Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do A4 B8?


Gibons

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Adam-Lewian napisał:

To zależy od stylu jazdy czyli Twoich potrzeb. Jeżeli pod względem skuteczności nie masz zastrzeżeń to standard. Jak wariujesz i brakuje hamulców to wersja Sport i warto pomyśleć o klockach Ferodo DS ale to już się robi wydatek nie mały.

Tzn lubię przycisnąć ale z głową :) Wersja sport dużo drożej niż standard ?  te klocki takie drogie czy potrzeba modyfikacji pod nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję SWAPa hamulców w A4 B8 Avant z mocą ponad 300KM na 345 przód i 330 tył. Aktualnie wszędzie siedzi seria. Po przekopaniu się przez forum wstępnie wybrałem tarcze OZ nawiercane, klocki Ferodo DS i zastanawiam się nad zaciskami. Na tył pójdą pewnie od S4 B8 a na przód mam dylemat - czy też od S4 B8 czy może Brembo 4-tłok lub nawet 6-tłok. Co myślicie? Felga 18". Aha no i chciałbym klocki, które nie będą aż tak strasznie pyliły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, bladzio1 napisał:

Planuję SWAPa hamulców w A4 B8 Avant z mocą ponad 300KM na 345 przód i 330 tył. Aktualnie wszędzie siedzi seria. Po przekopaniu się przez forum wstępnie wybrałem tarcze OZ nawiercane, klocki Ferodo DS i zastanawiam się nad zaciskami. Na tył pójdą pewnie od S4 B8 a na przód mam dylemat - czy też od S4 B8 czy może Brembo 4-tłok lub nawet 6-tłok. Co myślicie? Felga 18". Aha no i chciałbym klocki, które nie będą aż tak strasznie pyliły...

Nie bież zacisków od S4 są za słabe;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie hebel z Q5 lift Brembo 4 tłok 345mm na ori tarczach i klockach   ,  tył  z S4 330mm  całkiem przyzwoicie to hamuje .Zaciski  wchodzą w felgi 18 cali z et 47 zima , lato również 18 et 40 spory zapas miejsca do zacisku .   Za kilka dni wpadnie przód z S4 8w 6tłok na tarczy Otto zimmerman 356mm z audi A6 C7 i  ori.klockach  cały zestaw nowy ,ciekawy jestem efektu :wink:

Edytowane przez dobry1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dobry1 napisał:

Obecnie hebel z Q5 lift Brembo 4 tłok 345mm na ori tarczach i klockach

Podeślij zdjecie tych zacisków jak one wyglądają, na jaki kolor pomalowane? Może być na PW. Tracze i klocki masz AUDI wsadzone? Czy jak wpadnie Ci zestaw od S4 B9 to te obecne Brembo bedziesz miał na handel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bladzio1 napisał:

Podeślij zdjecie tych zacisków jak one wyglądają, na jaki kolor pomalowane? Może być na PW. Tracze i klocki masz AUDI wsadzone? Czy jak wpadnie Ci zestaw od S4 B9 to te obecne Brembo bedziesz miał na handel?

juz sprzedal. Jak chcesz mam s4 lub takie brembo jak kolega. S4 wchodzi pod 17cali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Gibons napisał:

juz sprzedal. Jak chcesz mam s4 lub takie brembo jak kolega. S4 wchodzi pod 17cali

Podeslij info na PW co i jak. Kolega ma w rezerwacji dla kupca ale jeszcze nie sprzedał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie eksperci od hamulców, czy ktoś może potwierdzić lub zdementować informację, że zaciski Brembo 6-tłoczkowe 18z (z q7, cayenne) da się założyć do A4 B8 i spasować idealnie z tarczą 345 i klockami na feldze 18? Jedni mówią ze nie podejdzie bo na tej zwrotnicy nie da się tego poskładać tak żeby pasowało na pewno inni ze nie wiadomo a jeszcze inni ze da radę tylko wystarczy podciąć osłonę tarczy... Planuje SWAP na 345 mm i myślałem o Brembo z Q5 4-tłoczkowe ale słyszałem skrajne opinie ze to w ogóle nie hamuje ze jak zmieniać to tylko na 6-tłoczkowe... ale jak trzeba by dużo rzeźbić to nie za bardzo mi to pasuje...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.12.2017 o 12:14, bladzio1 napisał:

