Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czynności serwisowe w klimatyzacji


cabanmat

Rekomendowane odpowiedzi

Dysza i dlawik to to samo.Kosztuje grosze,więc nie zaszkodzi wymienić.Tym bardziej że Dev zawsze zaleca jego wymianę przy serwisie klimy.

Wysłano z Tapki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po serwisie...

Cały układ szczelny.

Sprawdzenie szczelności dobicie 110zł.

Weszło ciut więcej niż 70g czynniku.

+40zł odgrzybianie ozonem.

Pan wstawił maszynkę do auta, włączył silnik, obieg zamknięty i auto pyrkało tak z pół godziny.

Przed tym nowy filtr kabiny.

Czyli za usługę zapłaciłem 150zł + swój filtr kabiny.

Auto kupiłem 2,5 roku temu i do klimy nie zaglądałem, więc myślę że dobicie 70g czynniku to jest dobry wynik ?

1124450300_1405943459_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie info ile wyssał oleju ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy olej był ruszany...

W każdym bądź razie serwisant podpinał się tylko pod "górę"

Na dole nic się nie podpinał, w sprawach olejowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie ma info to pewnie olej nie był ruszany... No nic full serwis zrobię następnym razem.. osuszacz, olej itp.

Zadzwoniłem do serwisu i zapytałem kolesia o ten olej.. powiedział mi że olej jest wysysany razem z czynnikiem... :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec powinno byc info na wydruku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest do B5, do B6 ma dwa oringi.

Tutaj masz prawidlowy:

http://s27.postimg.org/t8dbxz22n/20140527_100022.jpg

aż jestem ciekaw jaki u mnie siedzi osuszacz i dysza, po vin-ie przysłali z jednym oringiem NRF dyszę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy aby z tego wydruku nie wynika ze jest gdzieś nieszczelność? Też obsługuje texe i raczej zamiast 12mB powinno być 1. Jak na teście szczelności na podciśnieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten osuszacz to musi byc zamontowany tusz przed samym uzupełnieniem (tzn. w moim domyśle u serwisanta klimy)?? Czy np mogę zrobić tak, że po wyssaniu zjeżdżam do siebie ok 3km, rozkręcam wszystko wraz z osuszaczem i zabieram sie do składania - skraplacz, dławik, oczywiście wszystkie oringi i na samym końcu szybko osuszacz, a później np, następnego dnia zajeżdżam na spr.szczelności i uzupełnienie???

I w ogóle jaką ilością oleju gość powinien zalać mi układ??

---------- Post dopisany 26-07-2014 at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany 22-07-2014 at 00:11 ----------

Dev moge tak zrobić jak pisałem powyżej???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osuszacz i dlawik najlepiej przed samym uzupełnieniem czynnika. Rozetnij osuszacz i zobacz ile jest w nim oleju.

Musisz dolac tyle ile bylo w osuszaczu plus 25ml

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde za późno trafiłem na ten temat.

Mi przy serwisie nie dotknęli nawet tego osuszacza :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...