Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Budowa układu wydechowego A4 B6/B7 w 1.8T


zelek87711

Rekomendowane odpowiedzi

Dwa końcowe duże, dwa cienkie okragłe na rurach przed nimi i jeden duży przed Y pipe . Robiłem już różne kombinacje i te buczenie jest dla mnie nie do zaakceptowania . Może komuś to odpowiada ale mi uszy więdną a głowa moja i dzieci puchnie [emoji4]. Nie chce mi się wierzyć że da się to zrobić inaczej na przelocie żeby było naprawdę cicho .

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby nie bylo ze klamie ,to foty masz ukladu wyzej ,a tu masz filmik z pomiaru decybelomierzem.  

 

 

Pomiar na postoju to i ja mogę zrobić i będzie ok . Problem pojawia się podczas jazdy między 3000 a 4000 obr . Moc okolo 260 ps . Rozmawiałem też z innymi ludźmi co robili przeloty w innych warsztatach i niestety mają ten sam problem. Renomowanych warsztatach polecanych tu na forum żeby nie było [emoji6] . Poprostu niektórzy to widocznie potrafią tolerować ja nie :). To dla mnie daily car i latam sporo w trasie ;).

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał jak będe w Twoich stronach to dam znac ,zobaczysz że się da :hi:

jak chcesz to zapytaj Grześka https://a4-klub.pl/profile/1336490-seta-18t/  on ma /miał ode mnie przelot na trzech puszkach,też się obawiał ,że będzie wujowo ale tak nie było:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, bongod napisał:

Dwa końcowe duże, dwa cienkie okragłe na rurach przed nimi i jeden duży przed Y pipe . Robiłem już różne kombinacje i te buczenie jest dla mnie nie do zaakceptowania . Może komuś to odpowiada ale mi uszy więdną a głowa moja i dzieci puchnie emoji4.png. Nie chce mi się wierzyć że da się to zrobić inaczej na przelocie żeby było naprawdę cicho .

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Kurcze z chęcią bym tego posłuchał bo dla mnie seria jest za głośna ;D

jestes w stanie zrobić zdjęcia tego wydechu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie seria była spoko z dp :) ale wiadomo przelot 2.7 cala rządzi sie innymi prawami :) .Jak tylko będzie skończony dam foto . Narazie była prowizorka i testy [emoji4] .

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał jak będe w Twoich stronach to dam znac ,zobaczysz że się da :hi:
jak chcesz to zapytaj Grześka https://a4-klub.pl/profile/1336490-seta-18t/  on ma /miał ode mnie przelot na trzech puszkach,też się obawiał ,że będzie wujowo ale tak nie było:wink:

Dla jednego może być ok dla drugiego nie :) . Ja jakoś jeździłem ale teraz jak mam noworodka już się nie da :) . Przy mojej skrzyni mam 3700 obr przy 140 km/h i w trasie po jakimś czasie zmęczenie daje o sobie znać . Też 2.7 na 2x 2.5 robiłeś ? Jakiej firmy tłumiki ? Cicho jest jak na serii ? Naprawdę ze sporą liczbą osób już rozmawiałem co mają na 3 tłumikach :) . Chyba że tłumik na Y pipe coś daje tak bardzo :) .

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b6 na trzech puszkach z baq garage  i było cicho teraz w c5 mam na dwóch i jest też cicho robione u Bartka 

w b6 było 2.5 do pierwszego za pierwszym kawałek 2.5 z rozejściem na 2X2.25 i do końcowych 

w c5 jest po całości 2.5  i ten był głośniejszy jak w b6 ale po założeniu kolektora baranka z kwasu jest totalnie ciszej 

z tego co wiem to tłumiki Y pipe są głośniejsze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, bongod napisał:

Pomiar na postoju to i ja mogę zrobić i będzie ok . Problem pojawia się podczas jazdy między 3000 a 4000 obr . Moc okolo 260 ps . Rozmawiałem też z innymi ludźmi co robili przeloty w innych warsztatach i niestety mają ten sam problem. Renomowanych warsztatach polecanych tu na forum żeby nie było emoji6.png . Poprostu niektórzy to widocznie potrafią tolerować ja nie :). To dla mnie daily car i latam sporo w trasie ;).

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

pomiar głośności jest wykonany w taki sposób ,bo tak to określa dziennik ustaw ,dlatego wykonany na postoju ,dlatego decybelomierz w takim a nie innym miejscu ,dlatego wkrecony do takich obrotów i spuszczony do obrotów biegu jałowego...

