Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2008-2012


Patrox

Rekomendowane odpowiedzi

Ide wpinać :)

---------- Post dopisany at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ----------

I dalej lipa...Nie idzie zaprogramować ADSa :/

Nie widac u mnie wogole bytu 8 :/

20140719_164534.jpg

w byte 17 osttaniej opcji tez nie mam :/

20140719_164608.jpg

Robię coś nie tak ?

Kabelek za słaby ??

---------- Post dopisany at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany at 17:00 ----------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabel za słaby i brak podpowiedzi :wink: wtedy tylko kodowanie w binary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby zakodowałem...

Niby przyjelo....

W kanalach 63-66 wpisałem 4 ale wróciłem na 2

Przycisk ADSa swieci TYLKO w miejscu gdzie jest ustawiony :/ reszta sie nie podswietla :/

Byte 19 bit 6 nie moge zmienic z 0 na 1 :/ nie przyjmuje :/ zmienia sobie 1 zas na 0 :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w binary po wpisaniu 1 trzeba kliknąć enter, dopiero wtedy zatwierdzić kodowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wciskalem enter. Co mozna zle zrobic wpisujac zamiast 0 .... 1 ?

6 bit to drugi od lewej strony. Zerowy bit jest pierwszy po prawej...

Zmieniam w byte 19 ...6 bit (2z lewej) z 0 na 1.... klikam obok i 1 zmienia sie na 0. Tak samo przy enterze.

Skoro inne kodowania przyjelo i jakotako dziala to w czym problem w tym jednym konkretnym "bajcie" ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmienisz w binary to sprawdz jaka wartosc ci wyskoczy w BYTE , wtedy pasuje ja recznie potwiedzic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do tematu, włacznik podświetla się już ok (małą korekta w kodowaniu podświetlenia włacznika), natomiast nadal nie mam możliwości przełączania trybów za pomocą włącznika jak również w mmi. Po zakodowaniu w kanałach na 1.2.3.4 przłacznik na Dynamic, brak reakcji na zmianę trybu natomiast MMI pokazuje Auto i po zmianie na obojętnie jaki tryb, za chwilę wraca na Auto, kurna doradźcie coś bo już mnie szlag trafia:facepalm: aha, zapomniałem dodać, że cały czas jest błąd włącznika w MCE 09

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do tematu, włacznik podświetla się już ok (małą korekta w kodowaniu podświetlenia włacznika), natomiast nadal nie mam możliwości przełączania trybów za pomocą włącznika jak również w mmi. Po zakodowaniu w kanałach na 1.2.3.4 przłacznik na Dynamic, brak reakcji na zmianę trybu natomiast MMI pokazuje Auto i po zmianie na obojętnie jaki tryb, za chwilę wraca na Auto, kurna doradźcie coś bo już mnie szlag trafia:facepalm: aha, zapomniałem dodać, że cały czas jest błąd włącznika w MCE 09

Ja bym zaczął Bogdan, od wyeliminowania błędu włącznika (włącznik, kable).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do tematu, włacznik podświetla się już ok (małą korekta w kodowaniu podświetlenia włacznika), natomiast nadal nie mam możliwości przełączania trybów za pomocą włącznika jak również w mmi. Po zakodowaniu w kanałach na 1.2.3.4 przłacznik na Dynamic, brak reakcji na zmianę trybu natomiast MMI pokazuje Auto i po zmianie na obojętnie jaki tryb, za chwilę wraca na Auto, kurna doradźcie coś bo już mnie szlag trafia:facepalm: aha, zapomniałem dodać, że cały czas jest błąd włącznika w MCE 09

Ja bym zaczął Bogdan, od wyeliminowania błędu włącznika (włącznik, kable).

kabelki są oki, włącznik nie wiem, nie mam możliwości podpięcia innego, kupiłem używkę, chyba, że kupię nowy w aso, na allegro nie uświadczysz :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakombinowałem nowy kabelek i dzis bede walczym z podswietleniem przycisku.

Jak nie pójdzie to cos mnie trafi :/

Przez chwile tez myslalem ze moze mam walniety przycisk bo w kodowaniu gdzies wyczytałem ze zakodowanie Byte 19 bit 6 mozliwe jest jedynie w momencie jak jest podpiety przycisk...skoro u mnie nie idzie zakodowac w/w bitu to moze cos z przyciskiem ? Z drugiej strony wszystko "działa" bez problemu - prócz podświetlenia.

---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 12:31 ----------

Dopadłem dziś inny kabelek.

Kodowanie Byte 19 poszlo bez najmniejszego problemu :)

Podziękowania dla użytkowników : Gibons i wrclaguna za "cierpliwość" :):hi:

20140722_191619.jpg

20140722_211549.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś bawił się w dokładanie amortyzatorów aktywnych?

Ja tam nie słyszałem :) ale wszystk oda sie zrobić :decayed:

W skrócie to 14 czujników i jednostka sterująca. Warunki drogowe/siła tłumienia sprawdzane/regulowane 1000 razy na sekunde + interakcja z ABS, ASR, Steering etc. Ciekawe czy dałoby sie zrobić...

Audi drive select with the sport differential can be combined with electronic damping control. The gas-filled hydraulic shock absorbers have an additional valve with a continuous opening action. The control unit computes the optimal damping force at a cycle frequency of 1,000 per second. The electromagnetically controlled valve selects a damping characteristic to match the current driving situation at any given moment. Higher damping force may be needed to resist body movement when cornering rapidly or braking, whereas a lower damping force will be appropriate on potholed roads and a moderate setting on poor country roads."

"The central element in electronic damper control is the new high-performance control unit. It has the imposing data spread of 32 bits and operates at high speed. The computer analyses the signals from 14 sensors continuously, and calculates the current for the electrically controlled shock absorbers at each individual wheel a thousand times a second.

The so-called CDC shock absorbers (CDC = continuous damping control) are gasfilled hydraulic units based on the twin-tube principle, featuring an additional external valve and a connecting pipe.

An electromagnetically energized proportional-action valve opens against the force exerted by a spring and regulates the flow of hydraulic fluid between the inner and outer shock-absorber tubes. A smaller flow cross-section makes the damping characteristic firmer, a larger one makes it softer. The control unit applies adaptive operating characteristics within the mode the driver has chosen via Audi drive select. Even from the comfort mode, the shock absorbers switch to a firmer setting at lightning speed if required. The control unit sets the optimum damping power for every driving style and for every type of road.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś bawił się w dokładanie amortyzatorów aktywnych?

Podpinam się pod pytanie.

A gdzie w wersji bez navi dokłada się przyciski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś bawił się w dokładanie amortyzatorów aktywnych?

Podpinam się pod pytanie.

A gdzie w wersji bez navi dokłada się przyciski?

Na dole koło lewarka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dole koło lewarka.

A ma ktoś jakąś fotkę jak to wygląda?

Jakbys poczytał poczatek watka to bys znalazł odpowiedz :)

====> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/271003-odblokowanie-audi-drive-select/page-2?p=3936859#entry3936859

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...