Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ekonomiczna jazda 1.8T


jacca90

Rekomendowane odpowiedzi

tak myślałem, dla 10km nie warto sobie kosztów robić

turbina jest już tylko wtryski trzeba niebieski ogarnąć

wiesz może dlaczego po przełączeniu na gaz wywala ma błąd złego skłau mieszanki?

reduktor Ac do 250km

wtryski niebieski hany więc instalacja chyba winna nie jest

wiem , oczywista sprawa, nie wystrojone lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej okolicy nie ma nikogo kto podejmie się wystrojenia lpg

zwiększaja dawke, podkręcają cisnienie na reduktorze i tyle

jeden kazał mi jechac na korekte softu bo jego zdaniem auto ma większą moc niż w tedy kiedy była zakładana instalacja i przez to nie może zgrać wszystkiego tip top

ma to sens co mówi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

Po pierwsze ciśnienie sporo za duże i wtryski za duże

zielone hany i ciśnienie 1,1bara

Zalewa silnik na wolnych ale pewnie i powyżej jeżeli takie masz ciśnienie

jeden kazał mi jechac na korekte softu bo jego zdaniem auto ma większą moc niż w tedy kiedy była zakładana instalacja i przez to nie może zgrać wszystkiego tip top

ale fachowiec

jakbyś nawet miał 200KM to da się wystroić

Zrób z tym porządek bo szkoda silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instalacja zakładana była przy 204km ile ma teraz nie wiem bo nie hamowana była jeszcze a troche kuni przybyło bo czuje to po aucie, ciagnie lepiej niż wczesniej

przy 1.1 bara ponoć ciśnienie z turbiny wypychało gaz spowrotem we wtryskiwacze

tak mi mówili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok skoro 200km to hana niebieska i ciśnienie 1.2 bara. Masz seryjną turbinę?jeżeli tak to ona nie da napompować powyżej 1.2 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej 12 nie udało mi się zejść nigdy po mieście nie ważne jakbym jeżdził po trasie tak 9-10.

Znajomy ma quattro twierdzi że 10 po mieście mu pali jakoś mu nie wieże .

Ja mam Q 180KM i na gazie nawet ponizej 12 nie udało mi sie zejsc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Mój 1.8 T AEB został zagazowany jakieś 3 lata temu. Zaraz po zakupie dysponował seryjnymi 150 KM i wtedy został założony gaz.

Później przyszedł czas na program na którym udało się osiągnąć 190 KM i 298 Nm, niestety wtedy gazownia tego nie ogarniała. Auto szarpało,dusiło się itp. poprostu nie jechało.

Sterownik gazu był to V-TEC, wtryski niebieskie REGi jaki reduktor już nie pamiętam. Regulacja pomagała na tydzień i znów było źle. wtedy przyszedł czas na zmiany, został zainstalowany nowy sterownik LPG-TECH 214, wtryski Hana niebieskie, reduktor AC RC01 czerwony,reduktor pracuje na 1,1bara wszystko ładnie się ustawiło i auto śmiga aż miło.

Na gazie przejechane mam jakieś 120 tyś. i to w różnych warunkach po mieście jaki w trasie. W zależności od stylu jazdy i typu trasy spalanie mieści się w granicach 10-15l. Z silnikiem nic się jak narazie złego nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Q 180KM i na gazie nawet ponizej 12 nie udało mi sie zejsc:)

Wszystko zależy od kalibracji instalacji. Sam wiem z doświadczenia że tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam do was prośbę! głownie do tych co maja klime a mianowicie ostatnio jeżdżę bez klimy i autko pali 2l LPG mniej i nie wiem czy to normalne, bo wydaje mi się że to za duża róznica. Nie używam klimy bo wydaje mi się że mam uszkodzony kompresor tzn A4 na jałowym biegu lekko się telepało i odczuwałem jakby auto było słabsze. A więc moja prośba brzmi tak. Czy może ktoś zrobić tygodniowy teścik ile jego autko pali bez klimy LPG - chodzi mi tu o jazdę po mieście. Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie widzę różnicy w spalaniu, czy mam włączoną klimę, czy nie. Po mieście mam spalania w granicach 14-15 litrów, w trasie 9-10 litrów. Nigdy nie sugeruję się VIS'em, zawsze tankuję do pełna po zapaleniu się czerwonej kropki (STAG). Jeśli chodzi o klimę, to ostatnio przy napełnianiu wymienili mi dyszę rozprężną, była nieźle zabrudzona. Teraz wydaje mi się, że mniej obciąża silnik, ale w spalaniu nie widzę różnicy. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie widzę różnicy w spalaniu, czy mam włączoną klimę, czy nie. Po mieście mam spalania w granicach 14-15 litrów, w trasie 9-10 litrów. Nigdy nie sugeruję się VIS'em, zawsze tankuję do pełna po zapaleniu się czerwonej kropki (STAG). Jeśli chodzi o klimę, to ostatnio przy napełnianiu wymienili mi dyszę rozprężną, była nieźle zabrudzona. Teraz wydaje mi się, że mniej obciąża silnik, ale w spalaniu nie widzę różnicy. Pozdrawiam.

Moja w mieście pali podobnie, z klimą może litr więcej. Na trasie 9 przy 120 co się rzadko zdarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doczytując się różnych tutaj sytuacji postanowiłem podzielić się swoją. Mam a3 1.8t po mapie na 190KM.  Auto swego czasu rwało i się bardzo dusiło na gazie, a na benzynie wgniatał w fotel. W moim przypadku rozwiązaniem problemu było wymiana filtrów nie tylko w instalacji gazowej, ale też filtrów spoza instalacji (powietrza, oleju). W tej sytuacji stwierdzenie, że "jak jest problem tylko na gazie to znaczy, że problem leży na pewno w instalacji" okazało się nieprawdą. Bądź co bądź przy takiej mocy wszystko musi chodzić jak trzeba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...