marcindlug 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 piasty z a6c4, przednie tarcze hamulcowe golf V, jarzma + zaciski s8d2. dodatkowo drobnica typu podkladki i delkiatne lizniecie zacisku, linka recznego zostaje ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 no i mamy odpowiedz :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wrzuć to do warsztatu:wink: Na szybko przeglądałem na alledrogo zaciski od S8 D2 no i mało ich jest:kwasny: któreś od A8 D2 nie będą takie same? Nie orientuję się w ogóle jakie tam zaciski wychodziły i czy czymś się różnią te od eSy i zwykłej A8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 zaciski a8 i s8 wygladaja na identyczne. roznica to jarzmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 A te delikatne lizniecie zacisku to o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 tego nie wiem dostalem tylko informacje ze widac miejsce przy skladaniu calosci i wymagany jest delikatny szlif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zakładałeś to u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 To sa zdjecia z mojego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Masz możliwość sprawdzenia numeru jarzma? Ciekawe czy to wejdzie pod felge 15" bo takie mam zimówki:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 No wreszcie coś sie ruszyło w temacie , rozstaw tylnych kół sie nie zmienił po założeniu innej piasty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Co z ABS em ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Co z ABS em ???? dev na 2 zdjeciu chyba widac koronke ABS ale na czym ona sie trzyma to niewiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 jarzma 280mm mają numer BDA511 - producent TRW rzecz jasna - mowa tu o nowych jarzmach same zaciski w a8 czy s8 były te same - chodzi o quattro bo w ośce 2.8 a8 z tyłu były zwykłe pełne 245x10 tylko mam pytanie, w a8 linka szła jak gdyby z boku do zacisku, jak to zostało pogodzone? co do absu, podejrzewam że koronka z C4 ma tyle samo ząbków co koronka w tarczy zwykłej ośki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Klocek z S8 D2 , jak do zacisku ? Mógłby więcej pokrywać. Na górze tarczy klocek bierze od krawędzi tarczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Klocki będą 1cm niższe niż te seryjne od golfa pod te tarcze i nic z tym się nie zrobi. Ważne żeby były jak najblizej krawędzi końcowej tarczy jak na foto ---------- Post dopisany at 08:38 ---------- Poprzedni post napisany at 08:37 ---------- Klocek tez może być jakikolwiek bo wszędzie szedł ten sam. Czy to ESA czy a8, czy golf iv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 [quote tylko mam pytanie, w a8 linka szła jak gdyby z boku do zacisku, jak to zostało pogodzone? Czy autor tematu mógłby zrobić więcej zdjęć? Szcególnie jak podchodzi linka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Moglby gdyby nie byl kilkaset kilometrow od auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Moglby gdyby nie byl kilkaset kilometrow od auta to moze ktoś kto jest na miejscu zrobi ? sprawdziłem wysokość tarczy tył S8 D2 ( 42,4 mm) , Golf V ( przód ) ok. 50 mm . Jak zostało to spasowane ? Samo jarzmo S8 D2 i tarcza idealnie w środku jarzma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Niestety - forever alone. Auto stoi i czeka. Jak tylko bede mogl to zrobie wiecej zdjec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 poliftowa tarcza a8 ma ok 46mm ---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:05 ---------- ale w tym przypadku ciezko jest porownac tarcze rezaną od nierezanej tym bardziej, bo wszystko jest z innej parafii, trzeba przymierzyć, obliczyć ewentualnie dopasować za pomocą podkładek wsio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się