Jump to content

1.8 TURBO budowa układu wydechowego


Recommended Posts

Też już znalazłem, dzięki za podpowiedź. Rzeczywiście jakimś cudem go przeoczyłem (może zmęczenie :P).

W związku z tym mam pytanie.... bo ja mam quattro i wrzuciłem środkowy duży, który ma w sobie  Ypipea 1-->2 rury (2,75" --> 2x2,5").

Czy dorzucenie przed niego jeszcze jednego tłumika cylindrycznego na tą pojedyńczą rurę rozwiąże problem? Myśicie, że zdałoby to egzamin?

Czy muszę całkiem wyrzucić ten środowky który ma w sobie Y pipea i zastąpić go 2x też cylindrycznym za Y pipem?

Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się ze opcja z 3 tłumikami środkowymi najlepiej wyciszy układ. 

Link to post
Share on other sites

Nie chciałem za bardzo tracić na rasowym brzmieniu które jest dla mnei bardzo ok, poza właśnie tym zakresem 3-4 tys..

Przed i za dźwięk jest bajka i nie jest męczący ani za głośny.

Wyelminuje najpierw drgania na silniku, bo niestety mam, jak to nic nie zmieni, to wspawam ten jeden dodatkowy środek i dam znać jak to wyszło, czy wyciszyło buczenie, 

czy musiałem przechodzić na wersję z 2x śrdokowym za Ypipem.

Dzięki za pomoc.

 

Link to post
Share on other sites

Panowie czy opłaca się kupić taki wydech? Czy lepiej się nie pchać w używki?

WYDECH-TLUMIKI-MILLTEK-A4-B6-B7-1-8T-2-0
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 2100 zł - WYDECH TŁUMIKI MILLTEK A4 B6 B7 1.8T 2.0 TFSI OŚKA (7865963797). Allegro.pl - Radość zakupów i...

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 12.07.2019 o 21:30, bartez80 napisał:

Tłumik środkowy do 1,8T  w wersji quattro .....

20190712_164537.jpg

Ile coś takiego u ciebie kosztuje ?

Link to post
Share on other sites
W dniu 15.04.2020 o 19:28, r7adek napisał:

Ile coś takiego u ciebie kosztuje ?

1200 pln już z wysylka .

Link to post
Share on other sites

Witam, panowie zakupiłem cały wydech od S4 z przepustnicami i planuję to założyć do 1.8T. Tylko nie mam pojęcia co wrzucić na środkowy tłumik. Jakieś propozycje? Czy może zostawić środek od S4? A może sama wymiana końcowych na przepustnice? Pozdrawiam.

Edited by ostros95
Link to post
Share on other sites

Jak zamierzasz podlaczyc przepustnice skoro w 1.8t masz w kołko raz podciśnienie a raz nadciśnienie ? 

Link to post
Share on other sites

Znam gościa, który ma zrobione coś takiego w 1.8T i działa bez problemu. ;)

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, ostros95 napisał:

Znam gościa, który ma zrobione coś takiego w 1.8T i działa bez problemu. ;)

Potwierdzam można mam u Siebie wydech na 4 rurki ori s4 b7 aktywny i działa raz głośniej raz ciszej po wciśnięciu guzika 

Pozdrawiam 

Edited by bartekzks
Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich

 

Pacjent A4 B6 1.8T quattro moc 260KM

 

OD DP mam cał wydech seryjny. Pomału kończy mi się środkowy, zaczyna pierdzieć, jest przerdzewiały. 

 

planuję wstawić dwa tłumiki środkowe przelotowe z TURBOWORKS 

TURBOWORKS.PL

Tłumik Środkowy 63mm TurboWorks RS 304SS 450mm | Układ wydechowy \ Tłumiki \ Środkowe \ TurboWorks \ Turboworks PRO | Oficjalny sklep marki TurboWorks

będą ok? Będzie głośniej czy ciszej niż na ori?

 

 

Link to post
Share on other sites

W takim razie  co zamiast nich? Nie chcę przepłacać za Ori tłumik. 

ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 499 zł - AUDI A4 B6 B7 1,8 T 1,9 Tdi...

może coś takiego?

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, wojtasbbi napisał:

W takim razie  co zamiast nich? Nie chcę przepłacać za Ori tłumik. 

ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 499 zł - AUDI A4 B6 B7 1,8 T 1,9 Tdi...

może coś takiego?

Z tymi nie miałem ,przyjemności ( bo poprostu nie robię wydechów z czarnej stali)  więc na temat ich głośności się nie wypowiem .

Wszystko zależy od ilości i jakości uzytego materiału wygłuszającego w tłumiku ,więc za taki porządny z kwasowki ,z dużą ilością i dobra jakością wygłuszenia ,niestety trzeba zapłacić .....

