Gość spedyt Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 nie trzeba odłączać akumulatora nie strsza że poduszka wybuchnie Aku lepiej odłączyć wtedy nie ma błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar-mis 0 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 nie trzeba odłączać akumulatora nie strsza że poduszka wybuchnie Aku lepiej odłączyć wtedy nie ma błędów błąd jest wtedy gdzy bez poduszku przekręci zapłon, i nic nie wybuchnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukgrzeb 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Witam. Panowie dalej mnie cos meczy z ta kierownica. Zauwazylem ze jak jest droga pochyla to kierownica jest w innej pozycji do jazdy na wprost. co to moze byc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi_a4 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 przy ustawianiu zb. obowiązkiem jest ustawić kier. na wprost to należy do całości ustawiania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zauwazylem ze jak jest droga pochyla to kierownica jest w innej pozycji do jazdy na wprost. Jeżeli droga jest pochyła, to jest normalne, że trzeba lekko kontrować kierownicą, aby jechać na wprost... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcazar 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Aby rozwiać wątpliwości powiam tak. Kierownica powinna być ustawiona do jazdy na wprost. Jeżeli tak nie jest to są dwie możliwości. 1. Ktoś ją kiedyś ściagał z jakiegoś powodu i źle nałożył. 2. Jest jakiś problem z geometrią przedniego zawieszenia a niewykluczone że i tylnego. Więc należy udać sie do fachowca który dokona sprawdzenia i w razie potrzeby odpowiednio wyreguluje. A ustawień tych nie można wykonać we własnym zakresie bo potrzebny jest specjalistyczny przyrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukgrzeb 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 a ja powiem tak: kirownicę po ustawieniu zbieżności miałem lekko w lewo i jak pojechałem na reklamację to teraz samochód mi pływa i co to może być , na łukach ciągłe kątrowanie a na prostych to w lewo to w prawo ciągnie co mi spieprzykowali kto wie? pozdrowienia!!! Właśnie panowie co to moze być, mam podobne objawy. ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się