Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Korozja błotnikow A4 B8 2008


djmostek

Rekomendowane odpowiedzi

to samo jest w b5 tylko z tyłu, tam jest blacha na maksa podgięta i nikomu nic nie gnije

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo miałem w B4, to samo mam w B6, przednie błotniki i te wspomniane powyżej ranty:facepalm:. Z tyłu rantów nie ma i rdza nie wchodzi.

Coraz gorsze robią te samochody:shock3:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B8 też z tyłu tych rantów nie ma więc chyba tylko przednie błotniki mogli by wreszcie zacząć rolować. U mnie w b5 niestety chyba od kamyków przednie błotniki miały trochę rdzy na tym rancie centymetrowym ale to nie problem bo to łatwo zakonserwować gorzej jest z tego co czytałem że w połowie błotnika b5 jest jakaś gąbka czy coś podobnego i to nasiąknie jakimś cudem wodą i powoli ruda je błotnik od wewnątrz a na zewnątrz na lakierze powstają tylko bąble a wtedy już za późno jest i trzeba go wymienić:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie czy rdzę na rantach idzie zamalować bez konieczności malowania całego błotnika? Będzie się jakoś odznaczać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie czy rdzę na rantach idzie zamalować bez konieczności malowania całego błotnika? Będzie się jakoś odznaczać?

Zależy od koloru. W mojej b5(kolor szampanowo/złotawy) malowałem maskę dokoła grillu i nie ma śladu. Jeśli jest to srebrny ciężko będzie by nie było to widoczne.

U mnie w domu są B5,B6,B7. Jak na razie nie ma żadnych oznak korozji i lepiej żeby się nie pojawiła. Tak mówiąc że robią coraz gorsze samochody, zgadzam się z tym. Ostatnio pomagałem przy naprawie VW UP (2012 rok), zawieszenie wraz z wydechem od spodu było prawie całe w rdzy, zakładam że za jakieś 2-3 lata będzie do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam czarne auto i od dołu pomalowałem takim jakby czarnym hammeritem na żywca, nie widać tego a jest jakaś grubsza warstwa chroniąca od odprysków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolor auta jak w miniaturce zobaczę co mi lakiernik powie :wink:

Myślę że nie będzie problemu, jeśli konieczność zaprawki nie wyjdzie poza rant błotnika nie powinno być widoczne.

Uważaj tez na lakierników, bo niektórzy chcą więcej wycisnąć i mówią że cały błotnik do malowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B8 też z tyłu tych rantów nie ma więc chyba tylko przednie błotniki mogli by wreszcie zacząć rolować. U mnie w b5 niestety chyba od kamyków przednie błotniki miały trochę rdzy na tym rancie centymetrowym ale to nie problem bo to łatwo zakonserwować gorzej jest z tego co czytałem że w połowie błotnika b5 jest jakaś gąbka czy coś podobnego i to nasiąknie jakimś cudem wodą i powoli ruda je błotnik od wewnątrz a na zewnątrz na lakierze powstają tylko bąble a wtedy już za późno jest i trzeba go wymienić:facepalm:

W B6 też masz ten posrany styropian z przodu i też nasiąka :facepalm:

---------- Post dopisany at 07:53 ---------- Poprzedni post napisany at 07:52 ----------

ja mam czarne auto i od dołu pomalowałem takim jakby czarnym hammeritem na żywca, nie widać tego a jest jakaś grubsza warstwa chroniąca od odprysków

Też właśnie te ranty machnąłem hammeritem czarnym i rudej nie ma, muszę jeszcze to samo od wewnątrz zrobić :wink:

---------- Post dopisany at 08:06 ---------- Poprzedni post napisany at 07:53 ----------

Gdyby pozasłaniać te wszystkie bajery jak liczniki kolorowe, navi itp to dla mnie środek słaby.Plastiki deski, słupków i innych rzeczy są takie chropowate jak np w skodzie fabi.Zdziwiło mnie to trochę auto znajomego nowy z salonu i sline

dlatego po moim ukochanym B6 (któremu rdzewieją błotniki, ale walczę z tym) zmieniam markę... i będzie chyba BMW- tam korozjii w nowych modelach nie ma :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B8 też z tyłu tych rantów nie ma więc chyba tylko przednie błotniki mogli by wreszcie zacząć rolować. U mnie w b5 niestety chyba od kamyków przednie błotniki miały trochę rdzy na tym rancie centymetrowym ale to nie problem bo to łatwo zakonserwować gorzej jest z tego co czytałem że w połowie błotnika b5 jest jakaś gąbka czy coś podobnego i to nasiąknie jakimś cudem wodą i powoli ruda je błotnik od wewnątrz a na zewnątrz na lakierze powstają tylko bąble a wtedy już za późno jest i trzeba go wymienić:facepalm:

W B6 też masz ten posrany styropian z przodu i też nasiąka :facepalm:

---------- Post dopisany at 07:53 ---------- Poprzedni post napisany at 07:52 ----------

ja mam czarne auto i od dołu pomalowałem takim jakby czarnym hammeritem na żywca, nie widać tego a jest jakaś grubsza warstwa chroniąca od odprysków

Też właśnie te ranty machnąłem hammeritem czarnym i rudej nie ma, muszę jeszcze to samo od wewnątrz zrobić :wink:

---------- Post dopisany at 08:06 ---------- Poprzedni post napisany at 07:53 ----------

Gdyby pozasłaniać te wszystkie bajery jak liczniki kolorowe, navi itp to dla mnie środek słaby.Plastiki deski, słupków i innych rzeczy są takie chropowate jak np w skodzie fabi.Zdziwiło mnie to trochę auto znajomego nowy z salonu i sline

dlatego po moim ukochanym B6 (któremu rdzewieją błotniki, ale walczę z tym) zmieniam markę... i będzie chyba BMW- tam korozjii w nowych modelach nie ma :wink:

nie ma tych rantów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli od środka błotnika chodzi Ci o rant to jak to zaprawisz jakąś farbą na rdzę a potem bazę (kolor) dobrany po kodzie lakieru do kupienia w każdym sklepie sprzedającym lakiery samochodowe w butelce jak lakier do paznokci to nie będzie nic widać a rdza nie będzie postępować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

allroady mają obudowane ranty blotnikow w plastiki wiec tam pewnie nie ma takiego problemu a w b8 sa bardzo ladne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . posiadam audi a4 b6 i przyznam że nie mile mnie zaskoczyło pod względem blacharki.... a mam pytanie co do wersji s4 czy jest solidniej zrobiona?? z góry dziękuję za odp..

to samo z tym ze maska podobno jest z amenilium, chyba ze to w rs4 jest już nie pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w a4-kach przynajmniej tych starszych cała buda jest w ocynku, niestety oprócz tylnej klapy. Serwis Audi uznał to jako element wymienny, dlatego jest bez ocynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...