Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z temp. płynu chłodzącego


rrradzio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z temp. płynu chłodzącego, na zegarch kreska stoi idealnie na 90 stopniach, climatronic: 97-99, taka temperatura utrzymuje się podczas jazdy i podczas postoju. Gdy dodam więcej gazu temp. spada ale tylko na climatronicu i tylko na chwilkę, miesiąc temu był wymieniony rozrząd+pompa wody+termostat Wahler, wczoraj mechanik podłaczył audi pod komputer: na kompie pokazało mu dwie temperatury jedna idealnie z climatronica 97, druga idealna z zegarów 90,po dodaniu gazu temp. na kompie z zegarów 85 a na climatronicu na kompie dalej 97, powiedział że może być to wina czujnika. Koledzy doradźcie co zrobić, kupić ori czujnik i wymienić czy będzie to coś innego, żadne błędy nie wyskoczyły... Nie chciałbym wydawać bez potrzeby 160zł na czujnik. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat padł. a co do wskazania na liczniku to zawsze jest te 90C dopiero wskazowka wędruje poza 90 C jak na klimatroniku bedzie ponad 100 C. to jest taka mała wada b5. . jak temp na klimatroniku i na vagu sa takie same to czujnik jest sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolny wąż po osiągnięciu temp. 90 stopni jest gorący, dodam jeszcze że jak zgaszę samochód i go odpalę po paru minutach to temp. na climatronicu jest 102-103 a na zegarch wskazówka wychyla się za 90 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolny wąż po osiągnięciu temp. 90 stopni jest gorący, dodam jeszcze że jak zgaszę samochód i go odpalę po paru minutach to temp. na climatronicu jest 102-103 a na zegarch wskazówka wychyla się za 90 stopni

To jest normalny objaw, przeciez gaszac nagrzane auto gdzie w obiegu miales 97-99st.C to musi ta temperatura zostac prez jakis czas taka a blok silnika sam sie nie ochlodzi przy zgaszonym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy, dlaczego na kompie pokazuje 2 temperatury? w pewnym momencie różnica była dość spora...

---------- Post dopisany 12-06-2014 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 26-04-2014 at 19:22 ----------

koledzy poratujcie, bo nie mam już siły do Audi:) został wymieniony termostat na ori, wczoraj wymieniłem czujnik również na ori i temperatura jeszcze wzrosła teraz nie spada poniżej 100, utrzymuje sie 101-102, Co może być przyczyną takiej temp.? Każda sugestia mile widziana:)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze kupiłes niby ori termostat to nie swiadczy o tym ze jest sprawny .

ty masz moj temat http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-237/padniety-8-termostat-310863/. wymienilem 8 sztuk i nawet ori byl wadliwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już trzeba mieć pecha aby 8 termostatów wymieniać:P za każdym razem dawali Ci nowy? przed założeniem sprawdzaliśmy termostat:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt tu laski nie robil jak termostat za 100zł jest padniety to musza reklamowac. a moim przypadku dali na zamiane. a u ciebie po dluzszej jedzie dolny waz masz cieply????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 5 km już jest ciepły

---------- Post dopisany at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:39 ----------

bardzo szybko osiąga 100 stopni

---------- Post dopisany 14-06-2014 at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2014 at 23:10 ----------

koledzy przy jakiej temp. powinien załączyć się ten drugi wentylator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sie włancza jak wlacze klime niby przy 103 stopniach a moj dzis osiagnal 117c i nic

---------- Post dopisany at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany at 16:20 ----------

Witam jeszcze raz mam taki problem i nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna dzis odpalilem audi normalnie nagrzal sie do 90 stopni odtworzyl sie termostat bo dolna rura byla ciepla pozniej sie przejechalem okolo 2-3 km i temp zaczela rosnac nawet do 117 stopni oczywiscie dolna rura byla goraca prawie tak sama jak i gorna i jeszcze bardziej sie zdziwilem jak wlaczylem na maxa ogrzewanie w samochodzie a tu zimnym dmucha klima jest wylaczona wie ktos moze o co moze w tym chodzic? Prosze o pomoc

IMG_20140617_154013.jpg

IMG_20140617_154302.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sie włancza jak wlacze klime niby przy 103 stopniach a moj dzis osiagnal 117c i nic

---------- Post dopisany at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany at 16:20 ----------

Witam jeszcze raz mam taki problem i nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna dzis odpalilem audi normalnie nagrzal sie do 90 stopni odtworzyl sie termostat bo dolna rura byla ciepla pozniej sie przejechalem okolo 2-3 km i temp zaczela rosnac nawet do 117 stopni oczywiscie dolna rura byla goraca prawie tak sama jak i gorna i jeszcze bardziej sie zdziwilem jak wlaczylem na maxa ogrzewanie w samochodzie a tu zimnym dmucha klima jest wylaczona wie ktos moze o co moze w tym chodzic? Prosze o pomoc

http://s28.postimg.org/4axa0cvgp/IMG_20140617_154013.jpg

http://s30.postimg.org/k1962hs99/IMG_20140617_154302.jpg

masz zablokowany uklad chlodzenia. prawdopodobnie w okolicach nagrzewnicy. caly plyn spuść odrazu zagotuj termostat w garnku czy sie prawidlowo otwiera i konkretna plukanka calego ukladu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat jak sprawdzisz to będziesz wiedział wszystko w jakich temp się otwiera i zamyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...