Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


misza_miszka

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, wesz82 napisał:

Spoko Tomek zobaczmy co koledze wyszlo:wink:

Nie ma co od razu wieszac na nim psow.

Ja wiem ile kosztuje wymiana takich zwrotek wraz z lozyskami itd.

Juz same zwotki to kasa konkretna a jak ktos sie nie zna to zaplaci 500 lekko za same zwrotki.

U wodza siedzi zacisk z s8 brembo i juz lata to dlugo i jest ok.

Kolego powiedz a czy teraz po daniu tarczy z s5 zwrotka dalej wadzi dla tarczy????

 

no dokladnie ludzie laduja 6 czy 8 tloki to tez musza byc robione adaptery.
A jak chodzi o tarze to ciezko mi powiedziec czy ociera czy nie bo ja musialem delikatnie podszlifowac jak dawalem tarcze z A6 347mm z dystansem chyba 6mm.
jak zalozylem te z s5 to chyba mam wieksza luke teraz. postaram sie porobic fotki w sobote jak jest z tarcza z a6 i z s5.

 

17 godzin temu, Dev napisał:

druciarstwo które może Cię sporo kosztować jak się coś urwie

To jak znajomy ma we vectrze C 8tloki z przodu z adapterem to tez druciarstwo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej pewnie chodzi o szlif zwrotek.

Czekamy na foty.

Jak mozesz porob foty takze adapterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, cooljakub napisał:

no dokladnie ludzie laduja 6 czy 8 tloki to tez musza byc robione adaptery.
A jak chodzi o tarze to ciezko mi powiedziec czy ociera czy nie bo ja musialem delikatnie podszlifowac jak dawalem tarcze z A6 347mm z dystansem chyba 6mm.
jak zalozylem te z s5 to chyba mam wieksza luke teraz. postaram sie porobic fotki w sobote jak jest z tarcza z a6 i z s5.

 

To jak znajomy ma we vectrze C 8tloki z przodu z adapterem to tez druciarstwo??

każda tego typu przeróbka zalatuje kryminałem

Kolego, za dużo tego widziałem i przerabialem żeby nie wiedzieć co pisać

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.06.2017 o 16:50, wesz82 napisał:

Bardziej pewnie chodzi o szlif zwrotek.

Czekamy na foty.

Jak mozesz porob foty takze adapterka.

miejsce szlifu 
https://zapodaj.net/662298b2198dc.jpg.html
https://zapodaj.net/703ac2c45d384.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ze tragedii  nie ma.

A jak wpadnie plytsza tarcza powinno byc ok.

Powiedz,dalo by rady bys podeslal zdjecia i wymiary adapteru?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest ktoś kto zrobił by dystans pod tarcze 360z phaetona??

I tak ogólnie czy pchać się w 360 czy montować 345 z s4 ?

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.08.2017 o 20:57, przemolll napisał:

Panowie jest ktoś kto zrobił by dystans pod tarcze 360z phaetona??

I tak ogólnie czy pchać się w 360 czy montować 345 z s4 ?

345 356 albo 380

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

345 356 albo 380

Ja myślę o 356. 

380 to już chyba nie wejdzie w 18"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, przemolll napisał:

Ja myślę o 356. 

380 to już chyba nie wejdzie w 18"

zalezy od felgi. 19" ale bardziej pojemna felga 18 ogarnie z tego co czytalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.08.2017 o 20:57, przemolll napisał:

Panowie jest ktoś kto zrobił by dystans pod tarcze 360z phaetona??

