Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Etapy budowy i podnoszenia mocy w 1.8T - Kompendium


Booster

Rekomendowane odpowiedzi

Robiłem sam, jedynie rozwiert pod większe tłoki robiła firma... Mój projekt i tak był nieznacznie droższy ponieważ założyłem nowe kute tłoki Supertech-a zamiast tych od 2.0tfsi.

Projekt skończony?

Zrobione 2500km...

Edytowane przez Pawel_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A opisales gdzies swoje dzielo? Pochwal sie troche... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcindlug opisał w temacie na forum co i jak ( również ma 2.0T AEB ) U mnie różnica polega na tym że tłoki mam kute Supertecha 83mm a u Marcina są tłoki przerobione z tfsi 82,51mm Poniżej wklejam link do Marcina tematu. Ogólnie różnica mocno odczuwalna i jeżeli ktoś myśli o zrobieniu 2.0T to powiem że warto, nawet przy normalnej jeździe po mieście auto dużo lepiej reaguje na gaz i jest bardziej elastyczne.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/278617-aeb-td0520l/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Marcin twierdził ze dobre zrobię strokera wciągnie napewno ponad 20000

Turbo

Sprzęgło

Tłoki

Wał

Obróbka

Składanie

Korby

Wtryski

Sprzęgło

Chłodnica oleju

Dolot

Wydech

TIP

Oleje

Sprawdzenie o zrobienie głowicy

Wskaźniki

Chip

Panewki

Uszczelki

Śruby

No i nie powiesz ze to na dobrych gratach nie wyjdzie koło 20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawidzie stroker to podnoszenie pojemności silnika. Większa turbina, wtryski, program i inne pierdoły nie wliczają się do strokera. Przerabiając wszystko kompleksowo łącznie z osprzętem silnika na dobrych gratach spokojnie przekraczamy 20k :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Marcin twierdził ze dobre zrobię strokera wciągnie napewno ponad 20000

Turbo

Sprzęgło

Tłoki

Wał

Obróbka

Składanie

Korby

Wtryski

Sprzęgło

Chłodnica oleju

Dolot

Wydech

TIP

Oleje

Sprawdzenie o zrobienie głowicy

Wskaźniki

Chip

Panewki

Uszczelki

Śruby

No i nie powiesz ze to na dobrych gratach nie wyjdzie koło 20

w przybliżeniu

Turbo - 5000zł

Sprzęgło - 1500zł

Tłoki - 2500zł

Wał - 500zł

Obróbka - 1000zł

Składanie - 3500zł

Korby - 1500zł

Wtryski - 800zł

Chłodnica oleju - 500zł

Dolot + cooler- 2000zł

Wydech - 2500zł

TIP - 500zł

Oleje - 200zł

Sprawdzenie o zrobienie głowicy ( zależy co? u mnie obróbka i porting + zawory i sprężynki Supertech ) - 6500zł

Wskaźniki - 600zł

Chip - 1500zł

Panewki - 200zł

Uszczelki - 150zł

Śruby ( ARP ) - 1200zł

31650zł !! a jeszcze masa innych pierdół które nie są policzone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj sprzęgła jednomasowego tez dotyczy się budowy i podnoszenia mocy w silniku 1.8t. Więc nie rozumiem protestów. Jak ktoś rzezbi w aucie jak ja ponad 350nm to chyba tez trzeba pomyśleć o sprzęgle jako o elemencie narazonym na podwyzszoną moc i zamontowaną DO SILNIKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


głównym winowajcą jest mapa benzynowa

Głównym winowajcom jest tuner....który za mocno wysila jednostkę...Wystarczy klika koników mniej a problemu nie będzie. Choć kiedyś tunera pytałem dlaczego robi program gdzie zapętlają się wtryski benzynowe to bidok nie miał pojęcia o czym mówię do niego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie usunięcie środkowego tłumika coś daje odnośnie przepływu?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle co uprosiłem moderatora aby posprzątał ten temat i usunął pytania bo to nie jest temat do tego.

Do zadawania pytań jest :

[b5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1306-b5b6b7-modyfikacje-18t-pytania-i-odpowiedzi/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) sorki już się sam pogubiłem z tego wszystkiego :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś potwierdzić czy Glowica od AEB podjedzie do BFB po usunięcia egr i sai 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy sa przeszkody w zalozeniu tlokow z 20mm sworzniem zamiast 19mm? chodzi o wieksza dostepnosc zestawow ze sworzniem 20mm. Ja nie widze przeszkod, ale dla pewnosci zapytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tj temat do przypięcia również w dziale b6/b7

Edytowane przez impackt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przymierzam się do podniesienia mocy w swoim aucie, nim pojadę na program chciałbym co nie co zmienić. Stąd kilka pytań:

- czy do mocy żeby osiągnąć około 240-250 KM wystarczy moje turbo fabryczne, z tego co wyczytałem w bex-ach jest K03S - czy szukać innego, jeśli tak to jakie? -  lub zregenerować obecne?

- wtryski takie jak mam, czy większe - to jakie (model, nr)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko: podczas remontu silnika i przygotowaniu na 250 kucy, czy warto założyć grubsza uszczelkę pod głowice? Szczególnie gdy blok i głowica była planowana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich kolegów,jestem tu nowy. Odnośnie uszczelki tak jest potrzebna grubsza ponieważ została planowana głowica i wypadało by zmienić cr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.10.2017 o 12:38, lukasz7871 napisał:

Pytanko: podczas remontu silnika i przygotowaniu na 250 kucy, czy warto założyć grubsza uszczelkę pod głowice? Szczególnie gdy blok i głowica była planowana. 

Ile był zjechany blok i ile głowica ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...