Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do A4 B8?


Gibons

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra przeszedłem na 345 i 330mm z S4/5.  Płyn zmieniony na ATE typ 200. Zestaw na razie się dociera. Uwaga- przy feldze oryginalnej 17x8 cali (10cio szprychowej) ET47 jest dokładnie na styk. Ciężarki na jednej feldze sa przyklejone nie na samiuśkim brzegu a jakiś 1cm głębiej i już obcierają. Trzeba je przekleić. W zasadzie najlepiej byłoby dołożyć dystanse 5 lub 10mm bo wpadnie byle kamyczek i poharata felgę. Co myślicie?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Rotor napisał:

No dobra przeszedłem na 345 i 330mm z S4/5.  Płyn zmieniony na ATE typ 200. Zestaw na razie się dociera. Uwaga- przy feldze oryginalnej 17x8 cali (10cio szprychowej) ET47 jest dokładnie na styk. Ciężarki na jednej feldze sa przyklejone nie na samiuśkim brzegu a jakiś 1cm głębiej i już obcierają. Trzeba je przekleić. W zasadzie najlepiej byłoby dołożyć dystanse 5 lub 10mm bo wpadnie byle kamyczek i poharata felgę. Co myślicie?

Daj dystans 20mm i będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20mm to wyjdzie ET 27. Przy zwykłym 1BA może wyglądać niespecjalnie. Wystarczy 2mm żeby nie obcierało ;) albo przesunąć ciężarki. Pytanie czy dystans np 5mm może być płaski bez wystającego kolnierza czy już ryzykownie że felga źle się ułoży? Na razie tylko myślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Rotor napisał:

20mm to wyjdzie ET 27. Przy zwykłym 1BA może wyglądać niespecjalnie. Wystarczy 2mm żeby nie obcierało ;) albo przesunąć ciężarki. Pytanie czy dystans np 5mm może być płaski bez wystającego kolnierza czy już ryzykownie że felga źle się ułoży? Na razie tylko myślę.

Felga i tak będzie schowana jeżeli to 8j. Sam mam 8j i et 47 z dystansem 20mm. Dystans bierz z kołnierzem czyli minimum 13mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może faktycznie 15mm żeby był kołnierz jak trzeba. Masz jakieś fotki jak to się ułożyło? Ja mam 17xJ8 ET47 1BA.

EDIT:

i mam opony szerokości 245 mm - to już daje +1cm na szerokość z każdej strony względem 225.

Edytowane przez Rotor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jaka powinna być średnica przedniej tarczy hamulcowej w 2.0 TFSI 180KM 2009r

Edytowane przez hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.05.2019 o 08:02, hertz napisał:

Panowie, jaka powinna być średnica przedniej tarczy hamulcowej w 2.0 TFSI 180KM 2009r - VIN: WAUZZZ8K09A187638 ?

dziadowskie 314/25mm

zmieniaj na 320

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ma ktos numer tel do Dev albo prosił bym go o kontakt bo nie mogę napisać do niego na priv a mam sprawe a mianowicie swap hamolcow a4 b8 lift dzieki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Chudy1983 napisał:

Witam czy ma ktos numer tel do Dev albo prosił bym go o kontakt bo nie mogę napisać do niego na priv a mam sprawe a mianowicie swap hamolcow a4 b8 lift dzieki 

Ma pod każdym postem.?

+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko....

Mam do wymiany klocki + tarcze przód i tył

potrzebuję komplet tarcze + klocki - przód i tył.
Audi A4 B8 2010 Avant 118kW
VIN WAUZZZ8KXBA027546

Pytanie co polecacie? Coś pośredniego.

Choć z drugiej strony myślę, aby nie przeinwestować bo auto pewnie do końca roku zmieni właściciela. Szkoda, gdyż w zeszłym roku zrobiłem remont silnika (branie oleju) - i jeździ cacy ;) , no ale jak dostajesz nowy samochód - to po co ten ma stać w garażu ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Miki6236 napisał:

Pytanko....

