Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Budowa układu wydechowego A4 B6/B7 w 1.8T


zelek87711

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Biorę się na budowę 2,5 calowego układu wydechowego do swojej niuńki lecz mam parę pytań po pierwsze jakich tłumików użyć czy brać coś już gotowego jak tak to jakie firmy polecacie i jakie tłumiki (widziałem ze pare osób blało jakieś gotowe z allegro) czy samemu robić customowe 2 to czy wogole dawać środkowy czy sama rura (i jak to ma się do głośności )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, wiesz co sam osobiście nie mam wielkiego doświadczenia, ale mogę napisać jak było u mnie.

Sam nigdy nie korzystałem z gotowców więc nie mogę się wypowiedzieć..

Wcześniej jeździłem goferem mk4 w tym silniku co masz i też dłubałem przelot chyba 55mm jak dobrze pamiętam.

Kat out jakaś imitacja środkowego i końcowy bodajże coś z WM.

Zdecydowanie za głośno. Na wysokich obrotach brzmiało to interesująco ale jednak większość czasu poruszałem się spokojniej :decayed:

i zdecydowanie za dużo basu we wnętrzu.

To samo teraz grzebałem Vke do swojej A4 i to samo przelotowy do połowy 50mm potem 60mm do końca. Na 2 tłumikach RM-motors.

Też zdecydowanie za dużo basu :kwasny: aczkolwiek od 5 tyś obr daje w pi**ę ciekawie :decayed:

Tak więc sam osobiście z pewnością muszę domontować jakiś drugi środkowy :eusathink: choć nie wiem czy to pomoże..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Biorę się na budowę 2,5 calowego układu wydechowego do swojej niuńki lecz mam parę pytań po pierwsze jakich tłumików użyć czy brać coś już gotowego jak tak to jakie firmy polecacie i jakie tłumiki (widziałem ze pare osób blało jakieś gotowe z allegro) czy samemu robić customowe 2 to czy wogole dawać środkowy czy sama rura (i jak to ma się do głośności )