katalogowo :)

generalnie ATJ to duzo lepsze silniki, wieksze sprzeglo, blizej im do AWXów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie to mocą się nie różnią tylko momentem obrotowym...


czy lepsze silniki? to to samo. A bliżej im raczej do AVF'a z racji sprzęgła 240mm


tylko w ATJ 6biegow byly grube polosie, AJMy to samo co 1.9tdi inne

półosie czy przeguby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polosie = przeguby

nie pamietam ale korby dla ATJta mialy juz inny numer, stad wiekszy seryjny moment kilkoma innymi istotnymi elementami sie roznily

a sprzeglo wynikalo z zastosowanie skrzyni 6 biegowej a nie z samego silnika (duzo mocniejsze v6 stki przeciez mialy wraz 228mm sprzegla bo mialy skrzynie 5 biegowe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM-228mm-5biegów- FWD

ATJ-240mm-6biegów- Quattro i tyle w temacie.

Tej teorii z mocą 115 i 116 nie kupuje...

zainteresowales mnie korbami, masz jakis pomysł jak to udowodnić? Czym jeszcze sie różnią te silniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...