radi Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Czyli sprzeglo z AWX i dwumas z 1.8T i wszystko jest P&P ? bo tez mi się sprzeglo konczy,a chcę zalozyc cos mocniejszego
cinkers Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Dwumas zostanie pewnie seryjny bo pasuje No właśnie i o to jest pytanie - czy pasuje p&p? Rozumiem, że sam dwumas do oceny dopiero na stole po demontażu? Z reguły powinno się także wymieniać czy jego żywotność jest wyższa niż samego sprzęgła? I dalej - jeśli natomiast dwumas również będzie do wymiany, to można kupić dwumas z 1.8T i połączyć ze sprzęgłem z AWXa? (logika wskazuje, że tak skoro używany, seryjny dwumas możnaby połączyć). Wizja kupna kompletnego sprzęgła za 500zł mnie nie przeraża ale jeśli dojdzie do tego dwumasa to robi się już pod 1600zł pewnie...
pioteros Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Pasuje wszystko zamiennie i nie raz zostało to tu napisane, jest kilku co jeździ na takim sprzegle w 1.8t, sam mam 2 komplety luzem i zamiennie dociski pasują do każdego dwumasa
Imhotet Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Woodi założyłeś sprzęgło ? Rozumiem ze masz skrzynie 5gang ?
Fenrir Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Jakie są cenowe alternatywy jeśli chodzi o sprzęgło do ADR, w przyszłości AEB/AJM na ok. 250KM? Jest sens założyć normalne nowe sprzęgło i używany sprawny dwumas czy dołożyć i wsadzić od razu coś z jednomasem wytrzymującego więcej? Tak czytam i czytam ten temat ale jakoś mi się nie widzi kupowanie używanych części i później jeszcze korzystanie z firm zewnętrznych bo sam nie wiem co z tego wyjdzie... Gdybym chciał zrobić to póki co najtaniej ale dobrze to co z tym dwumasem? Używany wytrzyma?
Dev Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Nie AJM tylko AJL. Jezdze na jednomasie dlugo i bez problemu. Jak nie jestes przekonany to załóż serię i głowy juz nie zawracaj.
pioteros Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 kup sprzeglo od awxa i tyle
Kryniu Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Takie sprzęgło 240 na jednomasie do 1,9 tdi afn podejdzie ......
Roboform550 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 U mnie też sprzęgło dogorywało więc padło na zestaw który opracował Dev. Robione w tej samej firmie w stolycy. W czwartek wylądowało na aucie. Po złożeniu okazało się, że pedał sprzęgła jakoś dziwnie lata. Połowa jego skoku to luz dopiero przy końcu czuć opór. Ciężko wbić bieg. Telefon do Dejwa krótkie konsultacje coś źle złożyliśmy. Jakoś nie chciało nam się wyciągać drugi raz skrzyni. Po oględzinach wyszło, ze zapowietrzony. Próbujemy odpowietrzyć. Nic...nic...nic... Płyn nie leci. Padła pompka sprzęgła. Była juz padnięta ale jakoś to działało. Nowa pompa założona. odpowietrzone i włala...wszystko działa. Jazda próbna delikatnie. 3 bieg ~1500 obr but w podłogę. Przy ok 2100 napier***a coś niemiłosiernie jakby się miało coś zaraz urwać. Objawy takie same jak przy padającej dwumasie. Kilka testów auto na podnośnik skrzynia ałt...Wszystko ok. skręcone 3 razy obmacane. Skrzynia na auto i na drogę. Dalej to samo cała buda się trzęsie. Tylko w zakresie ~1800-2300 obr/min Ręce nam opadły. Jeszcze biorę pod uwagę poduszki na silniku bo delikatnie zapocone. Ze one przenoszą drgania. Na razie auto jeździ ale jestem zniesmaczony. Zrobię ze 2 -3 tysiące km i zobaczymy.
