Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


misza_miszka

Rekomendowane odpowiedzi

20 godzin temu, Dev napisał:

Wyższe piasty, takie same jak w A6 C5 polift

Chyba nie do końca polift. Kwestia silnika.

To nie rozumiem jak można zbierać z jarzma 5mm na uchwytach by dać tarcze z dzwonem 53.. jak wystarczy wprasowac inna piastę i po problemie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, przemolll napisał:

Chyba nie do końca polift. Kwestia silnika.

To nie rozumiem jak można zbierać z jarzma 5mm na uchwytach by dać tarcze z dzwonem 53.. jak wystarczy wprasowac inna piastę i po problemie ?

Albo dawać dystans pomiędzy tarcze A piaste :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przemolll napisał:

Ten przewód miedziany ma tak iść?? Bo ja już nie wiem ?

Screenshot_2020-01-20-13-51-23-476_com.facebook.katana.jpg

Nie, tak nawet nie idzie w oryginale.

Musi wychodzić z zacisku i iść do góry do uchwytu,  ma wchodzić od dołu A nie od góry 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcza 330 q5 zacisk t5 i jarzmo c6 pod wentylowane tarcze siada to bez problemu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, ta tarcza z Q5 jest za płytka , daj z A6 C6 i jeszcze dystans będzie potrzebny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Gacek51 napisał:

Nie, ta tarcza z Q5 jest za płytka , daj z A6 C6 i jeszcze dystans będzie potrzebny .

 

i trzeba ją przetoczyc na 326mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AKEBONO na Ori ZWROTNICY ?

Obstawiam że uszy pourywane w zwrotnicy ??

IMG_20200308_192749.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swap zakończony sukcesem akebono na zwrotnicy S4 i tarcza z a7 356mm by to siadło P&p musiałem zmienić piastę na v8 

I 326 na tyle

Jedny minus to to że klocek nie zbiera całej tarczy. Pytanie czy ktoś podnosił zacisk akebono na dystansie?? 

Drugie ważniejsze. Przy wymianie uciekł cały płyn. Na szczęście udało się odpowietrzyć tak myślę przy normalnych prędkościach auto hamuje normalnie ale dziś przy próbie hamowania z 200 do 0 auto ściąga w lewy przód tak że trzeba kierownica kontrować. Kilka razy tak hamowane i sytuacja sie powtarza. Raczej nie jest to normalne o pytanie czy trzeba przekodować pompę ABS czy może odpowietrzyć ABS podciśnieniem?? 

IMG_20200514_174430.jpg

IMG_20200514_161952.jpg

IMG_20200514_113512.jpg

IMG_20200518_194240.jpg

IMG_20200518_194237.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrzyleś jedną sekcję dlatego ściąga. Co do ścierania klocka na tarczy to trzeba dac tulejkę pomiędzy Jarzmo a zacisk plus dłuższe śruby. Na tył można jeszvze dac 356/22mm

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tył 356??  Bardziej myślę o 4 tłoku na to co jest ?

Jak odpowietrzyć tą sekcje?? odpowietrzając manualnie nie ma żadnego powietrza a zacisku prawym 

Masz dostęp do dłuższych śrub?? Nie trzeba jakość centrować zaciki po odkreceniu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam śruby i tulejki, nic nie trzeba centrowac. Auto ma ASR/ESP ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dev napisał:

Mam śruby i tulejki, nic nie trzeba centrowac. Auto ma ASR/ESP ?

Tylko ABS 

Daj namiar do siebie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek napisz tutaj będzie dla potomnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przemolll napisał:

Tylko ABS 

Daj namiar do siebie ?

To ch...wo, będzie problem, tzn już jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem jeszcze przed swapem hebli, jedni koło z przodu słabiej hamowało. Teraz wrzucone 330x32 i zobaczymy, ale podejrzewam uszkodzenie jednej sekcji w pompie abs. Odpowietrzanie wielokrotne nie przyniosło wtedy rezultatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dev napisał:

To ch...wo, będzie problem, tzn już jest

Tzn?? Coś więcej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.05.2020 o 08:54, Dev napisał:

To ch...wo, będzie problem, tzn już jest

Mam pytanko odnośnie przekładki z b7 zacisków 973 i 974 na 320 mm do b5. Orientujesz się może jakie numery mają klocki ferodo do tego zacisku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Adamoss napisał:

Mam pytanko odnośnie przekładki z b7 zacisków 973 i 974 na 320 mm do b5. Orientujesz się może jakie numery mają klocki ferodo do tego zacisku? 

FDB1629

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...