 

Ja wykonuje na zamówienie takie ,cena 1200 PLN 

20190712_164537.jpg.bee34a09acd8d31f1fc3cceb828a6206 (1).jpg

Edited by bartez80
Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, wojtasbbi napisał:

wiem wiem, widziałem wcześniej poprzednie posty

Co by nie było ,to dzisiaj takie "customowe graty "  wykonałem :)

IMG_20200923_181020.jpg

Edited by bartez80
Link to post
Share on other sites

Dziś kontaktowałem się z chłopakami z Białegostoku zajmującymi się budową wydechów ( nie będę robił reklamy ) za wyspawanie wydechu od DP > rura 2,75" > t tłumiki przelotowe > rura 2,5" > 2 tłumiki końcowe ( wszystko kwas ) zaśpiewali 2500zł

 

Muszę to przemyśleć. W sumie kusi mocno budowa nowego układu wydechowego, jednak nie wiem ile czasu będę latał jeszcze autem.

 

Mam w sumie 3 wyjscia:

 

1. Kupić zamiennik za 500zł z allegro :facepalm:

2. Kupić używany wydech np od 2.0TFSI:grin:

3. Zlecić wyspawanie wydechu :banan:

 

muszę się z tym przespać, stara mnie zje jak się dowie ile kasy planuję przeznaczyć na sam wydech :wallbash:

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, wojtasbbi napisał:

Dziś kontaktowałem się z chłopakami z Białegostoku zajmującymi się budową wydechów ( nie będę robił reklamy ) za wyspawanie wydechu od DP > rura 2,75" > t tłumiki przelotowe > rura 2,5" > 2 tłumiki końcowe ( wszystko kwas ) zaśpiewali 2500zł

 

Muszę to przemyśleć. W sumie kusi mocno budowa nowego układu wydechowego, jednak nie wiem ile czasu będę latał jeszcze autem.

 

Mam w sumie 3 wyjscia:

 

1. Kupić zamiennik za 500zł z allegro :facepalm:

2. Kupić używany wydech np od 2.0TFSI:grin:

3. Zlecić wyspawanie wydechu :banan:

 

muszę się z tym przespać, stara mnie zje jak się dowie ile kasy planuję przeznaczyć na sam wydech :wallbash:

Mam DP 2,75 i końcowe z 2.0 tfsi plus ori środkowy. Drugi raz tych końcowych bym nie kupił, dźwięk porażka, tzw.,, pierdzenie" a nie dźwięk wydechu. 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, wojtasbbi napisał:

Dziś kontaktowałem się z chłopakami z Białegostoku zajmującymi się budową wydechów ( nie będę robił reklamy ) za wyspawanie wydechu od DP > rura 2,75" > t tłumiki przelotowe > rura 2,5" > 2 tłumiki końcowe ( wszystko kwas ) zaśpiewali 2500zł

 

Muszę to przemyśleć. W sumie kusi mocno budowa nowego układu wydechowego, jednak nie wiem ile czasu będę latał jeszcze autem.

 

Mam w sumie 3 wyjscia:

 

1. Kupić zamiennik za 500zł z allegro :facepalm:

2. Kupić używany wydech np od 2.0TFSI:grin:

3. Zlecić wyspawanie wydechu :banan:

 

muszę się z tym przespać, stara mnie zje jak się dowie ile kasy planuję przeznaczyć na sam wydech :wallbash:

Zleć wyspawanie ,całego układu i będziesz miał problem z głowy.

Edited by bartez80
Link to post
Share on other sites
W dniu 24.09.2020 o 16:25, wojtasbbi napisał:

Dziś kontaktowałem się z chłopakami z Białegostoku zajmującymi się budową wydechów ( nie będę robił reklamy ) za wyspawanie wydechu od DP > rura 2,75" > t tłumiki przelotowe > rura 2,5" > 2 tłumiki końcowe ( wszystko kwas ) zaśpiewali 2500zł

 

Muszę to przemyśleć. W sumie kusi mocno budowa nowego układu wydechowego, jednak nie wiem ile czasu będę latał jeszcze autem.

 

Mam w sumie 3 wyjscia:

 

1. Kupić zamiennik za 500zł z allegro :facepalm:

2. Kupić używany wydech np od 2.0TFSI:grin:

3. Zlecić wyspawanie wydechu :banan:

 

muszę się z tym przespać, stara mnie zje jak się dowie ile kasy planuję przeznaczyć na sam wydech :wallbash:

1. Jakie byś srodkowe nie wsadził zamiast ori a masz ori końcowe to nie będzie głośno. Jak chcesz głośniejszy wydech ale znośny w trasie to wstaw po prostu rury zamiast środkowego, miałem tak i brzmi agresywniej a w trasie się da normalnie jechać choć oczywiście jest głośniej niż w serii
2. To jest też spoko opcja bo ma większą średnicę więc starczy na większą moc :) najlepiej z okolicy, żeby obejrzeć. Jeszcze możesz rozważyć wydech z S4
3. Bez owijania w bawełnę: Boosted Factory? Zamawiałem u nich 2 środkowe tłumiki eliptyczne wg swoich wyliczeń i jedyne co można się było przyczepić to, że siatka w środku była przyspawana zamiast zaciśnięta (gość, który mi robił resztę wydechu mówił, że to skraca trwałość - odpadnie i będzie dzwonić). U mnie śmigały 1,5 roku bez zarzutu aż sprzedałem auto

