Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z zamkiem drzwi blad 02115 Niezrozumiały sygnał


sowiq

Rekomendowane odpowiedzi

W zeszłym tygodniu demontowałem zamek kierowcy. Czyściłem styki obu silniczków myślałem, że wina jest tam ale dzieje się to samo (raz na trzy razy nie otworzy).
Chyba winne są szczotki w silniczku czy ktoś otwierał je?? Próbował ktoś dopasować sam nowy silniczek?? Który jest odpowiedzialny za otwieranie a który za zamykanie??

Jakaś masakra z tymi zamkami w grupie VAG. W VW Passat B5 miałem ciągły problem z mikrowłącznikiem a w B8 silniczki :/

Edytowane przez kotu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj, miał ktoś takie błędy?


                Address 62: Door, Rear Left       Labels: 4F0-959-795.clb
Control Module Part Number: 4F0 959 795 N    HW: 8K0 959 795 C
  Component and/or Version: TSG HL        H10 0251
           Software Coding: 010002204000210001
            Work Shop Code: WSC 32303 001 1048576
                      VCID: 448348237C5B
2 Faults Found:

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 144291 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.07.23
                    Time: 12:11:53

00532 - Supply Voltage B+ 
            002 - Lower Limit Exceeded
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 144291 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.07.23
                    Time: 12:11:53

Według błędów wynika problem z zasilaniem sterownika lub zamka. Fizycznie prąd w drzwiach jest bo działa szyba i podświetlenie drzwi.  Kupiłem zamek i sterownik. Po wymianie zamka problem wciąż ten sam. W tym temacie wyczytałem że sterownik się koduje. Mógłby ktoś napisać jak? Czy po zmianie zamka i sterownika robi się jakaś adaptacje?

Edytowane przez corradoowner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moje zamki lewe zalalem cały środek kontakt spray do styków .po odczekaniu ok 30min wydmuchalem je i złożyłem.
Działały rok a potem sprzedałem auto więc nie wiem,myślę że nadal działają bo nie było żadnych objawów jak prędzej że czasem nie nie otwierały

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.10.2017 o 20:44, kotu napisał:

W zeszłym tygodniu demontowałem zamek kierowcy. Czyściłem styki obu silniczków myślałem, że wina jest tam ale dzieje się to samo (raz na trzy razy nie otworzy).
Chyba winne są szczotki w silniczku czy ktoś otwierał je?? Próbował ktoś dopasować sam nowy silniczek?? Który jest odpowiedzialny za otwieranie a który za zamykanie??

Jakaś masakra z tymi zamkami w grupie VAG. W VW Passat B5 miałem ciągły problem z mikrowłącznikiem a w B8 silniczki :/

Ponowiłem próbę "regeneracji zamka" tym razem zalałem oba silniczki czymś typu jak rozpuszczalnik w sprayu następnie przedmuchałem sprężarkom powietrza i jeszcze raz zalałem i przetrzymałem kwadrans w środku do czyszczenia styków elektrycznych. Kombinerkami wygiąłem styki i przeczyściłem je papierem ściernym.
Po tym zabiegu zamek działa jak należy czyli za każdym razem otwiera drzwi :) POLECAM :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie jaki smar w spray użyć do zamka bez rozbierania, aby drzwi nie trzeba było rozbierać czy kontakt , czy coś innego? zamek od zewnątrz się nie otwiera .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Kaiserman napisał:

witam mam pytanie jaki smar w spray użyć do zamka bez rozbierania, aby drzwi nie trzeba było rozbierać czy kontakt , czy coś innego? zamek od zewnątrz się nie otwiera .

Zamek składa się z dwóch części, zazwyczaj problem występuje w tej w której siedzą silniczki i tam niestety trzeba już demontować i rozpoławiać zamek.
Jeżeli uważasz, że u Ciebie jest winna mechanika zamka czyli tam gdzie jest widoczna po otwarciu drzwi zapadka to możesz spróbować użyć WD-40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 14  miesiącach od wymiany zamka zespół się ten zamek . Może problem nie tkwi w zamku tylko jest jakaś inna przyczyna? Dobrze że zamek na gwarancji jeszcze jest . Miał ktoś podobną sytuację ? Żeby się zepsuł tak szybko to raczej nie możliwe... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.05.2018 o 17:28, Vandit RF napisał:

Po 14  miesiącach od wymiany zamka zespół się ten zamek . Może problem nie tkwi w zamku tylko jest jakaś inna przyczyna? Dobrze że zamek na gwarancji jeszcze jest . Miał ktoś podobną sytuację ? Żeby się zepsuł tak szybko to raczej nie możliwe... 

U mnie po wymianie na nowe 2 zamki obydwa przestały działac po okolo 2 tygodniach.Nie wiem czy reklamowac czy padło cos innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.01.2015 o 10:34, luc napisał:

Podobno od połowy 2009 zaczęli motnowac inne zamki (nowsze mają końcówkę w numerach C, a stare wersje czyli 2008 A).

Ktoś może potwierdzić lepszą trwałość zamków z symbolem C?

Mi po reanimacji (2 lata) znowu padł od pasażera (nie zamyka się podczas ruszania - inne drzwi śmigają).  Łącznie naprawiałem już 3 zamki ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem z zamkami to norma w a4 b8 2008 plus , zamienniki to złom, tylko oryginalne lub oryginalne używane o tych samych numerach , audi zmeinialo konstrukcje zamkow 2 krotnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.09.2018 o 03:03, czaki22 napisał:

używane o tych samych numerach

 

Najprawdopodobniej bez większego problemu da się przełożyć piny pomiędzy starą a nową wtyczką. Więcej tutaj: 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam ten sam problem drzwi prawe tylne tylko tak jak u Was najpierw się otwierali tylko od wewnątrz a zamykanie z pilota . A teraz kurde nie mogę od środka otworzyć ani od zewnatrz ? Ma ktoś jakiś pomysł jak się dobrać do tego zamka i jakoś otworzyć aby móc ściągnąć boczek i wyjąc zamek ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko bo mam ten sam problem ale w drzwiach kierowcy jak zmienię zamek to muszę go jakoś kodować żeby działał z moim pilotem? czy wystarczy że podepnę do modułu w drzwiach i będzie śmigał? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić numer zamka? Posiadam audi a4 b8 2008r. Bo nie wiem jaki dokładnie muszę kupić. Można jakoś vagiem go sprawdzić? I gdzie dokładnie w vagu będzie pokazany 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś posiada numer tego zamka do A4 B8 z 2008 roku ? Drzwi przednie prawe. Muszę kupić zamek ale nie wiem o jakim numerze...

Dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...