Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2008-2012


Patrox

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Rox29 napisał:

MMI 3G+


Gdzies to miałem zapisane



 

12345.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wyczytałem to jest tak. Ktoś tam pisze, że to jest różnica w wersji przed liftem i po, że ten bit trzeba zmienić. Tak czy inaczej u mnie to zadziałało, nawet celowo zmieniłem potem na 0 i przestało działać także to musi być to.

Complete coding for FL cars with MMI

address 09: 

"Byte 11 Bit 7 Change 0 to 1 - Enable Steering response difference in various ADS modes"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wrclaguna Grzesiu a powiedz mi jak auto jest wyposażone ori w ADS/ DS(polift) to jest możliwość wstawienia gwintu i wykodowanie zawieszenia pod ADS ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Norbas napisał:

@wrclaguna Grzesiu a powiedz mi jak auto jest wyposażone ori w ADS/ DS(polift) to jest możliwość wstawienia gwintu i wykodowanie zawieszenia pod ADS ?  


Bedzie problem z samopoziomem w aucie

ADS  ma  na kazdym kole czujnik

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nici z wymiany zawiechy na gwint...    a do czego służy ten samopoziom? :decayed:

Każdy amor poziomuje się czy o co kaman :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Norbas napisał:

Czyli nici z wymiany zawiechy na gwint...    a do czego służy ten samopoziom? :decayed:

Każdy amor poziomuje się czy o co kaman :eusathink:

Mozna wymienic ale moga byc problemy

Chodzi o lampy bixenon

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wrclaguna napisał:

Mozna wymienic ale moga byc problemy

Chodzi o lampy bixenon

A o lampy,  już myślałem, ze amory same się poziomując :facepalm::decayed: 

czyli bez problemu można zmienić kodowanie z 1 na 0... po zmianie kodowania amorkow oraz dopięciu kostek czy czegoś tam, reszta po zmianie w ads powinna chodzić bez błędów co nie :) może uda się cis ogarnąć z tymi czujnikami od samo poziomu :eusathink:tylko nie wiem czy polift będzie chciał współpracować bez problemu przy zmianie kodowania... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba testowac i sprawdzic  :wink:  gdzies czytałem ze chodzi bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:thumbup1:

 

w razie co znalazłem takie „cukiereczki” na stronie eibach... jedynie cena straszy troszkę... 

https://eibach.pl/search.html?search_type=catalog&marka=2&model=41&product_line=161

Edytowane przez Norbas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówicie teraz o regulowanym zawieszeniu? Myślałem, że takie bajery to raczej w A8 albo jakimś RSie, a nie w naszych pospolitych A4kach... Czy się myle? Może zawiecha 1BA też jest taka? :D 

A co do samopoziomowania xenona i gwintu, to chodzi o dwa czujniki na wahaczach i ich zakres pracy? Przy odrobinie szczęścia wystarczy jeszcze raz je przyuczyć, a jak nie pójdzie to chyba pobawić się ramieniem czujnika i je skrócić, albo kupić od innego auta krótsze i może wtedy. Tak mi sie coś obiło o uszy kiedyś, przy B7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Osiollekk napisał:

Mówicie teraz o regulowanym zawieszeniu? Myślałem, że takie bajery to raczej w A8 albo jakimś RSie, a nie w naszych pospolitych A4kach... Czy się myle? Może zawiecha 1BA też jest taka? :D 

 



1BL   Zawieszenie * amortyzator*  regulowany elektronicznie


Takie oznaczenia sa

1BA  to zwykła zawiecha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, R0KTEMU napisał:

W Bajt 11 brak bit 7. O co tu chodzi?

 

IMG_20180306_130749.jpg

Bity są, podpowiedzi nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale w sumie to nie wiem czy to jest zakodowane, czy nie.

Wszystko zakodowane wg tego do FL oprócz oczywiście Bajt 11.


Cars with MMI


address 09: 
Byte 7 bit 5 Change 0 to 1 - Activates ADS 
Byte 8 Bit 0 Change 0 to 1 - Enable Gearbox response difference in various ADS modes (only for Automatic transmission cars, otherwise leave as 0)
Byte 8 Bit 2 Change 0 to 1 - Enable Throttle response difference in various ADS modes
Byte 8 Bit 3 Change 0 to 1 - Enable Suspension (requires electro-adjustable shocks installed as hardware , otherwise leave as 0)
Byte 8 Bit 4 Change 0 to 1 - Enable Dynamic Steering Ratio (requires special steering rack with variable turning ratio installed as hardware, otherwise leave as 0)
Byte 8 Bit 5 Change 0 to 1 - Enable Sports Differential (required special differential installed as a hardware, otherwise leave as 0 )
Byte 11 Bit 7 Change 0 to 1 - Enable steering response difference in various ADS modes
Byte 17 Bit 7 Change 0 to 1 - Enables ADS in the MMI Display
Security access 20113, adaptation channel 66 -> change to 47 to enable efficiency 

address 44: 
Byte 03, Bit 0, Change 0 to 1 - Enable ADS in steering module

Hidden Menu: 
car -> cardevicelist -> charisma - Check
car -> carmenuoperation -> charisma - Change from 0 to 5

 

Edytowane przez R0KTEMU
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, zmień pierwsze zero. Pomylilem się. 

Ma być 10000011

Edytowane przez Hohe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki sprawdzę jutro bo dzisiaj już nie dam rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to trzeba ręcznie zmienić bo nie ma podpowiedzi. Miałem tą samą zagwozdkę jak to robiłem. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

1BL   Zawieszenie * amortyzator*  regulowany elektronicznie

 

Takie oznaczenia sa

 

1BA  to zwykła zawiecha

 

Tz jak mam zawias 1BA i ADS dokładany to gwint można montować?

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2018 o 20:31, lunatick napisał:

 

 

 

 

 

Tz jak mam zawias 1BA i ADS dokładany to gwint można montować?

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Raczej tak przecież nie masz pneumatyki, a jak inni zmieniają zawiechę na eibach lub innego producenta.

Edytowane przez damian19886
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...