Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Korozja błotnikow A4 B8 2008


djmostek

Rekomendowane odpowiedzi

Jakość Audi to mit. Mam A4 b8 od kilu lat. Mało jeżdżę, szanowane . Rdza pojawiała się w wielu miejscach już po 3 latach od nowości , od błotników przez tylna klapę kończąc na podwoziu. Jednym słowem SYF, odradzam wszystkim kto mnie pyta o to auto.

Zaczynam wątpić w szczerość Twoich wypowiedzi bo zaczynasz powoli robić się już nudny . Po co spamować w różnych tematach i się powtarzać? Profil też wypadało by uzupełnić.

Jak ktoś kupuje FWD, TDI w manualu to się nie dziwię, że syf. W innym przypadku ciężko o sensowną alternatywę.

Twoje wypowiedzi,że diesel to syf a benzyna króluje też robią się już co najmniej śmieszne...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość Audi to mit. Mam A4 b8 od kilu lat. Mało jeżdżę, szanowane . Rdza pojawiała się w wielu miejscach już po 3 latach od nowości , od błotników przez tylna klapę kończąc na podwoziu. Jednym słowem SYF, odradzam wszystkim kto mnie pyta o to auto.

Ja mam egzemplarz z 2009 roku i nie mam rdzy, nawet na rantach a nie mam plastikowych osłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz większy badziew produkują....albo masz auto ze skandynawii

widziałem A5 oraz A4 B8 ze skandynawii i byłem w szoku :huh:

cały spód i krawedzie lakier odłaził jak skora po opalaniu

Jesli chodzi o temat rdzewiejacych nadkoli w B8 ( ranty błotników ) PRZECHODZIŁEM przez to kiedys

Malowanie nie wchodziło w gre poniewaz widziałem juz takie egzemplarze i po zime było to samo,

U mnie skonczyło sie wymiana na polifta :decayed: ( temat na FORUM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz większy badziew produkują....albo masz auto ze skandynawii

Nie ze Skandywani,auto na rynek Niemiecki

Jakość Audi to mit. Mam A4 b8 od kilu lat. Mało jeżdżę, szanowane . Rdza pojawiała się w wielu miejscach już po 3 latach od nowości , od błotników przez tylna klapę kończąc na podwoziu. Jednym słowem SYF, odradzam wszystkim kto mnie pyta o to auto.

Zaczynam wątpić w szczerość Twoich wypowiedzi bo zaczynasz powoli robić się już nudny . Po co spamować w różnych tematach i się powtarzać?

A dlaczego nie? I co ma szczerość do ilości postów o słabej jakości A4 ? Nie widzę wogóle związku.

Coraz większy badziew produkują....albo masz auto ze skandynawii

widziałem A5 oraz A4 B8 ze skandynawii i byłem w szoku :huh:

cały spód i krawedzie lakier odłaził jak skora po opalaniu

Jesli chodzi o temat rdzewiejacych nadkoli w B8 ( ranty błotników ) PRZECHODZIŁEM przez to kiedys

Malowanie nie wchodziło w gre poniewaz widziałem juz takie egzemplarze i po zime było to samo,

U mnie skonczyło sie wymiana na polifta :decayed: ( temat na FORUM)

Czy Twoim zdaniem w samochodzie Audi "premium" taka rdza to standard i należy przyjąć to z pokorą?

Edytowane przez fafiks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fafik a wez Ty moze dobrze umyj auto z błota bo jak ja mam starego grata i nie ma rdzy od czujnika pdc w grillu po antene gps na dachu to nie wiem jakim cudem twoj jest caly w rdzy...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ktoś mógłby wrzucić jeszcze raz zdjęcia jak wyglądają listwy ochronne zaadoptowane na przedliftowych błotnikach?

Wcześniejsze fotki niestety wygasły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do korozji to ja nie mam problemu, aczkolwiek słyszałem, że auta parkowane w ciepłym garażu w okresie zimowym dostają po tyłku z racji szybko wysychającej soli. Jako drugie auto mam opla i nie powiem coś tam musiałem zrobić z racji pojawiającej się korozji (progi, ranty drzwi), ale mój kolega, który parkował praktycznie takie samo auto w bardzo ciepłym garażu wymieniał elementy jeden po drugim i ciągle coś gdzieś się pojawiało. Gdyby któryś z kolegów z forum mający problem z korozją w B8 wypowiedział się, gdzie parkuje auto, może by się potwierdziło jak to jest w rzeczywistości.

Edytowane przez Szkita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie opon na letnie przyjrzałem się szczegółowo rantom błotników - póki co "zero" rdzy i oby tak było dalej... wszystko bardzo ładnie wygląda..

Auto stoi w "ciepłym" garażu tzn jak jest  około -30 na zewnątrz to w garażu będzie około 2 na plusie....

Edytowane przez RALF76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja stoi pod chmurką i wszystkie progi i błotniki bez problemów z rudą :wink: może problem korozji nie zależy od garażowania tylko to kwestia na jaki rynek jest auto wypuszczone np. włochy, hiszpania :co:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie dotyczące błotników w B8 trochę z innej beczki - tzn. czy błotniki z B8 przedlift różnią się od polifta i po czym można je rozróżnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie dotyczące błotników w B8 trochę z innej beczki - tzn. czy błotniki z B8 przedlift różnią się od polifta i po czym można je rozróżnić?

Różnią się z przodu bo lampy są inne :wink:

Ponadto od wewnątrz mają w innych miejscach otwory do skrecenia, gdyż w po lifcie masz inne podpory mocowania zderzaka.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy te numery listew będą ok do A4 B8 Avant?  Jest to listwa ochraniająca przed zarysowaniem ze strony  sklep.motorpol.com.pl

8K0853824B

8K0853824A

 

Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do korozji to ja mam inne doświadczenia.

B8 mojej żony jest z 2010 roku, dziś mechanik przekładał przód na polifta, ponieważ miałem małą kolizję i okazało się, że stare przedliftowe błotniki nie mają ani grama rdzy, a te poliftowe z 2014 roku mają ślady korozji na rantach, więc nie sądzę, że jest to do prawda, że polift jest wolny od rdzy ani, że przedlift rdzewieje. Błotniki w oryginalnym lakierze, bez ingerencji. Korozja ponad listwą zabezpieczającą, o której mowa w tym temacie.

Edytowane przez Szkita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2018 o 19:50, Szkita napisał:

Co do korozji to ja mam inne doświadczenia.

B8 mojej żony jest z 2010 roku, dziś mechanik przekładał przód na polifta, ponieważ miałem małą kolizję i okazało się, że stare przedliftowe błotniki nie mają ani grama rdzy, a te poliftowe z 2014 roku mają ślady korozji na rantach, więc nie sądzę, że jest to do prawda, że polift jest wolny od rdzy ani, że przedlift rdzewieje. Błotniki w oryginalnym lakierze, bez ingerencji. Korozja ponad listwą zabezpieczającą, o której mowa w tym temacie.

Polift tak samo gnije jak przedlift. Z roku na rok będzie to coraz bardziej widoczne. Podluznice błotniki progi wneka bagażnika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ruda pojawiła się pod tylną lampą w klapie bagażnika. Normalnie nie było jej widać, ale chciałem wymienić żarówkę i wyciągnąłem lampę, a tam bąbel 1x1cm. Wyczyściłem, odtłuściłem i zamalowałem. Jak na razie (z zewnątrz) nie zauważyłem innych ognisk rdzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś podać sklep internetowy w którym można by kupić listwy zabezpieczające do blotnikow. Do aso  mam kawał drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...