kasia_84 2 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Przycisk mam tylko od esp i jest bliżej kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Przycisk mam tylko od esp i jest bliżej kierowcy to mozesz szukac 8K2959674E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia_84 2 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Czy jak zrobię kodowanie to będzie mi się wyświetlało wszystko na ekranie nawigacji a przycisk esp muszę zmienić na numer taki jak w pierwszym watku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Czy jak zrobię kodowanie to będzie mi się wyświetlało wszystko na ekranie nawigacji a przycisk esp muszę zmienić na numer taki jak w pierwszym watku mozesz zrobic tak jak opisane jest to w 1 poscie zmieniajac tez przycisk ESP na prawa strone wtedy ADS masz z lewej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia_84 2 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 O jakim nr szukać przycisku ads Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 O jakim nr szukać przycisku ads ...... przeciez jest to opisane w 1 poscie . ADS przełącznik MODUŁ : 8K1 959 673 E V10 (LHD) ESP tylko: - 8K2 959 674 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzio_s40 4 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 u mnie na wlepce nie ma ani 1N1 ani 1N3???? posted from my mobile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 u mnie na wlepce nie ma ani 1N1 ani 1N3???? oczywiscie ze nie ma ....... w POLIFCIE czyli 2012-2015 jest 1N8 - elektromechaniczne wspomaganie adres sterownika 44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzio_s40 4 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 u mnie na wlepce nie ma ani 1N1 ani 1N3???? oczywiscie ze nie ma ....... w POLIFCIE czyli 2012-2015 jest 1N8 - elektromechaniczne wspomaganie adres sterownika 44 czyli lepiej, czy gorzej? ktore lepsze i czy coś da się z tym zrobić?posted from my mobile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 .... no ale co chcesz z tym wspomaganiem zrobic ? w Polifcie kazda B8 ma to na wyposzaeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia_84 2 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 czy jak mam mmi3g high przy uruchomieniu ADS bede mial menu tylko tekstowe czy wizualizacja tez bedzie ? narazie wszytsko urchomilem tak jak w pierwszym poscie, jeszcze tylko musze przyciski podokladac i pozamieniac stronami . lepiej przewody po stronie kierowcy czy pasazera ciagnac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Łatwiej po stronie kierowcy, bo i tak musisz do MCE kable dać, tuż obok masz bezpieczniki a niżej masa. Tylko 3 plastiki do zdjęcia. Ale w oryginalne prąd idzie z prawej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xirus 1 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Witam, w A4 B8, miałem problemy z taśmą, udało się jej rozwiązać ale wydaje mi się że po zmianie albo już w trakcie jak nie działała układ kierowniczy zaczął działać bardzo lekko. Jeżdżę prawie cały czas na dynamicznym bo na auto czy comfort za lekko działa kierownica i jeździ się aż nie przyjemnie. Czy można gdzieś ustawić poziom jej "wspomagania", coś zresetować ? Czy może szukać problemu w servotronicu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia_84 2 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 witam mam pytanie, a wiec zalozylem dzis modul ADS oczywiscie podlaczone i zakodowane tak jest opisane w watku? kostka od ads Pin 1 zasilanie - do bezpiecznikow Pin 2 sterowanie - do 16 pinowej kostki zmostkowalem z 4pinem kolor zolto czarny pin3 masa -do slupka po stronie kierowcy. podswietlenie i przelaczanie modulu dziala w przelaczniku ale na mmi sie nie zmienia np: na przelaczniku jest podswietlone auto , a na mmi jest dynamic, czy niepowinno byc ze jesli sie zmieniam na auto w przelaczniku na mmi tez powinno pokazywac to samoczyli auto. w kanalach 63,64,65,66 ustawione ma wszedzie 4, np podczas jazdy ustawie tryb np: tryb auto, comfort lub dynamic wszystko sie podswietla, jak zgasze auto to po ponownym uruchomieniu na module zapala sie mocniej tryb indwidual. Czy w kanalach jesli mam modul adsu powinno byc ustawione 63 - 1, 64 - 2, 65 - 3, 66 - 4 czy mogl by to ktos wyjasnic bo watek czytalem caly od poczatku do konca, auto jest z 08.2011 r mmi mam 3g high? nie wiem juz sam czy dobrze zrobilem czy nie ? dziekuje pozdrawim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Czytamy ze zrozumieniem. Cytuj Po założeniu przełącznika ADS musimy zmienić kodowanie:STG 09 (Bordnetz)STG Anpassung -> Funktion 10Security Acces Code 20113KANAŁY 63,64,65,661 = Comfort 632 = Auto (Standard)643 = Dynamik 654 = Individual 66 Edytowane 19 Stycznia 2017 przez komoornik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia_84 2 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 3 godziny temu, komoornik napisał: Czytamy ze zrozumieniem. To juz ustawilem ale sie nic nie zmienilo na panelu sie zmieniaja ustawienia a na mmi nie ,?umnie jeszcze jest blad : jak go kasuje to wraca znow gdzie jest problem 1 Fault Found: 03207 - Charisma Switch Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Brak komunikacji z przyciskiem. Pewnie coś nie tak z podłączeniem do MCE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojote38 0 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Witam Czy ktoś może wyjaśnić o co chodzi z tym kodowaniem BYTE 8 bit 4 zmiana 0 na 1 ( ADS ) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy ???? chcę zakodować ADS i do końca nie wiem czy powinienem zrobić to kodowanie. Mój Kod przekładni servotronic 1N3 . Chcę zakodować silnik i servotronic na razie bez przycisków. MMI 3G Basic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiq 25 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 8 godzin temu, kojote38 napisał: Witam Czy ktoś może wyjaśnić o co chodzi z tym kodowaniem BYTE 8 bit 4 zmiana 0 na 1 ( ADS ) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy ???? chcę zakodować ADS i do końca nie wiem czy powinienem zrobić to kodowanie. Mój Kod przekładni servotronic 1N3 . Chcę zakodować silnik i servotronic na razie bez przycisków. MMI 3G Basic A skąd to wytrzasnąłeś? Bo ja w 2. poście widzę coś takiego: Cytuj BYTE 8 bit 4 zmiana 0 na 1 ( ADS ) BYTE 8 bit 5 zmiana 0 na 1 ( Sportowy dyferencjał QUATTRO) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatick 3 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 http://ankk-vagcom.com/a4-b8-facelift-activer-laudi-drive-select-individual/Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się