Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Filtr paliwa A4 B8 2.0TFSI - miejsce montażu i wymiana


A47

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moje auto 2.0TFSI ma przejechane 148 tys km i ponieważ już 3 razy nie chciał odpalić w pierwszych miesiącach po zakupie w ciepły dzień po dłuższej trasie wsiadam i kreci ale nic wiec postanowiłem przeczyścić takim środkiem do paliwa i tankuje tylko Vpower teraz po dwóch bakach chce zmienić filrt paliwa dość proste zadanie w moich poprzednich autach ale tu jest chyba trochę inaczej więc :

1. Gdzie się znajduje ?? ( z tyłu pod siedzeniem pasażera nie ma rozkręciłem i jest tylko takie czarne coś)
2. Czytałem żę trzeba VCDS (czy to prawda ).
3. Czy można to zrobić samemu ?? ( domyślam się że tak )

Za wszelkie rady dziękuje i pozdrawiam

---------- Post dopisany 12-03-2014 at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 16:48 ----------

Dla wszystkich co może im się przyda filtr jest na stałe w baku dożywotnio nie wymienialny chyba że kumuś się pomyli i zaleje co innego pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Pytanie czy w kolektorze ssącym i wężu doprowadzającym powinien być olej ?? dzisiaj z ciekawości odpiąłem i był próbuje ustalić nadmierne zużycie oleju nie mam gwarancji ASO ale mam RAC dałem się namówić przy kupnie a oni do póki koła się kręcą to nic nie zrobią - tak usłyszałem a ASO chce 234 funty za próbe olejową. Za wszelkie rady i pomysły dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do filtra paliwa w 2.0TFSI, to mi w ASO powiedziano, że jest on niewymienny i książka serwisowa nie przewiduje okresowej wymiany filtra paliwa. Ciekawy jestem zatem, co się dzieje z tym calym syfem, który się w nim osadza...

Edytowane przez orti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa wg.VW nie podlega okresowym wymianom. W Rajchu sprzedaja czyste paliwo :decayed:

Hehe, to po co wogóle filtr??? :) Może na wypadek, gdyby komus wpadło do głowy na wycieczkę do Polski jechać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi znajomy mechanik mówił to jest trochę roboty by go wymienić, ogólnie się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem z ASO info (ale ja mam 1.8 tfsi - jednak to te same silniki praktycznie), że filtr paliwa jest zintegrowany z pompą paliwa i wymienia sie tylko komplet - mam polifta - koszt części 500 zł - zabieg wymiany ogólnie niestosowany - kierownik serwisu (znajomy) powiedział, ze przyjeżdzają ludzie z przebiegiem koło 300 000 i nigdy filtra nie wymieniali.

Podejrzewam więc, że jesli nie leje się do baku gówna to raczej nic nie powinno się dziać - ba znam gościa który ma a6 c5 kupioną w PL w salonie i od nowości ma filtr z fabryki - dziwny człowiek twierdzący, że to co na pierwszy montaz szło w tych czasach - 1998 rok - jest lepsze od tego gówna co robią teraz więc dopóki jeździ to nie wymieni - a auto ma 450 000 nakręcone - 2.4 V6

Edytowane przez doradca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś miałem takowy filtr wymieniany w moim A5 2.0tfsi no i był on już zasyfiony a przebieg auta to 86k km. , ale też w serwisie mi powiedzieli, że się nie wymienia ale myślę, że to właśnie na niemcy głównie założenie a w polsce tak w aso mówią bo im się nie chce wymieniać ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.10.2014 o 11:12, wrclaguna napisał:

Dziwne :mellow:

Tak on wyglada ===> http://www.drive2.ru/l/1814708/

Właśnie taki filtr paliwa mi sprzedano...tylko niestety nie udało mi się zlokalizować gdzie on się znajduje☹️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Xpress komito 2580 napisał:

Właśnie taki filtr paliwa mi sprzedano...tylko niestety nie udało mi się zlokalizować gdzie on się znajduje☹️

W zbiorniku, dojscie jest pod kanapa tylna. Wymienialem juz kilkanascie razy i zawsze rozcinalem filtr i wewnatrz zawsze byl czysty lub lekko przebarwiony ale nic wiecej... przebiegi miedzy 150-250tys km