 

każdy inaczej wykonany pomiar głośności jest nie prawidłowy !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b6 na trzech puszkach z baq garage  i było cicho teraz w c5 mam na dwóch i jest też cicho robione u Bartka 
w b6 było 2.5 do pierwszego za pierwszym kawałek 2.5 z rozejściem na 2X2.25 i do końcowych 
w c5 jest po całości 2.5  i ten był głośniejszy jak w b6 ale po założeniu kolektora baranka z kwasu jest totalnie ciszej 
z tego co wiem to tłumiki Y pipe są głośniejsze 

Rozmawiałem z osobą co też ma z baq i też ma to buczenie w tym zakresie obrotów co u mnie ;)

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Rozmawiałem z osobą co też ma z baq na 3 i też ma to buczenie w tym zakresie obrotów co u mnie [emoji6] widocznie niektórym to nie przeszkadza :)

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka




Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomiar głośności jest wykonany w taki sposób ,bo tak to określa dziennik ustaw ,dlatego wykonany na postoju ,dlatego decybelomierz w takim a nie innym miejscu ,dlatego wkrecony do takich obrotów i spuszczony do obrotów biegu jałowego...
 
każdy inaczej wykonany pomiar głośności jest nie prawidłowy !!!

Ja rozumiem że tak się robi pomiar ale nie o to mi chodzi ;)

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy wydech z s4 b6 podejdzie bez większych problemów do b7 BFB ? Ponoć jest troche krótszy niz w b7..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.07.2017 o 08:57, bartez80 napisał:

niedawno zbudowałem cały wydech w a6 c5  1,8 t na dwóch tlumikach ,przelotowych i pomiar decybelomierzem wykazal 81,5 Db  a seria miała 78 

 

09492121e58b.jpg

Tłumiki jakiej firmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, barb123 napisał:

Tłumiki jakiej firmy?

Mojej produkcji....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wyszło i jest ok . Ani za cicho ani za głośno :) .9eb6113d68c5b5b4366489da2419bf20.jpg

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie tam z budowy tylnego wydechu :)  http://kainer.pl

https://www.facebook.com/pg/kainerpl/photos/?tab=album&album_id=1503692186559178

 

Wywalone org. 2 z tyłu i wspawane 2 przelotowe, robione na zamówienie jeszcze przy mnie wkładał watę do środka i wkładał rurę ,  z końcówkami 100mm  gadał że te z allegro itd które są po 200-250 zł za szt. to gó...wno masówka i się rozlatuje po jakimś czasie :)

Ogólnie jestem mega zadowolony od 3tyś chodzi jak VR6 przy cabrio super ,  jest na niskich obrotach w miarę  cicho a później super dźwięk :) 

 A i mam kat wywalony + duzy grzybek Simota i odgrodzone od ciepłego  jest idealnie :banan:

Może jak kiedyś zwiększę moc wywalimy jeszcze środek ale może być ogień :) :kox:

 

6.JPG

10.JPG

11.JPG

1.JPG

3.JPG

4.JPG

Edytowane przez Mariox37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Ładnie wyszło.

Średnice rur od turbo zostawiłeś seryjne ?

Np. w 2.0TFSI quattro seryjne rury mocno ograniczają przepływ spalin (w 2 miejscach są mocno zwężone).

BTW. Jaki Downpipe wrzuciłeś?

Środkowego tłumika nie wywalaj.

Zastąp go porządnym przelotem.

Jak zostawisz tylko 2 ostatnie w cabrio będzie b. głośno... głowę urwie ;D

Moim zdaniem na 3 tłumikach jest optimum, choć znam osoby, które i 5 do 1.8T montują ;D

Też się na te Buzzery zdecydowałem ;D

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wyszło fajnie :) od turbo jest pusty kat, raczej nic tam nie ogranicza to słabe auto 163KM może będzie wiecej trochę bo chce założyć wtryski większe, jest duzy grzyb Simota i podjechać gdzieś na chip. A dziś się jescze się wqr...wiłem bo dostałem mandat  od ITD :( gdzieś szmaciarze musieli koczować w Mikołowie bo nawet nie wiem kiedy ani byłysku nie pamiętam żeby był ani nic a to jeszcze w lipcu i to żebym jeszcze zap...ł z 230 jak kiedyś się śmigało na moto a tu całe 64kmh :facepalm: ech 

Raczej chyba  zostawię ze środkowym bo bez dachu super słychać  a na przelocie jeszcze środka mogło by być ciężko.  

Edytowane przez Mariox37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam pytanie od znajomego 
chce założyć na tył 2 x wm sport 90mm z silencerem http://racingstreet.pl/tlumik-sportowy-koncowy-wm-ala-mugen-fi-90mm-silencer-p-5536.html
na środkowy AWG 88cm 
ma wstawione dp , jak będzie mniej więcej z głośnością i głownie trasami i rezonansem ? ma ktoś jakieś opinie itp ?
aha i jak z podwieszeniem tego mugena wyglada ?
 

Edytowane przez Vixen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie głośno, ja mam taki przelot, DP 2,75", środkowy awg 88cm, końcowe Proex - przelotowe, dla mnie jest za głośno w trasie. Jak się jeździ po okolicy koło 100km/h to spoko ale w długiej trasie męczy.
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...