Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czy warto chipowac 1.8 120km ???


baca9991

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega Dev widzę zorientowany.

Jakoś dobry tuner twierdzi ze to samo co wersja 160km i wychodzi to średnio na 200 do 220 w zależności od sztuki.

Poszukaj są wykresy w sieci.

Ja 2.0tsi odpuscilem z uwagi na apetyt na olej. Mój 1.8tsi zero dolewek między wymianami. Poza tym gdzie chcesz wykorzystywać potencjał 2.0tsi po wirusie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem zorientowany ale doskonale wiem co sie dzieje w silniku przy takich przyrostach, mimo zapasu jaki stwarzają podzespoły silnika.

Przy wysokich obrotach jest bardzo ubogo i wszystko co na wydechu sie swieci jak psu jajca. Co z tego ze mozna wycisnac z tego silnika taki przyrost, wystarczy ze temperatura na zewnątrz bedzie miala 20stopni a w dolocie 70 i z 200kM robi sie nagle 150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie o tym pisałem.

To samo będzie się działo w silniku 160km jak i 120km ponieważ to te same jednostki z tym samym osprzętem.

Jak ktoś chce te 200km to wszystko jedno która wersje 1.8tsi kupi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek 2.0TFSI to różnie, loteria z pierścionkami i dołem silnika o czym już nie raz gadaliśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mowa jest o 1.8 tsi 120 i 160KM - gdzie obydwie jednosti poza programem sa takei same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to skad w takim razie te podzielone zdania, ze cześć z Was mowi ze mozna a inna ze nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie dzis kumpel byl u dwoch roznych tunerow w wawie i jeden powiedzial ze smialo mozna a drugi ze nie :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byl u witka w MRMotors i witek powiedzial ze spokojnie na 200 mozna robic a u drugiego to nie wiem gdzie

Edytowane przez sebek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy umie zrobić, 200-210 na luzie na seryjnych gratach. Z modzonym DP i IC do 230 powinno wypluć na seryjnym turbie. Po zmianie na K04 320 jest w zasięgu ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Audi A 6 silniki seria 1,8 TFSI mają 190 koni, więc myślę ze to będzie bezpieczne do tego silnika , nie wiem czy czymś się różnią oprócz programu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...