Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2008-2012


Patrox

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.11.2017 o 20:56, wrclaguna napisał:

Bajt 8 Bit 3 Zmień 0 na 1 - Włącz zawieszenie (wymaga amortyzowanych elektrozaworami zainstalowanych jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw 0)
Bajt 8 Bit 4 Zmień 0 na 1 - Włącz dynamiczny współczynnik kierowania (wymaga specjalnej szafy sterowniczej ze zmiennym współczynnikiem obrotu instalowanej jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw jako 0)
Bajt 8 Bit 5 Zmień 0 na 1 - Włącz różnicę sportową (wymagany specjalny mechanizm różnicowy zainstalowany jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw 0)

WRC, mam polifta, 2014r w Q, i chce sobie włączyć Drive Select, ale nie jestem pewny tych bajtów... Jakby ktoś mi wytłumaczył jak sprawdzić czy mam te trzy "mechanizmy"? Jakieś kody wyposażenia może?

Bo rozumiem, że moge zostawić te bity na 0, ale Drive Select nie będzie wtedy na maxa funkcjonalny, jakby miał coś z tego wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK NIC NIE MASZ TO TYLKO TO


BYTE 8 bit 0 zmiana 0 na 1 ( skrzynia automatyczna) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy

BYTE 8 bit 2 zmiana 0 na 1 ( silnik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, wrclaguna napisał:

JAK NIC NIE MASZ TO TYLKO TO


BYTE 8 bit 0 zmiana 0 na 1 ( skrzynia automatyczna) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy

BYTE 8 bit 2 zmiana 0 na 1 ( silnik)

Ale właśnie chodzi o to, jak sprawdzić co z tego mam? :D 

SpPortowy dyfer quattro? raczej nie mam
Magnetyczne zawieszenie? chyba też nie
Ale ten dynamic steering? może mam... QZ7 zamiast servotronica jest, więc może akurat ten bit moge włączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, wrclaguna napisał:

jak masz słaby klon VCDS  to brak opisów

ooo no to musze zmienić klona. Jest ktoś na forum, kto mi w tym pomoże?

Edytowane przez Osiollekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako, że moj poprzedni post wyleciał do kosza to piszę w tym odpowiednim dziale :)

co myślicie o tym ?

http://www.audienthusiasts.com/Project_ADS.html

Czy będzie działać i wyświetlać opcje wyboru w a4b8 2013 z MMI Basic lub jak kto woli AMI, bez montowania przycisku ?

Czy trzeba przycisk montować ?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem w tym, że samochód jest z 2013 roku i nie wiem czy to bedzie działać?

Co z przyciskiem? Jeśli trzeba montować przycisk to sobie narazie odpuszczę ale gdy jest możliwość że będzie można wybierać tryb w zwykłym AMI na wyświetlaczu to aktywować nie zaszkodzi. :) 

 

PS. jeszcze jedna kwestia jak się ma ADS i czy jest sens aktywowania w momencie gdy samochod jest po tuningu ? jak myślicie ?

Edytowane przez cooler100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. Mam A5 2012 po lifcie MMI 3G Plus. Znajomy zakodował mi ADS i oczywiście silnik/skrzynia wyraźnie zmienia charakterystykę między dynamic/comfort, natomiast kierownica pomimo takiej opcji w Set Individual cały czas jest lekko usztywniona niezależnie od zmian ustawień. Wspomaganie elektromechaniczne. Czy znajomy coś poknocił czy różnica jest aż tak subtelna? Czym to może być spowodowane? Czy ktoś może z forum z okolic Warszawy byłby chętny z tym pomóc oczywiście odpłatnie? :)

 

 

Edytowane przez Rox29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tygodniu będę miał dostęp do vaga to sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone. W sterowniku 44 wszystko zakodowane. Reszta kodowan i adaptacji tak samo jak w instrukcji. W green menu charisma ustawiona na 5. A układ kierowniczy wciąż pracuje jednakowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ciekawe czy komuś się uda to rozwiązać. U mnie kodowanie identyczne jak u kolegi powyżej.

Edytowane przez Rox29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się. w MCE 09 bajt 11 - bit 7 zmienić z 0 na 1. Teraz kiera chodzi lekko(a w zasadzie tak jak wcześniej) w comforcie, i sporo sztywniej na dynamicu. Liczyłem, że na comforcie będzie lżej ale jak widać tak chyba ma po prostu być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie, (układ hydrauliczny z servotronic) nie odczuwam różnicy pomiędzy comfort a dynamic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jakby kogoś interesowało jest opisana różnica między przedliftem i poliftem w kwestii kodowania ADS. 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/433578-Compiled-Drive-Select-VAG-COM-codes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Rox29 napisał:

Udało mi się. w MCE 09 bajt 11 - bit 7 zmienić z 0 na 1. Teraz kiera chodzi lekko(a w zasadzie tak jak wcześniej) w comforcie, i sporo sztywniej na dynamicu. Liczyłem, że na comforcie będzie lżej ale jak widać tak chyba ma po prostu być.


A to masz RADIO CONCERT ?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MMI 3G+. Zobacz ten link, który wstawiłem.

Edytowane przez Rox29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...