aldam 1 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Kolega Dev widzę zorientowany. Jakoś dobry tuner twierdzi ze to samo co wersja 160km i wychodzi to średnio na 200 do 220 w zależności od sztuki. Poszukaj są wykresy w sieci. Ja 2.0tsi odpuscilem z uwagi na apetyt na olej. Mój 1.8tsi zero dolewek między wymianami. Poza tym gdzie chcesz wykorzystywać potencjał 2.0tsi po wirusie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Nie jestem zorientowany ale doskonale wiem co sie dzieje w silniku przy takich przyrostach, mimo zapasu jaki stwarzają podzespoły silnika. Przy wysokich obrotach jest bardzo ubogo i wszystko co na wydechu sie swieci jak psu jajca. Co z tego ze mozna wycisnac z tego silnika taki przyrost, wystarczy ze temperatura na zewnątrz bedzie miala 20stopni a w dolocie 70 i z 200kM robi sie nagle 150. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aldam 1 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Nie o tym pisałem. To samo będzie się działo w silniku 160km jak i 120km ponieważ to te same jednostki z tym samym osprzętem. Jak ktoś chce te 200km to wszystko jedno która wersje 1.8tsi kupi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Oczywiście że tak Smiało można oba chipować na podobne moce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 4 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Grzesiek 2.0TFSI to różnie, loteria z pierścionkami i dołem silnika o czym już nie raz gadaliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 ale mowa jest o 1.8 tsi 120 i 160KM - gdzie obydwie jednosti poza programem sa takei same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek 0 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 to skad w takim razie te podzielone zdania, ze cześć z Was mowi ze mozna a inna ze nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Z niewiedzy:p śmiało można w okolice 200km uderzać na seryjnych gratach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek 0 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 No wlasnie dzis kumpel byl u dwoch roznych tunerow w wawie i jeden powiedzial ze smialo mozna a drugi ze nie :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aldam 1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 u kogo był jeżeli można wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek 0 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Byl u witka w MRMotors i witek powiedzial ze spokojnie na 200 mozna robic a u drugiego to nie wiem gdzie Edytowane 21 Listopada 2014 przez sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 4 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Nie każdy umie zrobić, 200-210 na luzie na seryjnych gratach. Z modzonym DP i IC do 230 powinno wypluć na seryjnym turbie. Po zmianie na K04 320 jest w zasięgu ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black dragon 5 1 Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 W Audi A 6 silniki seria 1,8 TFSI mają 190 koni, więc myślę ze to będzie bezpieczne do tego silnika , nie wiem czy czymś się różnią oprócz programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się