Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 - jaki silnik wybrać pod instalację LPG?


Matrinio

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli pracujesz w NL to pewnie będziesz robił trasy po autostradach. Więc zastanów się dodatkowo czy 130 KM (2.0 ALT) w aucie ok. 1550kg (licząc instalację LPG i bak LPG zatankowany do pełna) będzie jechało, że o dolewce oleju w większości przy LPG w ALT nie wspomnę po takiej trasie. Seria 1.8T 163KM nie ma lekko z klocem B6 czy B7, a co dopiero 2.0. Zawsze w 1.8T za śmieszy pieniądz zrobisz te 180-190 KM i masz spalanie LPG na dobrym poziomie w porównaniu do tego co oferuje auto pod względem przyspieszenia z turbo.

P.S.

Nie wiem czym jeździłeś wcześniej i jakie miało to przyspieszenie bo może dla Ciebie 130KM będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pracujesz w NL to pewnie będziesz robił trasy po autostradach. Więc zastanów się dodatkowo czy 130 KM (2.0 ALT) w aucie ok. 1550kg (licząc instalację LPG i bak LPG zatankowany do pełna) będzie jechało, że o dolewce oleju w większości przy LPG w ALT nie wspomnę po takiej trasie. Seria 1.8T 163KM nie ma lekko z klocem B6 czy B7, a co dopiero 2.0. Zawsze w 1.8T za śmieszy pieniądz zrobisz te 180-190 KM i masz spalanie LPG na dobrym poziomie w porównaniu do tego co oferuje auto pod względem przyspieszenia z turbo.

P.S.

Nie wiem czym jeździłeś wcześniej i jakie miało to przyspieszenie bo może dla Ciebie 130KM będzie ok.

To w zasadzie po co brać silniki do 2.0. Może lepiej pokusić się o 2.4 v6 170 km? Nie będzie wyżyłowany i trochę mocy też będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pracujesz w NL to pewnie będziesz robił trasy po autostradach. Więc zastanów się dodatkowo czy 130 KM (2.0 ALT) w aucie ok. 1550kg (licząc instalację LPG i bak LPG zatankowany do pełna) będzie jechało, że o dolewce oleju w większości przy LPG w ALT nie wspomnę po takiej trasie. Seria 1.8T 163KM nie ma lekko z klocem B6 czy B7, a co dopiero 2.0. Zawsze w 1.8T za śmieszy pieniądz zrobisz te 180-190 KM i masz spalanie LPG na dobrym poziomie w porównaniu do tego co oferuje auto pod względem przyspieszenia z turbo.

P.S.

Nie wiem czym jeździłeś wcześniej i jakie miało to przyspieszenie bo może dla Ciebie 130KM będzie ok.

To w zasadzie po co brać silniki do 2.0. Może lepiej pokusić się o 2.4 v6 170 km? Nie będzie wyżyłowany i trochę mocy też będzie.

Oooo widzisz..... Zapomniałem o nim. Też dobra droga :) , chodź nie jest ich dużo na naszym rynku tak jak 1.8T, może w NL więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pracujesz w NL to pewnie będziesz robił trasy po autostradach. Więc zastanów się dodatkowo czy 130 KM (2.0 ALT) w aucie ok. 1550kg (licząc instalację LPG i bak LPG zatankowany do pełna) będzie jechało, że o dolewce oleju w większości przy LPG w ALT nie wspomnę po takiej trasie. Seria 1.8T 163KM nie ma lekko z klocem B6 czy B7, a co dopiero 2.0. Zawsze w 1.8T za śmieszy pieniądz zrobisz te 180-190 KM i masz spalanie LPG na dobrym poziomie w porównaniu do tego co oferuje auto pod względem przyspieszenia z turbo.

P.S.

Nie wiem czym jeździłeś wcześniej i jakie miało to przyspieszenie bo może dla Ciebie 130KM będzie ok.

To w zasadzie po co brać silniki do 2.0. Może lepiej pokusić się o 2.4 v6 170 km? Nie będzie wyżyłowany i trochę mocy też będzie.

Panowie kolega chce kupić a4 b7,a w tej budzie nie było silnika 2,4 v6 170 km z tego co wiem ;)

Edytowane przez enzo83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,6 pod LPG jak najbardziej prosty silnik 8 zaworów nie ma się co zepsuć. Jeżeli nie zależy Ci na super osiągach a tylko na przemieszczaniu z punktu A do punktu B to się nadaje. Spalanie na trasie przy spokojnej jeździe 8 - 8,5 litra max co mi spalił jak do tej pory to 11,5 l. LPG w mieście. Tylko pamiętaj z dynamiką szału nie ma - wręcz zapomnij o dynamice ale jak zredukujesz do 3 to nawet się zbiera ale wtedy kręcisz go do 6000 obrotów aby coś wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko 1.8T , a jak w Holandii nie możesz znaleźć to masz blisko do Niemiec, sam sprowadzałem pół roku temu z Niemiec i wcale ich tak mało nie jest jak w NL :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiście w 1.8T odstrasza turbosprężarka, podciśnienia, koło dwumasowe.. Czyli przypadłości 1.9TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...