Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chyba cieknie wysprzęglik? audi a4 b6. jak wymienić


koles999

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy zauważyłem że mam troszkę mokrą wykładzinę w aucie pod nogami, leci na 99% płyn z pompy - wysprzęglika. Mam pytanie jak się do niego zabrać. Czy jest przykręcony na jedną śrubę. Jak go wymienić czy trzeba po wymianie odpowietrzać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leci Ci z pompki przy pedale - wysprzeglik jest przy skrzyni :)

Musisz zdjac oslane pod kierownica ,zobaczysz wtedy ta pompke - nalezy odczepic dwa przewody - jeden jest z zawleczka a drugi gumowy tylko nasuniety. pompka jest przykrecona dwoma srubami

Dojscie tragedia ale da sie samemu zrobic

By prawidlowo odpowietrzyc nalezy polaczyc wezykiem odpowietrznik na wysprzegliku z odpowietrznikiem na lewym przednim zacisku hamulcowym

-odkrecasz (luzujesz) odpowietrznik na wysprzegliku

-odpowietrzasz hamulec - pompowanie- trzymanie hamulca - popuszczenie odpowietrznika - pedal w dol - zakrecenie odpowietrznika

Powterzamy to tak dlugo az przestana sie wydobywac pecherzyki powietrza przez zbiorniczek wyrownawczy plynu hamulcowego-, zakrecasz oba odpowietrzniki i zdejmujesz wezyk - wtedy masz prawidlowo odpowietrzone sprzeglo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak leci z pod pedału czyli jak napisałeś z pompki. Co do odpowietrzania tak jak przy odpowietrzaniu hamulców. Tylko muszę coś wymyślić z tym wężykiem myślę że to będzie największy kłopot. Chyba że jest inny sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.04.2014 o 10:03, fokusmok15 napisał:

Leci Ci z pompki przy pedale - wysprzeglik jest przy skrzyni :)

Musisz zdjac oslane pod kierownica ,zobaczysz wtedy ta pompke - nalezy odczepic dwa przewody - jeden jest z zawleczka a drugi gumowy tylko nasuniety. pompka jest przykrecona dwoma srubami

Dojscie tragedia ale da sie samemu zrobic

By prawidlowo odpowietrzyc nalezy polaczyc wezykiem odpowietrznik na wysprzegliku z odpowietrznikiem na lewym przednim zacisku hamulcowym

-odkrecasz (luzujesz) odpowietrznik na wysprzegliku

-odpowietrzasz hamulec - pompowanie- trzymanie hamulca - popuszczenie odpowietrznika - pedal w dol - zakrecenie odpowietrznika

Powterzamy to tak dlugo az przestana sie wydobywac pecherzyki powietrza przez zbiorniczek wyrownawczy plynu hamulcowego-, zakrecasz oba odpowietrzniki i zdejmujesz wezyk - wtedy masz prawidlowo odpowietrzone sprzeglo.

Czy ktoś kiedyś wykorzysytwał tą metodę do odpowietrzania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...