czorny_07 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 1.Od jakiegoś czasu borykam się z problemem nie odpalania na ciepłym silniku, mniemam, że odpowiada za to czujnik antystukowy (1 strona to pasażer czy kierowca?) 2. czujnik temperatury silnika, to ten na wężu przy chłodnicy? 3. sonda lambda całkiem martwa? 4. lampka kontrolna eleketronicznej przepusnticy, błąd powraca, jaka diagnoza? 16502 Czujnik temperatury silnika wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 18084 Lampka kontrolna elektronicznej przepustnicy - nieprawidłowy prąd brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16711 Czujnik antystukowy 1 strona 1 - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY dodam jeszcze, że czasem przefalują obroty - sporadycznie:decayed: ---------- Post dopisany 04-04-2014 at 10:02 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2014 at 16:09 ---------- ktoś cos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Czujnik spalania stukopwego do odpalania? Raczej mało prawdpodobne...Miałem tak w a3 to padł czujnik położenia wału. Koszt wymiany żaden a wszystkie dolegliwości ustąpiły więć Czorny spróbować możesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 wymien czujnik temperatury na pierwszy strzał , potem zrob logi dynamiczne 2 +33 , 3+20. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 który to czujnik? ten na węzu przy chłodnicy? czy też może ten z tył pod przepustnicą(na liczniku wskazuje ok)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariot 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 pod przepustnicą od strony pasazera czteropinowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 ja bym tez odpalil czujnik temp.wpierw ten co daje sygnal do ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 pod przepustnicą od strony pasazera czteropinowy pokazuje dobrze, na liczniku, więc jest sprawny ---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ---------- ja bym tez odpalil czujnik temp.wpierw ten co daje sygnal do ECU sprawdziłem kostke, wsio, musze skitrać inny czujnik i zobaczyc jak będzie chodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysiolbn 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 u mnie czujnik temperatury jak był walnięty ( 70zł czujnik nowy w ASO kupiłem w Skodzie bo to ten sam numer , a jest taniej) to sprawiał problemy z odpalaniem na zimnym silniku , ale wywalało błędy na Vagu że ma za niskie napięcie ponadto mimo że pokazywał 90 C to na Vagu miał temp 140 , sprawdź to jeszcze , ale ja myślę że u Ciebie to może być przyczyna czujnika położenia wału , choć może przepływka jeszcze mówić dowidzenia sprawdź ją jakie ma wartości . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się