Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temat odnośnie kół do B7


pawelroad

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, danielstol napisał:

przód wystaje sam rant felgi czyli jakieś 5 mm

Więc nadal wystaje.

Pomijam już fakt, że komicznie wygląda szeroka felga z naciągiem, gdzie między oponę, a błotnik mieści się pięść. Naciąg ułatwia zmieszczenie koła w błotniku, a jeśli błotnik jest sporo nad kołem to jaki to ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, afroo. napisał:

Więc nadal wystaje.

Pomijam już fakt, że komicznie wygląda szeroka felga z naciągiem, gdzie między oponę, a błotnik mieści się pięść. Naciąg ułatwia zmieszczenie koła w błotniku, a jeśli błotnik jest sporo nad kołem to jaki to ma sens.

Dlatego kupiłem gwint :) Niestety szerszej opony nie włozysz z przodu gdyż będzie tarła już o zwrotnice .. Ale fakt jeśli auto ma wysoki zawias trochę słabo wygląda . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, danielstol napisał:

Dlatego kupiłem gwint :) Niestety szerszej opony nie włozysz z przodu gdyż będzie tarła już o zwrotnice .. Ale fakt jeśli auto ma wysoki zawias trochę słabo wygląda . 

:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, danielstol napisał:

...Ale fakt jeśli auto ma wysoki zawias trochę słabo wygląda . 

Mam 1BE, z tyłu siedzi fajnie a przód wyżej. Mam już talerzyki od b5 i trochę tam zejdzie tych mm, ale ciekawe czy to wystarczy żeby to w miarę wyglądało..no nie wiem nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, suzuki999 napisał:

Mam 1BE, z tyłu siedzi fajnie a przód wyżej. Mam już talerzyki od b5 i trochę tam zejdzie tych mm, ale ciekawe czy to wystarczy żeby to w miarę wyglądało..no nie wiem nie wiem...

Do tego koła musi być bardzo nisko ,sam się przekonałem u mnie na Eibachu Sportline jest za wysoko a co dopiero na 1BE , dlatego na ten sezon kupiłem gwint :decayed: Załozyć możesz ale z przodu lekko bedzie wystawać o szerokość rantu felgi jak pisałem . U mnie jeszcze bez gwintu jest tak . 22069333_921932897960784_435675368620294

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakich parametrach felgi 17" powinienem kupić aby były na równo spasowane z blotnikami @ A4 b7 avant.
Nie chce bawić się w dystanse..

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, K4rtm4n napisał:

 

A dziękuję dziękuję :decayed:

 

11 godzin temu, K4rtm4n napisał:

O jakich parametrach felgi 17" powinienem kupić aby były na równo spasowane z blotnikami @ A4 b7 avant.
Nie chce bawić się w dystanse..

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Wszystko zależy jaka szerokość felgi. Może inaczej jakie chcesz opony na to założyć? Jeśli 225/45/17 to felga 7.5 -8 cala i Et coś koło 30. Powinno być praktycznie na równo z nadkole i z tyłu przy pełnym obciążeniu nie będzie raczej obcierać. 

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak by siedziały 8J  et 39 18"? Na oponie 225.40. Może ktoś ma o takich  parametrach ? Szukam już żeby to git wyglądało Panowie...

Edytowane przez suzuki999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, K4rtm4n napisał:

O jakich parametrach felgi 17" powinienem kupić aby były na równo spasowane z blotnikami @ A4 b7 avant.
Nie chce bawić się w dystanse..

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Zależy od zawieszenia. Zresztą jak kupisz 4 felgi o takich samych parametrach to tył i tak będzie schowany o ok 10mm, B7 to nie autko zabawka że koła mają taką samą odległość do błotnika. 
Najlepsza i najprostsza opcja: znasz parametry obecnych felg? miara do ręki i mierzysz m/w odległość rantu felgi do błotnika. Jak jakaś felga wpadnie Ci w oko, to znając jej parametry, porównaj je z tym co obecnie masz na aucie, w tym kalkulatorze i wizualnie widzisz o ile zbliżasz się do krawędzi błotnika  http://www.felgi.pl/narzedzia-do-felg/kalkulator-et-felgi

Pomiary rób na przedniej osi. Mocniej wystaje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jaka szerokość felgi. Może inaczej jakie chcesz opony na to założyć? Jeśli 225/45/17 to felga 7.5 -8 cala i Et coś koło 30. Powinno być praktycznie na równo z nadkole i z tyłu przy pełnym obciążeniu nie będzie raczej obcierać. 
Opony będą 215/50/17

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie obejdzie się bez obcier przy felgach 9jx19” et33 z oponami 245/35 ? 

Zawias 1be + springi sportline ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Norbas napisał:

Panowie obejdzie się bez obcier przy felgach 9jx19” et33 z oponami 245/35 ? 

Zawias 1be + springi sportline ) 

Będzie tarło, na 1BV i felgi 18x8j miałem oponę 245/40/18 i szuralo od wewnątrz przy maksymalnym skręcie kół 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz weź się z gościem morduj, zeby bez opon je pogonił :wallbash:

 Z oponami 235 tez ci tarło przy rotorach ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz weź się z gościem morduj, zeby bez opon je pogonił :wallbash:
 Z oponami 235 tez ci tarło przy rotorach ? 


245 bedzie za szeroko i bedzie tarlo jak pisze FroS-t.

Na 9j 235 lub 225 z delikatnym naciagiem.

Jezeli nie chce sprzedac samych felg to nie wiem czy gra warta swieczki. Bo bedziesz musial sie bawic w sprzedaz :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, ze opona oponie nie równa... zobaczymy :hi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Norbas napisał:

 Z oponami 235 tez ci tarło przy rotorach ? 

Nie, ale wtedy były sprężyny H&R, jak pojawił się gwint zaczęło szurać, ale to pewnie przez opony

 

2 godziny temu, Norbas napisał:

Tylko, ze opona oponie nie równa... zobaczymy :hi: 

Nie równa ale 245 to za szeroko dla nas , mi tarło od strony wahaczy, z tym ze jak felgi dobre i do przeżycia cenowo to ja bym brał, opony wy***rdolic na sprzedaż i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Panowie, planuję zakup 18tek na lato. Zawieszenie sline 1bv. Aktualnie mam 215 55 16.
Jaki z Waszego doświadczenia profil i felgi by najlepiej siadły, żeby auto nie stało wyżej.
Skłaniam sie ku felgach s-line 9 ramiennych lub łopaty 5 ramienne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 18” i bv to 215-225/40.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jolley napisał:

Witam
Panowie, planuję zakup 18tek na lato. Zawieszenie sline 1bv. Aktualnie mam 215 55 16.
Jaki z Waszego doświadczenia profil i felgi by najlepiej siadły, żeby auto nie stało wyżej.
Skłaniam sie ku felgach s-line 9 ramiennych lub łopaty 5 ramienne.

Tak jak muunv pisze..

5 godzin temu, muunv napisał:

Przy 18” i bv to 215-225/40.

Ja mam bv i lato było 225/40 18" 

Nic nie tarło :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bv i lato było 225/40 18" 
Nic nie tarło :good:


Mam -45mm i przy 225/49 nic nie tarlo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...