Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analiza logów statycznych i dynamicznych - dużo pali


Lukasz_mk2

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę poniższych logów statycznych:

Log (0 - 000,000)

Log (1 - 001,003,004)

Log (2 - 003)

Log (3 - 007,013,023)

Log (4 - 011)

robiłem je po raz pierwszy, więc nie bijcie jak są źle zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy 9l/100km, a palił koło 7l - max. 8l/100km, a trasy robie te same (prace <-> dom, jazda po mieście), a w dodatku nie mamy zimy i auto się szybko nagrzewa. Do tego przyrównuje swoje spalanie do spalania kumpla, który robi podobne trasy, a ma a3 sportback Q 2.0 TDi 170KM. Widać coś po tych logach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek dodaj jakiś dodatek do paliwa , na trzecim cylindrze nie wygląda ciekawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem doświadczenia na pasku 115 KM i jak ustawiłem turbo by pompowalo o 0.1 niżej niż chciał komp palił 6 a jak dałem 0.1, 0.2 więcej to 8 a nawet 10.Przeplywka widzi większy przepływ i wali paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, ile teraz robisz kilometrów na pełnym baku ? Masz logi zanim spalanie wzrosło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż taka różnica to dziwne, 2L to bardzo dużo, to że przez więcej powietrza silnik dostaje więcej paliwa kompletnie nie ma wpływu na spalanie bo prawidłowy stosunek powietrza do paliwa jest ciągle zachowany wiec na spalanie to nie ma żadnego wpływu, twoja teoria tu jest mylna ale...żeby napędzić turbinę do większego ciśnienia co jest potrzebne? myślisz że tak za darmo turbina w pocie czoła tak pompuje?:)

możesz zadaj większe doładowanie i obniż całą mapę przepływki, sam ocenisz czy twoja teoria się dobra ps. tunery często niechcący dowalają za duże doładowanie tam gdzie nie ma takiej potrzeby i jaki jest tego skutek, mniej Nm i km albo większe spalanie tylko po to by z rury leciało górskie powietrze:)

zamiast dolewać coś do baku jedz na czyszczenie układu albo sam poszukaj jak to zrobić bo to proste, bezpośrednio zasilasz silnik płynem zamiast on, sobie pochodzi na tym i się przeczyści, nie zrobiłeś 018

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś nie dam rady zrobić 018 ale postaram się zrobić to jutro. A co do momentu od kiedy tyle spala, to od momentu wymiany wałka oraz rozrządu. Mam tu też moją teorie ale na razie nic nie mówię, zwłaszcza że jak jakiś czas temu(przed wymianą czegokolwiek) sprawdzałem sobie korekcję PD to były dużo lepsze (żaden PD nie miał wartości +/- 2).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zlogujesz 018 to zapisz jakie spalanie pokazuje w 015. Coś mi się wydaje, że rozrząd źle ustawiony. Dorzuć też dynamiczny 004.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd też uważam że źle złożony ale czyszczenie układu prostsza robota można zrobić najpierw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udało mi się zrobić dziś nowe logi dynamiczne grup 004, 015, 018

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

niestety było mokro i w mieście ciężko znaleźć dobre miejsce na zrobienie porządnie logów (ale myśle że ten ostatni odczyt coś pokazuje).

Do tego statyczne 015 i 018:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 25-03-2014 at 12:42 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2014 at 18:41 ----------

widać coś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 cylinder leży i kwiczy...

Do sprawdzenia kompresja - jak ok to wymiana oringów PD.

Będziesz wyjmował PD to warto by je sprawdzić w porządnym zakładzie. Być może sama wymiana oringów pomoże to na koniec LM DIESEL SPULUNG z butelki a nie w zbiornik. No i nowe logi i będziemy kminić dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co poczytałem po necie to chyba jest problem z egr'em. Jutro będę go czyścić i zobaczę co i jak. Poza tym jak robiłem test egr'a to autem zaczęło telepać aż w końcu zgasł.

A tak poza tym widać coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co się pytasz jak widzę wiesz lepiej... odejmij wężyk od egr, zaslep wężyk śruba, izolacją czy czym tam chcesz i sprawdź korekcje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo tylko ten egr udało mi się zdiagnozować, a reszta jest dla mnie czarną magią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem co masz zrobić. EGR nic nie ma do korekcji. Zrób to co wcześniej pisałem jeśli chcesz leczyć motorownie. Tyle ode mnie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, w takim razie zabiorę się za to jutro i dam znać co i jak. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...