Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do A4 B8?


Gibons

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, czyli jak mam 2008r to to co podałeś wcześniej będzie to ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Przymierzam się do wymiany tarcz 314mm i 300mm co polecacie na wymianę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dev napisał:

320tki

Ok, jaki koszt całości. 

A jeśli 314 i 300 posiadasz jakąś dobrą ofertę na całość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, DominikCz napisał:

Ok, jaki koszt całości. 

A jeśli 314 i 300 posiadasz jakąś dobrą ofertę na całość ?

Zadzwoń jutro

693456699

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Dev napisał:

Zadzwoń jutro

693456699

Dev proszę napisz mi w priv jaki koszt całości na jakich gratach itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, DominikCz napisał:

Dev proszę napisz mi w priv jaki koszt całości na jakich gratach itd.

Nie mam pw, podałem Ci nr telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, DominikCz napisał:

Rozmawialiśmy dziś, miałeś oddzwonić.

Miałem oddzwonić ale tyle telefonów miałem po Twoim że już nie wiedziałem który to.

Zadzwoń rano o 9 tej to wszystko omówimy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko. Klocki hamulcowe galfer fdhp 1050 vs Hawk hps 5.0. Wacham się między tymi dwoma, ktoś ma może jakieś doświadczenie z nimi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Biesiad_90 napisał:

Siemanko. Klocki hamulcowe galfer fdhp 1050 vs Hawk hps 5.0. Wacham się między tymi dwoma, ktoś ma może jakieś doświadczenie z nimi? 

Zdecydowanie Galfer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Dev napisał:

Zdecydowanie Galfer

A można wiedzieć dlaczego, skoro taka jednostronna odpowiedź :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Biesiad_90 napisał:

A można wiedzieć dlaczego, skoro taka jednostronna odpowiedź :D

zdecydowanie Hawk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie Galfer jest bardziej skuteczny, hamulce sa mocniejsze i tarcza jest czysta

Hawk brudzi tarcze na czarno, jutro zrobie Ci foto jak wyglada tarcza po Hawkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

wg mnie Galfer jest bardziej skuteczny, hamulce sa mocniejsze i tarcza jest czysta

Hawk brudzi tarcze na czarno, jutro zrobie Ci foto jak wyglada tarcza po Hawkach

Ok, dzięki. Próbowałem znalesc jakiekolwiek info na temat tych klocków, ale mało tego na necie. Jedyne co znalazłem to to, że galfer'y hamują lepiej na zimno, współczynnik tarcia ponoć podobny w obu setach na niewielka korzysz hawk'ow. Noi hawk'i mają wytrzymać dłużej ale ten aspekt akurat najmniej mnie interesuje. Najbardziej skupiam się na pracy "zimny/ciepły klocek", odczuciu jakie przekazuje pedały hamulca (lubię kiedy hebel jest sztywny) i biorę pod uwagę aspekt pylenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.08.2021 o 17:52, Biesiad_90 napisał:

 Jedyne co znalazłem to to, że galfer'y hamują lepiej na zimno, 

Galferami te z Hiszpanii pierwszy raz zainteresowałem się przy minivanie C4 Grand Picasso ok. 2,3 Tony, tereny górskie, tarcze ORI gładkie, nastąpiła duża poprawa.

Natomiast w 3 tonowym SUVie, trasy górskie, współczynnik tarcia G-G 0,46-0,52,  od startu na zimno do temperatury tarczy/ nacinana-nawiercana/ ok. 450-500 stopni hamowanie jest OK.

Tarcze gładkie i klocki ORI oraz EBC zielone, gorzej sprawował się układ hamulcowy.

Łańcuch taki mocny jak jego najsłabsze ogniwo czyli czasem nie tylko klocki są ważne, wielkość i rodzaj tarczy, zaciski, pompa o przewodach i płynie nie wspominając.

 

 

 

Edytowane przez KINIAM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, KINIAM napisał:

Galferami te z Hiszpanii pierwszy raz zainteresowałem się przy minivanie C4 Grand Picasso ok. 2,3 Tony, tereny górskie, tarcze ORI gładkie, nastąpiła duża poprawa.

Natomiast w 3 tonowym SUVie, trasy górskie, współczynnik tarcia E-E 0,46-0,52,  od startu na zimno do temperatury tarczy/ nacinana-nawiercana/ ok. 450-500 stopni hamowanie jest OK.

Tarcze gładkie i klocki ORI oraz EBC zielone, gorzej sprawował się układ hamulcowy.

Łańcuch taki mocny jak jego najsłabsze ogniwo czyli czasem nie tylko klocki są ważne, wielkość i rodzaj tarczy, zaciski, pompa o przewodach i płynie nie wspominając.

Tarcze będę zimmermann formuła E 375mm na przodzie i 330mm zimmermann sport na tyle. Zacisk przód 6-tlok z rs4 b9 tył seria, z tego co widziałem tył w s4 i rs4 są identyczne. Przewody hamulcowe w oplocie. Co do pompy narazie zostaje seria, ponoć wydajna. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.08.2021 o 12:05, Biesiad_90 napisał:

 

Ewentualnie w grę wchodzą jeszcze ebc yellow, ale o tych padach znalazłem skrajne informacje, jedni chwalą i ochy achy, a drudzy że to straszne gówno. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Biesiad_90 napisał:

Ewentualnie w grę wchodzą jeszcze ebc yellow, ale o tych padach znalazłem skrajne informacje, jedni chwalą i ochy achy, a drudzy że to straszne gówno. 

Skuteczne są, ale bardzo mocno pylą i potrafią mocno piszczeć, ale nie zawsze. U mnie w połączeniu z zimmermann sport. Dziurki to non stop się zapychają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...