Edytowane przez kixi4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noooo generalnie Audiole mam 4 lata zawsze jak jechałem na wymianę Oleju i filtrów pytałem mechaników o filt paliwa..... zawsze mowili ze nieee w tym aucie sie nie wymienia..... no i tak sobie jeździło autko..... aż do wczoraj jak rozpoczęła sie przygoda z wypadającym zapłonem..... i ahhojj przygodo, swiece cewki i tak dalej i tak dalej usterka z kompa usunięta nie pojawia sie.... ale szarpanie na wolnych zostało, to ziooomek do mnie dawaj wymieniamy filt paliwa..... mowie mu ochu*** tu sie nie wymienia i tak jak w bajce sąsiedzi dumanie, drapanie.... dzwonienie i okazuje sie że qtwa jest filtr....i można go wymienić..... mimo że nie procedury nie przewidują..... no to fruuu po filterek... kod BOSCH 1582804091 lub HENGST H429WK D397.... i po zakupie dobieranie sie do badziewia..... tylna kanapa out..... wykręcanie dekla i pompa na wierzch..... i jest sk***iel....... odpinamy stary filtr..... do baniaczka.... pokaż kotku co masz w środku...... a tam..... ścieki jak na zdjęciu..... orginalny filterek 10 lat był.... 

Co prawda wymiana filtra nie usunęła usterki, ale poprawiła moje samopoczucie psychiczne.....

IMG_20200602_1656092.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.06.2020 o 11:55, mr_pibula napisał:

noooo generalnie Audiole mam 4 lata zawsze jak jechałem na wymianę Oleju i filtrów pytałem mechaników o filt paliwa..... zawsze mowili ze nieee w tym aucie sie nie wymienia..... no i tak sobie jeździło autko..... aż do wczoraj jak rozpoczęła sie przygoda z wypadającym zapłonem..... i ahhojj przygodo, swiece cewki i tak dalej i tak dalej usterka z kompa usunięta nie pojawia sie.... ale szarpanie na wolnych zostało, to ziooomek do mnie dawaj wymieniamy filt paliwa..... mowie mu ochu*** tu sie nie wymienia i tak jak w bajce sąsiedzi dumanie, drapanie.... dzwonienie i okazuje sie że qtwa jest filtr....i można go wymienić..... mimo że nie procedury nie przewidują..... no to fruuu po filterek... kod BOSCH 1582804091 lub HENGST H429WK D397.... i po zakupie dobieranie sie do badziewia..... tylna kanapa out..... wykręcanie dekla i pompa na wierzch..... i jest sk***iel....... odpinamy stary filtr..... do baniaczka.... pokaż kotku co masz w środku...... a tam..... ścieki jak na zdjęciu..... orginalny filterek 10 lat był.... 

Co prawda wymiana filtra nie usunęła usterki, ale poprawiła moje samopoczucie psychiczne.....

 

Hej, a co było przyczyną wypadania zapłonu? Opisałbyś co się wydarzyło, jakie naprawy podjąłeś w celu usunięcia usterki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2014 o 23:15, A47 napisał:

Witam moje auto 2.0TFSI ma przejechane 148 tys km i ponieważ już 3 razy nie chciał odpalić w pierwszych miesiącach po zakupie w ciepły dzień po dłuższej trasie wsiadam i kreci ale nic wiec postanowiłem przeczyścić takim środkiem do paliwa i tankuje tylko Vpower teraz po dwóch bakach chce zmienić filrt paliwa dość proste zadanie w moich poprzednich autach ale tu jest chyba trochę inaczej więc :

1. Gdzie się znajduje ?? ( z tyłu pod siedzeniem pasażera nie ma rozkręciłem i jest tylko takie czarne coś)
2. Czytałem żę trzeba VCDS (czy to prawda ).
3. Czy można to zrobić samemu ?? ( domyślam się że tak )

Za wszelkie rady dziękuje i pozdrawiam

---------- Post dopisany 12-03-2014 at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 16:48 ----------

Dla wszystkich co może im się przyda filtr jest na stałe w baku dożywotnio nie wymienialny chyba że kumuś się pomyli i zaleje co innego pozdrawiam

Jak macie silniki tfsi 2.0 to wymieniajcie filtr paliwa. U mnie nie był wymieniany przez 100tys od nowosci. Vcds wywalał błędy niskiego ciśnienia pompy paliwa w zbiorniku. Obroty spadły do 760obr/min Trochę silnik wibrował. Po wymianie filtra znikły błędy niskiego ciśnienia. Spadło spalanie. Silnik nie ma wibracji. Wzrosły obroty do 800. Skrzynia automatyczna nie wibruje na „D” na hamulcu. Jak jest filtr już stary to są błędne odczyty komputera i poznej dziwne rzeczy się dzieją. 
 

Tak samo na zimnym silniku przez filtr paliwa kręcił dwie trzy sekundy, a teraz pali na strzała. Filtr najlepiej wymieniać co  40tys. 
 

 

Edytowane przez maseraati
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...