Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do A4 B8?


Gibons

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 23.06.2017 o 22:22, l.e.s.t.e.r napisał:

Ja przeszedłem drogę od 316 przez 320 do 345 i stwierdzam że jest znacząca różnica w hamowaniu pomiędzy 320 a 345 - nie ma co porównywać.

Może być ta różnica przez to że, jak wrzuciłem 345 ma przód to wpadło na tył 330 i sumarycznie zrobiło się dużo lepiej.

A ja raz na jakiś czas przesiadam się do auta brata które ma cały czas 320tki, więc mam dobre odniesienie.

A na pewno nie dosięga mnie efekt placebo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, komoornik napisał:

A ja raz na jakiś czas przesiadam się do auta brata które ma cały czas 320tki, więc mam dobre odniesienie.

A na pewno nie dosięga mnie efekt placebo :)

no jak tam sobie chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Adam-Lewian napisał:

Słyszał, używał, sprzedaje spore ilości ;)

Co chciałbyś o nich wiedzieć ?

Jaka różnica pomiędzy OZ sport a tymi OZ Formula Z 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Formula Z to tarcze pływające, zupełnie inna technologia. Te tarcze fabrycznie są np w RS6, RS4, R8, BMW M5, M3, Panamera Turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam chce takie tarcze do hebli z q5polift... 4 tlok brembo.. 345mm i chyba 30mm grubosci ;)

Sent from my SM-T815 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, st4yKool napisał:

Adam chce takie tarcze do hebli z q5polift... 4 tlok brembo.. 345mm i chyba 30mm grubosci ;)

Sent from my SM-T815 using Tapatalk
 

Niestety te tarcze nie występują w wersji Formula Z.

 

Godzinę temu, st4yKool napisał:

A ktos moze ma jakies doswiadczenia z  firma EBC? np. https://ebcbrakes.pl/tarcza-hamulcowa-usr1844,3,28475,18895

 

Z mojego doświadczenia i opinii klientów - nic dobrego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, st4yKool napisał:

A ktos moze ma jakies doswiadczenia z  firma EBC? np. https://ebcbrakes.pl/tarcza-hamulcowa-usr1844,3,28475,18895

Jeździłem na EBC w kilku mich poprzednich samochodach i sobie chwaliłem,polecam.

 

29 minut temu, Adam-Lewian napisał:

Niestety te tarcze nie występują w wersji Formula Z.

 

 

Z mojego doświadczenia i opinii klientów - nic dobrego

A co z EBC jest nie tak jeśli można wiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zmieniaj układ na wydajniejszy ;) Jak ja nie dałem rady tego zarżnąć to już chyba się po prostu nie da :P

 

Teraz trenuje to w A4 B9, na razie fabryczny rozmiar czyli 338mm przód i 330mm (wentylowany) tył, Zimmermann Sport + Ferodo Premier i jak na razie kilka hamowań z 250 nie zrobiło wrażenia na nich, niedługo jak czas pozwoli sprawdzimy to na TD w Poznaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Adam-Lewian napisał:

Wytrzymuje mniej niż Zimmermann gładki z klockami Ferodo.

Ja miałem EBC gładkie i klocki EBC standard i nic się nie działo złego.

A w ostatnim samochodzie miałem EBC Blade disc i Klocki EBC red stuff, mega hamulec,zero pyłu z klocków.

Przejechałem na nich 20tyś mil i praktycznie nie było widać zużycia,później auto sprzedałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jasna sprawa, niektórym Hart wytrzymuje ;)

 

Ja mam jednak ciężką nogę a to weryfikuje wszystko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Adam-Lewian napisał:

Nie no jasna sprawa, niektórym Hart wytrzymuje ;)

 

Ja mam jednak ciężką nogę a to weryfikuje wszystko :D

:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zmieniaj układ na wydajniejszy [emoji6] Jak ja nie dałem rady tego zarżnąć to już chyba się po prostu nie da [emoji14]
 
Teraz trenuje to w A4 B9, na razie fabryczny rozmiar czyli 338mm przód i 330mm (wentylowany) tył, Zimmermann Sport + Ferodo Premier i jak na razie kilka hamowań z 250 nie zrobiło wrażenia na nich, niedługo jak czas pozwoli sprawdzimy to na TD w Poznaniu.

Adam..
Mam 345 przod na 4 tloku i 330 tyl z s4.... oz sport i ds2500... oplot i plyn sportowy.. nie wiem jak ty hamujesz, ale ja to jestem w stanie zagrzac po 3 hamowaniach... i nie musi byc z 250.. :)

Chcialem jechac w tym roku na Nrb ale sie boje bo juz sie czuje tam pewnie i chcialbym jakies 8.30 wykrecic.. ale mam wrazenie ze z tym heblem co mam poprostu sie zabije :-)))))

Ds2500 zjadly mj te ozty.. klocka jest jeszcze a tarcza wyglada jak niemka po sylwestrze w Colonii :)

Czy na prawde nie ma porzadnych tarcz w tym rozmiarze? Nie bede znowu wrzucal 3k w upgrade hebli do auta ktore juz planuje sprzedac.. :/


Sent from my SM-T815 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w takim razie co jest nie tak u Ciebie ale te tarcze wytrzymują z DS3000 w M5 na Torze poznań ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...