Link to post
Share on other sites
W dniu 26.09.2020 o 02:01, bjoern napisał:

1. Jakie byś srodkowe nie wsadził zamiast ori a masz ori końcowe to nie będzie głośno. Jak chcesz głośniejszy wydech ale znośny w trasie to wstaw po prostu rury zamiast środkowego, miałem tak i brzmi agresywniej a w trasie się da normalnie jechać choć oczywiście jest głośniej niż w serii
2. To jest też spoko opcja bo ma większą średnicę więc starczy na większą moc :) najlepiej z okolicy, żeby obejrzeć. Jeszcze możesz rozważyć wydech z S4
3. Bez owijania w bawełnę: Boosted Factory? Zamawiałem u nich 2 środkowe tłumiki eliptyczne wg swoich wyliczeń i jedyne co można się było przyczepić to, że siatka w środku była przyspawana zamiast zaciśnięta (gość, który mi robił resztę wydechu mówił, że to skraca trwałość - odpadnie i będzie dzwonić). U mnie śmigały 1,5 roku bez zarzutu aż sprzedałem auto

tak tak, chłopaki nie owijają w bawełnę. mówią co i jak i to mi się u nich spodobalo. Widziałem ich realizacje także zobaczymy. u mnie okazało się że tłumik środkowy jest cały, natomiast przegnił Y-type. Zostanie od niedługo zastąpiony nowym. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 12.08.2019 o 14:18, Norakus napisał:

Nie chciałem za bardzo tracić na rasowym brzmieniu które jest dla mnei bardzo ok, poza właśnie tym zakresem 3-4 tys..

Przed i za dźwięk jest bajka i nie jest męczący ani za głośny.

Wyelminuje najpierw drgania na silniku, bo niestety mam, jak to nic nie zmieni, to wspawam ten jeden dodatkowy środek i dam znać jak to wyszło, czy wyciszyło buczenie, 

czy musiałem przechodzić na wersję z 2x śrdokowym za Ypipem.

Dzięki za pomoc.

 

Czy udało się rozwiązać problem?
I tutaj dodatkowe pytanie do osób zaangażowanych w ten wątek. Wydech jak na zdjęciu poniżej, problem oczywiście z buczeniem od 2,5 do 3,4-3,5k obrotów.
Wydech zrobiony na 2,5 cala po całości, 2 środkowe za Y pipe i 2 końcowe + końcówki 100mm. Buczenie jest strasznie irytujące.
Może będzie osoba, która doradzi coś:
1. Zmniejszenie średnicy za środkowymi do 2 cali
2. Zmniejszenie średnicy całego wydechu do 2 cali
3. Wrzucenie sportowego katalizatora 200 cpsi (aktualnie DP 3")
4. Dorzucenie przed Y pipe jeszcze jednego tłumika - CHYBA NAJTAŃSZA OPCJA.
Która z opcji jest najsensowniejsza według Was?

ygeGSjoZi8X_irBaJm8nIfBEvIJsHMvUgyM8PS-O

Link to post
Share on other sites
W dniu 22.09.2020 o 20:27, wojtasbbi napisał:

W takim razie  co zamiast nich? Nie chcę przepłacać za Ori tłumik. 

ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 499 zł - AUDI A4 B6 B7 1,8 T 1,9 Tdi...

może coś takiego?

Witam, mam coś takiego u siebie, jak za te pieniądze daje radę, mierzyłem z ciekawości natężenie dźwięku  (amatorsko) i w kabinie przy 90km/h 71 dB , 130 km/h  77dB ( biorę pod uwagę też, że opony mogą zawyżać - M - crossclimaty 17" ). zrobione jak do tej pory 2500 km i nie pierdzi, trzeba zwrócić uwagę na rurki w stronę końcowych, ja musiałem  doginać jedna. Jest to stan przejściowy do lata, potem wpada kwasiak. Pozdr

20201218_151829.jpg

20201218_203517.jpg

Link to post
Share on other sites
W dniu 23.09.2020 o 21:38, bartez80 napisał:

Co by nie było ,to dzisiaj takie "customowe graty "  wykonałem :)

IMG_20200923_181020.jpg

Hej.

@bartez80 potrzebuję wyspawać tłumik końcowy właśnie z takimi jak na tym foto, podwójnymi końcówkami skośnymi, do mojego Audi Coupe B2. Jesteś w stanie coś takiego zrobić? Napisz mi na priv.

Pozdr.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...