pioteros Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) U mnie wszystko smiga i jest jedna zasadnicza wada, łożysko oporowe ma luz w czasie jazdy i drży, rezonuje i bardzo to słychać, takie dzwonienie. Powodem jest mniejsza grubość całego zestawu z kołem bo jednomas jest niższy niż dwumas... Łożysko mam skfu metalowe, luka są zwykle z tworzywa sztucznego jakiegoś być może w tych nie byłoby aż tak tego słychać. Łożysko najbardziej słychać kiedy zaczyna się największy moment obrotowy wiec kiedy drgania są na intensywniejsze Edytowane 18 Października 2014 przez pioteros
Dev Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 U mnie wsio jest w porządku. Na poczatku musiałem się przyzwyczaić do agresywnego sprzęgła ale teraz juz jest ok.
Roboform550 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Łożysko najbardziej słychać kiedy zaczyna się największy moment obrotowy wiec kiedy drgania są na intensywniejsze U mnie nie...max moment mam około 3200-3400 i jest cisza. Drży tylko w przedziale jak pisałem.
pioteros Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 u mnie ten objaw wystapil w przeciagu 1 miesiaca
McGiver Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Nosz qrde ciekawe czemu nikt tu o mnie nie wspomniał, a zwłaszcza skund to ten setup wogóle sie narodził i kto na nim śmigał jako pierwszy HEHE 2,5 roku temu już Omen w swoim sleeperku miał taki setup i to na spieku 6 płytkowym 350KM+ i 450Nm+ bez problemu przyjmuje ten setup teraz jest w fazie testów na kevlarze w A6 C5Q AWT+++ robi też to tam robote zajebiejszczą
pioteros Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 podejrzewam ze i 500nm zniesie bez problemu tym bardziej ze moment nie jest z samego dolu jak w dieslu
arimoto Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Witam czy ma ktoś z was taki zestaw w Tdi AWX ? bo mam jednomas założony z audi 80 i sprzęgło z 1z i mały czip na 150 km i 340 nm ale to sobie nie radzi u mnie ( a jak kobietę wpuszczę za kierownice to już całkiem masakra) ,a apetyt mi rośnie mam gotowy program na 185 km ale bez sensu jest go adoptować przy tym sprzęgle.
Roboform550 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Jakby ktoś chciał to mam do sprzedania cały zestaw będący przedmiotem całej tej dyskusji. - docisk - tarcza - zamach Całość zrobiona jak u Dejwa Niestety czytając poprzednie moje posty znajdziecie info, że u mnie niestety to nie zadziałało...podejrzewam złe wyważenie całości. 2 razy zrucaliśmy skrzynię i wyglądało wsio OK. zapodałem komplet od AWX firmy LUK i spokój cisza...także nie mam zamiaru jeszcze ze 3 razy demontować całości i się bawić w śledztwo. Całość mnie wyszła 1200 zł. Zrobiło to około 2 000 kilometrów. Jak ktoś chętny oczekuję propozycji. Do docisku od eLteka mam fakturę także jest dowód sprzedaży i gwarancja.
ak47apofis Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Cześć wszystkim, mam pytanie do forumowicza Dev....chcę zastosować taki setup jak twój, mój złożony z zamachu,docisku i sprzęgła od 1Z poddał się przy 300 nm. Muszę drugi raz skrzynię zrzucać w ciągu miesiąca a to koszt..przejdę do sedna interesuje mnie czy docisk LUKa który zastosowałeś jest na "płasko" tzn. czy powierzchnia montażowa jest na równi z dociskową? a jeśli nie to jak to się ma z siłą dociskową jeśli jest płytszy docisk, mam pytanie gdzie można kupić samą tarczę ze sprężynami od 2,5 v6 tdi?? bo ogólnie to jedne są z drugie bez i przeważnie w zestawach. Nie chcę kupować używki i oddawać do obicia ,chciałbym nówkę i wszystko wysłać do Radomska "Otoczak". Na koniec pytanie jak Ci się to spisuje? pozdr. proszę o odp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się