Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Budowa układu wydechowego A4 B6/B7 w 1.8T


zelek87711

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.02.2018 o 17:05, Mariox37 napisał:

Ten koleś co mi robił cały wydech tzn. tył i środek uważa że te "masówki" to gó...no :) i one tylko fajnie wyglądają z zewnątrz . 

 Takie jest jego zdanie :)  Ten twój Nie wygląda jakoś wspaniale i pewnie w środku waty nie będzie . Ale próbuj i tak musisz do kogoś podjechać na wspawanie, oby nie było darcia zamiast basowego pomruku .

 Co do zabrania dowodu to chyba nie jest aż tak strasznie :) ja zawsze w swoich autach i moto miałem głośne wydechy jednym z najgłośniejszych był czarny lanos 3d na gwincie z silnikiem calibry :) Po Prostu jak widziałem policje to noga z gazu :) i chyba nigdy nie zatrzymali mnie akurat z tego powodu .  Napisz jak coś wykombinujesz :)

wykombinowałem ;D posłuchaj może się spodoba. Ale z góry piszę, że powyżej 2k nie ma co kręcić w nocy zeby nikogo nie obudzić..


PS. 46-47 słychać jakieś pyknięcie.. co to mogło pyknąć bo się aż przeraziłem ??

Edytowane przez moras22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2018 o 19:19, damian_jmj napisał:

Witajcie:D Mam u siebie w B6 1.8T Q wydech z nierdzewki od katalizatora, ale podczas dłuższej jazdy jest za głośno w aucie. Mam pytanie czy końcowy wydech z S4 B6 podejdzie bez większych problemów?  Planuję swój wydech sprzedać, kupić ori z 1.8 i zamontować końcowe z S4 oraz DP. Ktoś może robił coś podobnego? 

moze po prostu zaloz sam srodkowy, sam tak mialem i bylo cicho. :) dp 2.75 do tego koncowy przelotowy sportowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko jeżeli mowa o środkowych tłumikach seryjnych to  z ośki b5  środkowy a z 1.8t b6 Q to dwie zupełnie inne bajki .... 

W dniu 14.04.2018 o 19:19, damian_jmj napisał:

Witajcie:D Mam u siebie w B6 1.8T Q wydech z nierdzewki od katalizatora, ale podczas dłuższej jazdy jest za głośno w aucie. Mam pytanie czy końcowy wydech z S4 B6 podejdzie bez większych problemów?  Planuję swój wydech sprzedać, kupić ori z 1.8 i zamontować końcowe z S4 oraz DP. Ktoś może robił coś podobnego? 

Jak chcesz troszke bardziej zadziorny wydech ale cisze w środku to szukaj wydechu z B7 2.0tfsi/ lub końcowe z 3.2V6 FSI , jest plug and play , ma lepszy przepływ (fabrycznie przelotowy) i troszke głośniejszy niz seria 1.8t

 

Edytowane przez soul87
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na YT masz pełno filmików z takimi wydechami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jakie tłumiki (dwa końcowe jeden środkowy pod quattro) polecicie do B6 ma być przelot ale nie głośny bo dużo jeżdżę. 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapraszam do siebie ,mogę zrobić fajne puszki :) jak cos to pisz na pw 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

montował ktoś tłumiki turboworksa zamiast środkowego (te duże)  który kupić żeby było łatwo wspawac prosty i y pipe z ori wziąść czy 3 wylotowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, tomekp94 napisał:

montował ktoś tłumiki turboworksa zamiast środkowego (te duże)  który kupić żeby było łatwo wspawac prosty i y pipe z ori wziąść czy 3 wylotowy ?

Pytanie, po co ? 

Srodkowy i tak jest przelotowy i w ośce i w  quattro. , mocy Ci od tego nie przybędzie a będzie tylko głośniej w środku . 

Jak już grzebać wydech to zwiększać średnicę całego, chociaz wydech w 1.8t i tak ma jeszcze spory zapas mocy... 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, soul87 napisał:

Pytanie, po co ? 

Srodkowy i tak jest przelotowy i w ośce i w  quattro. , mocy Ci od tego nie przybędzie a będzie tylko głośniej w środku . 

Jak już grzebać wydech to zwiększać średnicę całego, chociaz wydech w 1.8t i tak ma jeszcze spory zapas mocy... 

na forum w tym temacie pisali ze środek jest komorowy, mam ośke i założyłem końcowe proex najcichsze i jest głośność serii bardziej basowa i chce założyć na środek przelot turboworks żeby było troche głośniej, masz jakieś zdjęcie rozciętego środkowego z fwd 1.8t ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, soul87 napisał:

TO Ci powinno wystarczyć. ? 

20180801_175202.jpg

no mam taki sam ale ciekawe czy w srodku jakichś przegród nie zrobili ? z zewnątrz wygląda na przelot, w quattro napewno jest przelot bo tam nic innego nie wejdzie ale w ośce to nie wiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, tomekp94 napisał:

no mam taki sam ale ciekawe czy w srodku jakichś przegród nie zrobili ? z zewnątrz wygląda na przelot, w quattro napewno jest przelot bo tam nic innego nie wejdzie ale w ośce to nie wiem. 

Panie  przyjrzyj się zdjęciu i znajdź czarny przewód który przechodzi przez tłumik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, soul87 napisał:

Panie  przyjrzyj się zdjęciu i znajdź czarny przewód który przechodzi przez tłumik ?

a niezauważyłem przewodu, to wsadzenie tłumika turboworks nic pewnie nie pogłośni ? chyba wytne środek i zobacze jak będzie bo teraz na końcowych proex to to samo co seria a katalizatora nie mam, żebym wiedział że to przelot w serii jest to bym wziął głośniejsze tłumiki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku tłumików przelotowych wszystko zalezy od wielkości tłumika i średnicy rury . Im mniejszy tłumik oraz im wieksza srednica ruy ktora przechodzi przez tlumik tym zdolności tłumiące są mniejsze. Wiec zakladajac mniejszy troche srodkowy i/lub z wieksza średnica rur bedziesz mial glośniej. 

Jak wytniesz środek  na innych końcowych niż seryjne to będzie głosno :) już tu się jeden przekonał :D

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłumiki przelotowe też można robić cichsze i głośniejsze ,tak więc to co tu panowie piszecie ,nie do końca pokrywa się z prawdą ,bo jak taki turbo works w srodku jest prawie pusty i ma marnej jakości wygłuszenie ,które się dosyć szybko wypali ,to wydech zrobi się głośniejszy po mimo ,że zostały ori tylne tłumiki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wstawiajac dp oraz wywalajac srodkowy tlumik przy koncowych ori bardzo glosno bedzie? Czesto latam ekspresowkami z predkoscia 180-200, da sie wytrzymac? W b6 1.8t bex Q sedan.

Uwolni to troche wydech i da cos  wiecej przy podnoszeniu mocy wzgledem zwyklego dp? Planowana moc 250 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak chodził z DP, bez środkowego i na ori końcowych, w trasie było spoko, ale wiadomo, że głośniej od serii ;) co do mocy to nic to nie zmieni ale na 250KM starczy ori wydech bez kata :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzieki. Tak myslalem ze do 250km srednio jest sens sie wydechem zajmowac. Samo dp przy dobrym turbo powinno wystarczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja np mam coś ok 270 km i końcowe przeloty dodały troche mocy. Srodkowy wyciołem na próbe i jak sie wolno jezdzi to fajnie ale w rezonans wpada ok 3 tys na wyższych biegach i buczy, wstawie spowrotem ori środek to i tak przelot to nie ma co więcej kombinować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...