Mam do wymiany klocki + tarcze przód i tył

potrzebuję komplet tarcze + klocki - przód i tył.
Audi A4 B8 2010 Avant 118kW
VIN WAUZZZ8KXBA027546

Pytanie co polecacie? Coś pośredniego.

Choć z drugiej strony myślę, aby nie przeinwestować bo auto pewnie do końca roku zmieni właściciela. Szkoda, gdyż w zeszłym roku zrobiłem remont silnika (branie oleju) - i jeździ cacy ;) , no ale jak dostajesz nowy samochód - to po co ten ma stać w garażu ;)

 

Zimmermannn + Ferodo, info na priv ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moje przednie tarcze przy mocniejszym hamowaniu z wyższych prędkości zaczęły bić, więc czas na wymianę... Z tego co wyczytałem w temacie, to każde 2.0 tfsi ma 320mm tak? Jeżeli ktoś mógłby to potwierdzić jeszcze, specyfikacja jak z lewej strony, VIN: WAUKFAFL5EN013526. Większe tarcze niż te które mam aktualnie nie wchodzą w grę ponieważ 16" mam na zimę. Polecacie w tym temacie tarcze Zimmermann i klocki ferodo, ma ktoś taki komplet na przód w fajnej cenie?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Kers napisał:

Witam, moje przednie tarcze przy mocniejszym hamowaniu z wyższych prędkości zaczęły bić, więc czas na wymianę... Z tego co wyczytałem w temacie, to każde 2.0 tfsi ma 320mm tak? Jeżeli ktoś mógłby to potwierdzić jeszcze, specyfikacja jak z lewej strony, VIN: WAUKFAFL5EN013526. Większe tarcze niż te które mam aktualnie nie wchodzą w grę ponieważ 16" mam na zimę. Polecacie w tym temacie tarcze Zimmermann i klocki ferodo, ma ktoś taki komplet na przód w fajnej cenie?

Pozdrawiam

Zmień na 17 i pakuj 345mm. 16 do B8 to lipa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszłą zimę jeszcze przejeżdżę na tych 16" i pomyślę rzeczywiście nad tymi 17". Gdybym nie kupował przed zimą opon, to bym się nie zastanawiał nad swapem na większe. Więc póki co zostanę przy 320mm.
Jeszcze pytanie... Odczuwalna jest różnica między Zimmermanami zwykłymi a sport? Klocki Ferodo Premier do cywilnej dosyć dynamicznej jazdy też powinny wystarczyć? DS chyba są z myślą o torowej jeździe?

Edytowane przez Kers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie ;)

Można dołożyć trochę i zamontować Zimmermann Sport z Ferodo Premier albo można dołożyć trochę więcej i zastosować Zimmermann Standard z Ferodo DS. Albo jak lubisz na grubo to Zimmermann Sport z Ferodo DS :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, może mi ktoś powiedzieć czy podczas wymiany klocków w a4 b8 przód 314 tył 300 smaruję się miejsce osadzenia klocka (co należy smarować a co nie), na tyle są pod klockiem jeszcze blaszki czy też je smarować czy tylko prowadniki i tłoczek pod osłoną? Jak się to robi fachowo. I jeszcze jakimi momentami dokręcać jarzma i zaciski. Dzięki z góry za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze zapomniałem zapytać czym smarować tłoczek, prowadniki jarzma i ewentualnie prowadzenie klocka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lukfol83 napisał:

Witam Panowie, może mi ktoś powiedzieć czy podczas wymiany klocków w a4 b8 przód 314 tył 300 smaruję się miejsce osadzenia klocka (co należy smarować a co nie), na tyle są pod klockiem jeszcze blaszki czy też je smarować czy tylko prowadniki i tłoczek pod osłoną? Jak się to robi fachowo. I jeszcze jakimi momentami dokręcać jarzma i zaciski. Dzięki z góry za odpowiedź.

Nic nie smarujesz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, lukfol83 napisał:

Jeszcze zapomniałem zapytać czym smarować tłoczek, prowadniki jarzma i ewentualnie prowadzenie klocka?

Smarujesz tylko tloczki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...