Dev 1474 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 DEV, Krzysiek a jak to w końcu jest z tymi zwrotnicami z A6 C5 Allroad ... będą pasować do B5 czy nie ? Wydaje mi się że raczej nie bo ... mam Allroada i chciałem mu założyć felgi z S6 (Avusy2) z ET 35 co prawda z oponą 235/45 i nie weszły na przód, opona haczyła o zwrotnicę, potrzeba było dystansu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 kuba pasuja,ale allroad mial 2 wersje tarcz chyba o roznych wysokosciach trzeba szukac tych z 2 tlokow 321mm gdzie tarcza ma wys.46.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 roznica jest raczej tylko w bardziej wystajacej piascie, a w tym wypadku tym bardziej powinna fela pasowac bo bardziej wystaje na zewnatrz, ale w obydwu przypadkach takie kolo powinno byc okpierwsze slysze zeby obcieralo cos w takim rozmiarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) Panowie, pewnie proste pytanie. Chce zrobić na tył w B5 wentylowane tarcze. Z czego oprócz S4 b5 siada zacisk? Zauważyłem że w A6 C5 4.2 jest (taki sam? a przynajmniej dźwignia od ręcznego się pokrywa). Z czego ew. innego można szukać. Do tego daję jarzmo z a8 (4.2 miało wentyle czy tylko S8?) i tarcze 269, tak? Edytowane 20 Czerwca 2015 przez zgredek27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 passat w8 b5 jest 269 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawl00-bce 0 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Witam mam pytanie dostałem zwrotnice od audi a4 b6 o numerach 8e0258e i 8e0257e. W swojej audi mam zwrotnice o numerach 8D0407257AL czy jak zamienie ja na od audi b6 czy poza wymiana dolnego wahacza trzeba wymieniać przegub czy bedzie pasował p&p ? z góry dziekuje za wszelka pomoc p.s zaciski mam od audi s4 b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 (edytowane) Z tego co piszesz i z opisu wynika że masz 1.9d 116ps czyli "grube" przeguby, czyli wsio będzie pasowało. A co do wahacza to albo dajesz taki od b6 albo przebijasz w swoim tuleje na węższą. Weź tez poprawkę na to że przód zrobi się szerszy około 7mm na stronie, i oczywiście siądzie niżej około 10-15mm. Ale masz jak widzę zwrotnice od s4 b5 więc jaki sens zmieniać? Ja tez taka wymianę zrobiłem ale stare akurat sprzedawałem Edytowane 17 Października 2015 przez davidlive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawl00-bce 0 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Dzieki za pomoc zwrotnice u siebie mam zwykle 94 mm rozstaw dlatego zmieniam od a4 b6 bo tam rozstaw jest wiekszy bo ładuje heble od s4 b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Myślałem że masz teraz założone od s4. Ale wywal te zaciski od b5 tz sprzedaj np, to złom, klocki bardzo drogie, nie wyglądają dobrze i są drogie w utrzymaniu, jak masz juz tarcze np to kup zaciski np od a6 c6 pod 321mm na jednym tłoku, klocek jest praktycznie identyczny jak w seri 288 to i jego cena nie zabija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawl00-bce 0 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Dzięki za podpowiedzi kolego :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Z tego co piszesz i z opisu wynika że masz 1.9d 116ps czyli "grube" przeguby, czyli wsio będzie pasowało. Niestety raczej nie ma grubych. Zmieniałem u siebie przeguby tj dawałem ośkę z AJM a zwrotnice zostały te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 tylko w ATJ 6biegow byly grube polosie, AJMy to samo co 1.9tdi inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Możliwe, myślałem że wszystkie 116 w b5 miały grube przeguby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Bo mialy ale nie wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 też miałem małe przeguby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 116 byly tylko jedne, ATJAJM mialy 115km katalogowo generalnie ATJ to duzo lepsze silniki, wieksze sprzeglo, blizej im do AWXów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 w zasadzie to mocą się nie różnią tylko momentem obrotowym... czy lepsze silniki? to to samo. A bliżej im raczej do AVF'a z racji sprzęgła 240mm tylko w ATJ 6biegow byly grube polosie, AJMy to samo co 1.9tdi inne półosie czy przeguby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 polosie = przegubynie pamietam ale korby dla ATJta mialy juz inny numer, stad wiekszy seryjny moment kilkoma innymi istotnymi elementami sie roznilya sprzeglo wynikalo z zastosowanie skrzyni 6 biegowej a nie z samego silnika (duzo mocniejsze v6 stki przeciez mialy wraz 228mm sprzegla bo mialy skrzynie 5 biegowe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 AJM-228mm-5biegów- FWD ATJ-240mm-6biegów- Quattro i tyle w temacie. Tej teorii z mocą 115 i 116 nie kupuje... zainteresowales mnie korbami, masz jakis pomysł jak to udowodnić? Czym jeszcze sie różnią te silniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się