Panowie eksperci od hamulców, czy ktoś może potwierdzić lub zdementować informację, że zaciski Brembo 6-tłoczkowe 18z (z q7, cayenne) da się założyć do A4 B8 i spasować idealnie z tarczą 345 i klockami na feldze 18? Jedni mówią ze nie podejdzie bo na tej zwrotnicy nie da się tego poskładać tak żeby pasowało na pewno inni ze nie wiadomo a jeszcze inni ze da radę tylko wystarczy podciąć osłonę tarczy... Planuje SWAP na 345 mm i myślałem o Brembo z Q5 4-tłoczkowe ale słyszałem skrajne opinie ze to w ogóle nie hamuje ze jak zmieniać to tylko na 6-tłoczkowe... ale jak trzeba by dużo rzeźbić to nie za bardzo mi to pasuje...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Od Q7 zacisk Ci nie podejdzie. 6tłok brembo zakładają chyba od TT jeżeli dobrze kojarzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.12.2017 o 12:14, bladzio1 napisał:

Panowie eksperci od hamulców, czy ktoś może potwierdzić lub zdementować informację, że zaciski Brembo 6-tłoczkowe 18z (z q7, cayenne) da się założyć do A4 B8 i spasować idealnie z tarczą 345 i klockami na feldze 18? Jedni mówią ze nie podejdzie bo na tej zwrotnicy nie da się tego poskładać tak żeby pasowało na pewno inni ze nie wiadomo a jeszcze inni ze da radę tylko wystarczy podciąć osłonę tarczy... Planuje SWAP na 345 mm i myślałem o Brembo z Q5 4-tłoczkowe ale słyszałem skrajne opinie ze to w ogóle nie hamuje ze jak zmieniać to tylko na 6-tłoczkowe... ale jak trzeba by dużo rzeźbić to nie za bardzo mi to pasuje...

Masz 4 mozliwosci:

1. 1tłok TRW S4 B8 345mm

2. 4tłok Brembo Q5 345mm

3. 2tłok Ate A8 D4 356mm

4. 2tłok Ate A8 D4/SQ5 380mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dev napisał:

Masz 4 mozliwosci:

1. 1tłok TRW S4 B8 345mm

2. 4tłok Brembo Q5 345mm

3. 2tłok Ate A8 D4 356mm

4. 2tłok Ate A8 D4/SQ5 380mm

Jeszcze 5. Akebono S5 B9 350mm

 

Te 356mm w A8 D4 w jakich motorowniach były?

Od S8 D4 chyba też podchodzi 6tłok tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Gibons napisał:

Jeszcze 5. Akebono S5 B9 350mm

 

Te 356mm w A8 D4 w jakich motorowniach były?

W małych, te zaciski były też w C7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dev napisał:

W małych, te zaciski były też w C7

W C7 zgadza się też były. Zastanawiam się czy to jest dokładnie to samo czy są jakieś różnice ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W C7 chyba tylko bi-turbo miało ten zacisk. i w a7 też był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Gibons napisał:

W C7 chyba tylko bi-turbo miało ten zacisk. 

i 3.0tfsi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem potwierdzone info od jednego z użytkowników ze da się te zaciski (od Q7) założyć do B8. Niestety nie pasują plug&play. Trzeba frezować zacisk i zwrotnicę. Trochę z tym rzeźby wiec chyba zostanę przy 4-tłoku z Q5, też wyglądają całkiem ładnie a hamują na pewno lepiej niż seria.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bladzio1 napisał:

Dostałem potwierdzone info od jednego z użytkowników ze da się te zaciski (od Q7) założyć do B8. Niestety nie pasują plug&play. Trzeba frezować zacisk i zwrotnicę. Trochę z tym rzeźby wiec chyba zostanę przy 4-tłoku z Q5, też wyglądają całkiem ładnie a hamują na pewno lepiej niż seria

I to jest słuszna koncepcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest słuszna koncepcja

Dev prośba do Ciebie o wycenę malowania proszkowego tych Brembo 4-tłoczkowych. Być może doszły by jeszcze do malowania tyły od S4 (są czarne) w zależności od tego na jaki kolor w Brembo się zdecyduje więc wyceń też i te. Mój mail to [email protected]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...