I tak ogólnie czy pchać się w 360 czy montować 345 z s4 ?

ja mialem dystans tak zrobiony ale musisz sie liczyc ze automatycznie kolo wyjdzie na zewnątrz o grubosc dystansu.
mialem tarcze a a6c6 347mm (glebokosc chyba 59mm) i dystans 6mm i delikatnie oszlifowana zwrotnice.
miejsce szlifu  https://zapodaj.net/662298b2198dc.jpg.html
obecnie mam tarcze z s5 345mm i nie musialem dawac juz dystansu

Edytowane przez cooljakub
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.08.2017 o 20:31, cooljakub napisał:

ja mialem dystans tak zrobiony ale musisz sie liczyc ze automatycznie kolo wyjdzie na zewnątrz o grubosc dystansu.
mialem tarcze a a6c6 347mm (glebokosc chyba 59mm) i dystans 6mm i delikatnie oszlifowana zwrotnice.
miejsce szlifu  https://zapodaj.net/662298b2198dc.jpg.html
obecnie mam tarcze z s5 345mm i nie musialem dawac juz dystansu

Jak przy et tarczy 59 miałeś tylko 6mm dystansu?? Przecież to nie możliwe jest w s4 przy et 46,2 tarczy jest do zwrotki 4 mm .  Na pewno masz zwrotki z esy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma seryjne zwroty bo adapter nie jest pptrzebny do zwrotek z esy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wesz82 napisał:

Ma seryjne zwroty bo adapter nie jest pptrzebny do zwrotek z esy...

 

Jak nie potrzebny??z tego co mi wiadomo to tarcza z esy i zwykłej b5 ma ta sama wysokość 46.2 to jak on założył tarcze z et 52 bez adaptera??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie dziwie ze Tomek siwieje....

Sluchaj adapter pod zacisk.

Ori masz maly rostaw a esa ma duzy rostaw.

Albo zwroty wymieniasz albo adapter.

Kolega dal adapter i DYSTANS...bo tarcza stykala sie z zwrotka co z reszta widac na zdjeciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, wesz82 napisał:

Ja sie nie dziwie ze Tomek siwieje....

Sluchaj adapter pod zacisk.

Ori masz maly rostaw a esa ma duzy rostaw.

Albo zwroty wymieniasz albo adapter.

Kolega dal adapter i DYSTANS...bo tarcza stykala sie z zwrotka co z reszta widac na zdjeciach.

Źle napisałem. Myśląc adapter miałem na myśli dystans pod tarcze.

Wiem że.kolega ma orientacyjna zwrotki z.małym rozstawem;)

Chodzi mi o to ze kolega dał pod tarcze z a6 c6 o et 59 dystans grubości tylko 6mm gdy ludzie dawajac tarcze z phaetona 360 też z et 59 dawaja dystans 13mm. Chodzi mi o to jak tego dokonał?? Gdy tarcza z b5 ma et 46. I samo z siebie wychodzi że trzeba dystans 13 mm. 

Tak samo z tarcza z s5 która ma et 52 i kolega dał bez dystansu gdy potrzeba coś ok 6 mm tego dystansu zrobić. 

Czysta matematyka;) chyba że ten mały szlif zwrotki pozwolil na spóźnienie dystansu?? No ale przecież bliżej tarczy jest dolną część zwrotki od strony tarczy tam gdzie się przykreca prosty wachacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

360 mm jest wyzsza moze stad te 13 mm.

Po kij bawic sie w s5 ja w s4b6 masz 345 bez dystansu i kombinacji.no chyba ze s5 jest grubsza...

Zarotka jest zagieta i wydaje mi sie ze zawadza bardziej od gory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza z phaetona i c6 ma takie same et 59. Co do zawadzania to chyba raczej dół bardziej ale nie wiem.

Ja mam zwrotki z esy i chcąc dac tarcze 354 z et 52 pomierzylem ze dystans jaki muszę dac to min 4mm pod tarcze a kolega ma bez dystansu. 

Fajnie.by było jakby nie.trzeba było dawać dystansu ale coś.mi tu nie pasuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, przemolll napisał:

Tarcza z phaetona i c6 ma takie same et 59. Co do zawadzania to chyba raczej dół bardziej ale nie wiem.

Ja mam zwrotki z esy i chcąc dac tarcze 354 z et 52 pomierzylem ze dystans jaki muszę dac to min 4mm pod tarcze a kolega ma bez dystansu. 

Fajnie.by było jakby nie.trzeba było dawać dystansu ale coś.mi tu nie pasuje..

daj 360tki z RS4ki B5 i będzie git

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Dev napisał:

daj 360tki z RS4ki B5 i będzie git

Nie dam 2 tyś na same tarcze;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...