Jump to content
0
Simon

Kierownica nie prosto do jazdy na wprost...

Recommended Posts

Witam,

nie myślę że nie zakręciłem tematu zbytnio....

...ale chodzi mi o coś takiego auto jedzie prosto nie lata po szosie ale kierownica musi być lekko skrzywiona w prawo żeby OOOO jechało prosto czy można to jakoś łatwo ustawić na wprost?

Sory za takie pytania ale jestem na razie ciemniutki z servisu mechanicznego mam wóz 8dni (a jestem elektronikiem z wyuczenia :) )

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-01-2007, 20:49 ]

łoo rany, a przecinki to się gdzieś zapodziały w tej jeździe na wprost ?

Tekstu nie można zrozumieć...

Kolejne TDi:<br />80 1Z 90KM Lim<br />A4 1Z 90KM Lim<br />A4 AFN 110KM Avant<br />A4 AVF 131KM Avant S-Line(E4J)<br />(użytkownik posiada interfrejs diagnostyczny VAG)

ustaw zbieznosc kol i powinno byc ok.

1995 A4 2.6q -> 1998 A4 1.8Tq -> 1997 S8 D2 manual -> 1999 E46 320d Touring -> 1995 E36 320i Touring

Ale koła są oki!! Jak puszczę kółko i się ustawią koła na wprost - jadą prosto to kierownica nie jest prosto a lekko w prawo....czyli chcę samą kierownicę obrucić lekko w lewo....

Kolejne TDi:<br />80 1Z 90KM Lim<br />A4 1Z 90KM Lim<br />A4 AFN 110KM Avant<br />A4 AVF 131KM Avant S-Line(E4J)<br />(użytkownik posiada interfrejs diagnostyczny VAG)

Jedź do mechanika zdejmie ci zaślepkę z kierownicy, odłaczy poduszke (jeżeli posiadasz). Odkręci jedną nakrętke i ustawi ci kierownice). Tylko żeby akumulator najpierw odłaczył bo mu poducha w twarz wystrzeli. Jak nie masz poduchy to sam sobie poradzisz.

Sieci komputerowe. Serwis komputerowy. Monitoring TV.

Mam poduche....a sam to zrobię?Mam A4 sam naprawiam :D

mialem tak samo, samochod jechal prosto ale kiera byla lekko skrecona (rowniez w prawo), mechanik wyregulowal mi to ustawiajac zawieszenie.

1995 A4 2.6q -> 1998 A4 1.8Tq -> 1997 S8 D2 manual -> 1999 E46 320d Touring -> 1995 E36 320i Touring

Na temat ściągania poduszki najlepszy jest ten topic: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2784