Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Etapy budowy i podnoszenia mocy w 1.8T - Kompendium


Booster

Rekomendowane odpowiedzi

chodzi o to że blok 06a jest grubszy, 058 brzy strokerze i większym doładowaniu rozsadzi blok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy moge sie z tym zgodzic ;) znam auta z blokiem aeb (oczywiscie stroker) gdzie dmuchane jest cos w okolicach 4b i nic im sie nie dzieje

tak z czystej ciekawosci - w ktorym miejscu blok 06a jest grubszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego nie wiem, namacalnie i osobiście tego nie widziałem, jedynie po rozmowach z ludźmi z audizine i vortexa, a w USA co drugie 1.8t jest na strokerze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze tam od groma strokerow i wiem tez ze maja mase wlasnie z 058 :) jak szukalem informacji na ten temat to nigdzie nie znalazlem info o tym ze stary blok jest gorszy. Jest trudniejszy, to fakt ale na bank nie jest gorszy :) moze chodzilo o opcje 2.1l? Wykorbienie 95.5mm faktycznie wymaga podebrania większej ilosci miesa ale nadal jest to do zrobienia...

Jak cos to moge napisac o zwiekszaniu pojemnosci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz co i jak, ja miałem szykować drugi silnik pod strokera, ale plany się zmieniły i idę w VR6T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,zdaję się że twoja fotka Booster

http://i101.photobucket.com/albums/m73/booster147/DSC04094_zps6f7f92ef.jpg

praktykowałeś takie kółko regulowane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to moje, ale już je sprzedałem i zakupiłem IE

IMG_99771.jpg

regulowane kółko ma duże znaczenie w przypadku zastosowania ostrzejszych wałków rozrządu,

lub grubszej uszczelki odprężającej pod głowicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ciekawy temat!!!!ale przyłacze sie do poprzedników,gotowe minimum do mocy 200.km. do 240 km. do 300.km. zestawy obowiazkowe zakładajac że silnik jest zdrowy jak ryba;)

PIONA!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 200km bezpiecznie:

AVJ/BFB - Wtryski BEX+DP +SOFT = 195/200km 300Nm

BEX +Soft = 200/210km 300Nm

BEX+DP+Wtryski +Soft = 230km 330Nm

1.8T + K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft = 240-250km 350/370Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zależy od turbosprężarki, jej wielkości i ciśnienia doładowania jakie będziemy dmuchać,

fabryczny jest już mocną restrykcją i jeżeli jest możliwość to katalizator najlepiej zastąpić Downpipem, taki układ powinien starczyć do 300KM, powyżej tego ciśnienia na wydechu robią się już zbyt duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomo,że kat wylatuje a co do turba to mam na myśli td04 -16t + rozwiert na 19t taki ostatnio popularny setup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 200km bezpiecznie:

AVJ/BFB - Wtryski BEX+DP +SOFT = 195/200km 300Nm

BEX +Soft = 200/210km 300Nm

BEX+DP+Wtryski +Soft = 230km 330Nm

1.8T + K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft = 240-250km 350/370Nm

A TIP to jest już niepotrzebny? :wink:

Edytowane przez omzig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 200km bezpiecznie:

AVJ/BFB - Wtryski BEX+DP +SOFT = 195/200km 300Nm

BEX +Soft = 200/210km 300Nm

BEX+DP+Wtryski +Soft = 230km 330Nm

1.8T + K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft = 240-250km 350/370Nm

A TIP to jest już niepotrzebny? :wink:

toż to obowiązek, choć robiłem na takim zestawie 240km bez :P ale zdecydowanie polecam Z TIP-em.

Można też wstawić turbine hybrydową na bazie seryjnej z AVJ/BFB K03-029 i zrobić ponad 250koni

Przykładowa modyfikacja A4 B6 1.8T DP , FMIC, TIP , Wtryski+ K03 hybryda = 256Km i 330Nm.

a76464358459181.jpg

Edytowane przez gregor10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie posiadam a4 b7 kabrio z silnikiem bfb. Kabriolet jest strasznie ciezki i przez to straszny mul z niego. Mam zamiar wsadzic mu k04-015, dp, fmic, jakies wydajniejsze wtryski, remap i mysle nad zrobieniem przelotowego wydechu o wiekszej srednicy. Nad tym osoatnim sie zastanawiam. Czy przelotowy wydech ma sens? Czy bedzie jakis przyrost dzieki niemu? Ile km dzieki dodatkowej przelotowce mozna uzyskac? Celuje w 240-250km

Co oznacza tip?

Dzieki

Edytowane przez latex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skad dostaniesz k04-15 ? prosto z chin ?:) bez przelotu tez zrobisz 250hp, tip to sztywny dolot do turbo, polecam troche pogrzebac po forum jest duzy temat o modyfkacjach 1.8t ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skad dostaniesz k04-15 ? prosto z chin ? :) bez przelotu tez zrobisz 250hp, tip to sztywny dolot do turbo, polecam troche pogrzebac po forum jest duzy temat o modyfkacjach 1.8t ;)

Dokladnie. Prosto z chin, przetestuje ile warte sa te ich kopie. Moze okaze sie calkiem dobrej jakosci... ;-)

Mieszkam w uk, mozna w podobnej cenie kupic lokalnie z uk jak od chinola, wiadomo ze bedzie to samo. Koszt okolo 155f czyli ponad 800zl ;-)

Bede trzymal stare w zapasie na wypadek gdyby nowe szybko sie rozsypalo.

Jak to jest z kolektorem wydechowym? Jest wiele aukcji kolektorow wydechowych sportowych do b5 a do b6/b7 nic nie ma.

Czy glowic b5 rozni sie mocowaniem kolektora od nowszych?

To wyglada bardzo fanie...

http://www.ebay.co.uk/itm/331318517038

Nad przelotem bym sie nie zastanawial nawet gdybym mial sedana lub kombi ale w cabrio glosno jest i bez niego...

Edytowane przez latex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno wiekszosc problemów z tymi k04-15 wynika ze złego wyważenia moze warto by to wywazyc jeszcze raz ?:) (pomijam nedznej jakosci uszczelki) no i rozmiar kola wydechowego w chinczyku jest rozmiary 2mm mniejszego niz ori k04-15, kolektor kup sobie zeliwny hi-flow tez z chin... ten co pokazałes nie bedzie pasował. Rozważ budowe hybrydy na bazie k03-29 moim zdaniem lepsze niz chinczyk.. no ale to moje zdanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno wiekszosc problemów z tymi k04-15 wynika ze złego wyważenia moze warto by to wywazyc jeszcze raz ? :) (pomijam nedznej jakosci uszczelki) no i rozmiar kola wydechowego w chinczyku jest rozmiary 2mm mniejszego niz ori k04-15, kolektor kup sobie zeliwny hi-flow tez z chin... ten co pokazałes nie bedzie pasował. Rozważ budowe hybrydy na bazie k03-29 moim zdaniem lepsze niz chinczyk.. no ale to moje zdanie ;)

jaka jest cena takiego turba k03-29? pewnie tylko oryginal i cena kosmos?

czy ktos ma z was doswiadczenia z k04-015 chinolami? Jakie moce uzyskaliscie? Jak jest z trwaloscia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...